Bekijk volle/desktop versie : Vrouw zoekt man Geluk delen in sha Allah!

05-04-2020, 13:35
Salam oe Alaikoem,

Tijdens deze corona tijden ben ik erachter gekomen welke aspecten in het leven ertoe doen of althans er meer toe doen dan ik in eerste instantie voor ogen had. Het delen van mijn geluk voor eeuwig met iemand die ik lief heb is hier 1 van.

Op basis van de onderstaande verzen plaats ik dit bericht, met als einddoel het vinden van een huwelijkspartner om mijn leven mee te delen.

'We hebben jullie in paren geschapen' ('galaknakoem azwadj'a). (Soera An-Naba, vers 8)

“Hij is Degene Die jullie heeft geschapen uit een enkele ziel en Hij maakte daaruit zijn echtgenote, opdat hij rust bij haar zou vinden.” (soerat al-Araaf:189).

Wie ben ik?

x25 jaar;
x165 lang en volslank postuur;
xWonend en werkend in de randstad;
xAcademisch opgeleid;
xHijabdragend;
xIk vind het leuk om te sporten;
xMet betrekking tot het geloof probeer ik zoveel mogelijk te praktiseren, maar naar mijn inziens heb ik de basis op orde;
xQua persoonlijkheid word ik door anderen omschreven als een spontane, zorgzame en gezellige meid;
xVerder typeren de volgende woorden mij: familiemens, ondernemend, levensgenieter (binnen de islamitische kaders uiteraard!).

Waar ben ik naar opzoek?
xIemand die veel waarde aan het geloof hecht;
xLeeftijd 25 tot 33 jaar;
xLengte vind ik niet interessant;
xIemand die HBO/WO opgeleid is;
xIemand die hobby's heeft (netflix telt niet mee ahah);
xIemand die een kinderwens heeft;
xMannen die op de achtergrond staan vind ik interessant. Hij dient wel zelfvertrouwen te hebben en ondernemend te zijn (dus niet overdreven verlegen types of luie types);
xIemand die weet dat hij (evenals ik) niet perfect zijn en dit nooit zullen worden maar elkaar tijdens het huwelijk wel beter proberen te maken op alle vlakken;
xIk kan zo nog wel even doorgaan....

Dus mocht je je aangesproken voelen of denk je dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen dan hoor ik het uiteraard graag!

PS. Ik val niet op mannen met stoere/grote praatjes, shisha rokers, lounge chillers, designer dragers, grof/brutaal taal gebruik. Dus reageer aub ook niet, ook als je denkt ohh ffe gezellig contact hebben sla mij aub over.

Ma3a salama,

18-04-2020, 15:11

Up

18-04-2020, 17:23
Khair In Shaá Allah..

18-04-2020, 17:36
In sha Allah, shokran!