Bekijk volle/desktop versie : Waarom is m.nl zo uitgestorven :(



Pagina's : [1] 2 3

04-04-2020, 01:28
Ik ben nog van de yasmina.nl tijd. (Jaaaaren geleden. Oude account. Wachtwoord vergeten en nu deze) maar men wat was het druk en gezellig! Altijd leuke maar ook gare topics en toch trok de site me er elke dag naartoe om erdoor heen te surfen.

En nu is het zo uitgestorven.. ben ook een lange tijd niet online geweest maar men deze site kan net zo goed z'n site van de lucht halen rubrieken zaten altijd vol. Je zag nooit een man op dwvdmv. En nu wordt je er hier mee dood geslagen. Ziek gewoon.

Miss the old days.

04-04-2020, 08:39


Alles was beter vroeger. Vroegah...toen er nog geen Corona was.

04-04-2020, 10:09
Vroeger liepen ze ook met paard en wagen

04-04-2020, 10:10
Komt door discord, insta, monkey app en nog veel meer.

04-04-2020, 12:06


En weer levenloze reacties en wanhoops pm'S van mannen

Tfoe

Vroeger had je ook echte mannen die zich niet in vrouwenzaken moeide zoals hier vergeten erbij te vermelden!

04-04-2020, 12:08
Dat zijn meteen het bewijs materiaal van ze om niet met hun in zee te gaan.

04-04-2020, 12:14

Citaat door pureglossy:
En weer levenloze reacties en wanhoops pm'S van mannen

Tfoe

Vroeger had je ook echte mannen die zich niet in vrouwenzaken moeide zoals hier vergeten erbij te vermelden!
Dat heb ik ook meegemaakt als ik een vrouwelijke nick aanmaak

De ergste zijn die m.nl vrouwtjes die daarin meegaan of meedoen.

07-04-2020, 14:24

Citaat door Ontdek:
Dat heb ik ook meegemaakt als ik een vrouwelijke nick aanmaak


07-04-2020, 14:42

Citaat door Ontdek:
Dat heb ik ook meegemaakt als ik een vrouwelijke nick aanmaak

De ergste zijn die m.nl vrouwtjes die daarin meegaan of meedoen.
Vind het zo niet boeiend die pms en indd nasty dat er op in word gegaan.

Vroeger was het wel anders als je een pm kreeg van een mannelijke gebruiker was het puur gericht op gwn gesprekken voeren en niet om met elkaar direct in contact te komen.

Heb daardoor wel super leuke penvrienden ontmoet en nooit in t echt gezien.
Nu zijn de mannen zo needy dat ze heel de lijst iedere dag afgaan in de hoop op een lustige avond of een nasty gesprek.
Snap dat niet haha, als je behoeftes hebt deel je dat met een persoon die je kent dan ga je toch niet met vreemde mensen over seks willen praten. Zou daar zelf nooit warm van kunnen worden, maar mannen worden niet voor niets dieren genoemd dus ik snap het wel.

07-04-2020, 15:24

Citaat door provocative:
Vind het zo niet boeiend die pms en indd nasty dat er op in word gegaan.

Vroeger was het wel anders als je een pm kreeg van een mannelijke gebruiker was het puur gericht op gwn gesprekken voeren en niet om met elkaar direct in contact te komen.

Heb daardoor wel super leuke penvrienden ontmoet en nooit in t echt gezien.
Nu zijn de mannen zo needy dat ze heel de lijst iedere dag afgaan in de hoop op een lustige avond of een nasty gesprek.
Snap dat niet haha, als je behoeftes hebt deel je dat met een persoon die je kent dan ga je toch niet met vreemde mensen over seks willen praten. Zou daar zelf nooit warm van kunnen worden, maar mannen worden niet voor niets dieren genoemd dus ik snap het wel.
Zo waar gewoon! Hoe zielig ben je dan..

07-04-2020, 17:18
Goede oude tijd..

07-04-2020, 21:06

Citaat door Bastard:
Ja dat gebeurd afentoe....net transgender zeg maar

07-04-2020, 21:09



Citaat door provocative:
Vind het zo niet boeiend die pms en indd nasty dat er op in word gegaan.

Vroeger was het wel anders als je een pm kreeg van een mannelijke gebruiker was het puur gericht op gwn gesprekken voeren en niet om met elkaar direct in contact te komen.

Heb daardoor wel super leuke penvrienden ontmoet en nooit in t echt gezien.
Nu zijn de mannen zo needy dat ze heel de lijst iedere dag afgaan in de hoop op een lustige avond of een nasty gesprek.
Snap dat niet haha, als je behoeftes hebt deel je dat met een persoon die je kent dan ga je toch niet met vreemde mensen over seks willen praten. Zou daar zelf nooit warm van kunnen worden, maar mannen worden niet voor niets dieren genoemd dus ik snap het wel.
Klopt wollah.

Ik persoonlijk denk dat er veel autochtone racisten dit doen om fitna te zaaien en natuurlijk heb je van die jonge maar ook oude geile wankers die daarmee bezig zijn.

Alhamdulilah heb ik dit nooit geflikt en trouwens, sex telefoon heeft mij nooit kunnen opwarmen noch eentje aan de phone

07-04-2020, 21:11

Citaat door Peachey:
Goede oude tijd..
Hey Always?


Jou ken ik nog van 12 en een half jaar geleden

Jij mij ook DENK IK, maar dan onder een andere naam samen met Taliban, Truebeauty Dramaqueen Marieke pollewop


Toch?

07-04-2020, 21:59

Citaat door Ontdek:
Hey Always?


Jou ken ik nog van 12 en een half jaar geleden

Jij mij ook DENK IK, maar dan onder een andere naam samen met Taliban, Truebeauty Dramaqueen Marieke pollewop


Toch?
Ok. Dit klinkt zo GAY.

Pagina's : [1] 2 3