Bekijk volle/desktop versie : Marokko gaat klacht indienen tegen de Franse deskundige corona



Pagina's : [1] 2 3 4

03-04-2020, 20:23
Marokkaanse advocaten bereiden zich voor om bij de Franse rechtbank een klacht in te dienen tegen een Franse deskundige na dat hij een racistische uitspraak deed op live Franse programma Tegen de burgers van het Afrikaanse continent. De franse uitspraak in een tv-programma, om een corona ​​vaccin uit te proberen op de Afrikaanse bevolking en op veel afrikkaanse burgers te testen

Volgens hem kan de vaccin snel op de markt komen veel sneller dan verwacht als het direct van mens tot mens word getest zo kunnen heel veel testen over geslagen worden.

03-04-2020, 20:28


In Frankrijk heb je meer corona patiënten dan heel afrika bij elkaar en als nog wil hij het op de Afrikanen testen.

03-04-2020, 20:31
Ook aantal ander afrikkaanse landen zullen zich bij Marokko aansluiten.

Jean-Paul Mira wil Afrikanen als proefkonijn gebruiken.

Niet eerst op muis testen en dan vervolgens een dier dat op mens lijkt dan vervolgens ander testen.

Nee volgens hem kunnen wij veel sneller een vaccin op de markt brengen als het op mensen getest word en Afrikanen moeten wij volgens hem dan als proefkonijn gebruiken.

03-04-2020, 20:34
Gekke Frenchy.

05-04-2020, 14:36


.

05-04-2020, 14:39
Oud nieuws

05-04-2020, 14:42

Citaat door Limon:
Oud nieuws
klopt het nieuws van zohra is van 03_04 van paar dagen gelede .En Marokko.nl redactie plaatst het vandaag paar uur.geleden

05-04-2020, 14:49

Citaat door Zohra_2003:
klopt het nieuws van zohra is van 03_04 van paar dagen gelede .En Marokko.nl redactie plaatst het vandaag paar uur.geleden
Weet het al lang. Ook spelers als drogba en eto'o hebben gereageerd op deze vieze praatjes. Jij bent een slechte journalist

05-04-2020, 14:51

Citaat door Limon:
Weet het al lang. Ook spelers als drogba en eto'o hebben gereageerd op deze vieze praatjes. Jij bent een slechte journalist
jij weet het al lang plaats je bron die het al lang wist dat Marokko klacht zou indienen voor zohra2003

05-04-2020, 15:06

Citaat door Zohra_2003:
jij weet het al lang plaats je bron die het al lang wist dat Marokko klacht zou indienen voor zohra2003
Dat klopt. En ik weet ook dat voormalig bondscoach herve renard kotsmisselijk is van de uitspraken van die fransman en dat hij zich ervoor schaamt. Je bent een slechte journalist

05-04-2020, 15:26

Citaat door Limon:
Dat klopt. En ik weet ook dat voormalig bondscoach herve renard kotsmisselijk is van de uitspraken van die fransman en dat hij zich ervoor schaamt. Je bent een slechte journalist
Nou wij wachten nog op je bron dat Hervé Renate eto pogba hebben gemeld dat Marokko klacht zou indienen.

Voor de rest meld.je alleen blablabla waar is je bron geblijven niets dus alleen woorden gebruiken jou bron is zohra_2003

05-04-2020, 15:41

Citaat door Zohra_2003:
Nou wij wachten nog op je bron dat Hervé Renate eto pogba hebben gemeld dat Marokko klacht zou indienen.

Voor de rest meld.je alleen blablabla waar is je bron geblijven niets dus alleen woorden gebruiken jou bron is zohra_2003
Heb je weer neergehaald. Mss dat je late bron je over enkele dagen pas nieuwe nieuwsjes brengt

05-04-2020, 15:59



Citaat door Limon:
Heb je weer neergehaald. Mss dat je late bron je over enkele dagen pas nieuwe nieuwsjes brengt
je hebt geen 1 bron nog geplaatst dat betekent dat zohra2003 weer je bron is.

Geen 1 bron geplaatst waar eto pogba of Hervé ernerd verkondigen dat Marokko klacht zal.indienen voor 03 april dat betekent dat zohra_2003 je bron is.

05-04-2020, 16:02
Neen, want heb het al waargenomen. Heb je weer neergehaald. Ik werk namelijk, niet zoals gastjes als jou die profiteren van de uitkeringen

05-04-2020, 16:06

Citaat door Limon:
Neen, want heb het al waargenomen. Heb je weer neergehaald. Ik werk namelijk, niet zoals gastjes als jou die profiteren van de uitkeringen
dat gaat niet werken je zit weer vast zohra_2003 is je bron. Eto pogba en Hervé hebben niets gezegd over het feit dat Marokko klacht zou indienen en zohra_2003 is gewoon je bron.

Voor de rest hoef je mij niet te melden wat jij in leven doet gaat mij niets aan

Pagina's : [1] 2 3 4