Bekijk volle/desktop versie : Dodental coronavirus Italië stijgt met 766



03-04-2020, 18:44
Het aantal doden door het coronavirus in Italië is de afgelopen 24 uur ongeveer evenveel opgelopen als een dag eerder.





Het agentschap voor burgerbescherming meldde vrijdag 766 nieuwe doden, tegen 760 op donderdag. In het land zijn nu 14.681 mensen aan de gevolgen van het virus bezweken. Italië is nog steeds het zwaarst getroffen land in Europa, gevolgd door Spanje.

Het totale aantal besmette mensen steeg naar 119.827.

03-04-2020, 21:09


il Duce.

03-04-2020, 21:26
Denk dat Nederland zijn tulpen ergens anders mag gaan slijten als er geen solidariteit komt.

Tijd geleden stond Italië nog eens in brand en moest het besparen onder het toezicht van de EU....het eerst moest er bespaard worden op medische kosten en infrastructuur.

Nederland heeft zijn naam geschreven in het zuiden en niet bij Italië alleen, ze staan met een telmachientje te tellen terwijl er een pandemie boven de staten hangt.

03-04-2020, 21:38

Citaat door siPure:
Denk dat Nederland zijn tulpen ergens anders mag gaan slijten als er geen solidariteit komt.

Tijd geleden stond Italië nog eens in brand en moest het besparen onder het toezicht van de EU....het eerst moest er bespaard worden op medische kosten en infrastructuur.

Nederland heeft zijn naam geschreven in het zuiden en niet bij Italië alleen, ze staan met een telmachientje te tellen terwijl er een pandemie boven de staten hangt.


Volgens mij maakt Nederland 1 miljard vrij voor Zuid Europa.

Maar strictly business, Vaticaan is de rijkste organisatie www.

Waarom doet de Vaticaan niets voor de Italiaanse volk?

03-04-2020, 21:43



Citaat door Maaffia:
Volgens mij maakt Nederland 1 miljard vrij voor Zuid Europa.

Maar strictly business, Vaticaan is de rijkste organisatie www.

Waarom doet de Vaticaan niets voor de Italiaanse volk?
Wie zegt dat Vatican niets doet?

Dat geld vrijmaken nadat ..... kom nou.

03-04-2020, 21:50

Citaat door siPure:
Wie zegt dat Vatican niets doet?

Dat geld vrijmaken nadat ..... kom nou.


Als de Vaticaan echt wat deed, zouden Italianen nooit bedelen bij Merkel.

Weet jij wel hoeveel geld de Vaticaan Crocifisso heeft en zilveren munten. Immens.

03-04-2020, 21:55

Citaat door Maaffia:
Als de Vaticaan echt wat deed, zouden Italianen nooit bedelen bij Merkel.

Weet jij wel hoeveel geld de Vaticaan Crocifisso heeft en zilveren munten. Immens.
Ik volg die niet.
Maar het Vaticaan is Italië niet hoor.

03-04-2020, 21:58

Citaat door siPure:
Ik volg die niet.
Maar het Vaticaan is Italië niet hoor.


Zonder Italie betekent het begin van het einde van het Vaticaan il Crocifisso.

Dus ik zou het Vaticaan adviseren pomp die duizend miljarden vermogen in euros in Italie anders wordt het Vaticaan een Moskee.

03-04-2020, 22:02

Citaat door Maaffia:
Zonder Italie betekent het begin van de einde van de Vaticaan il Crocifisso.

Dus ik zou de Vaticaan adviseren pomp die duizend miljarden euros in Italie anders wordt de Vaticaan een Moskee.
Liever gisteren dan morgen.

04-04-2020, 07:52
http://https://www.worldometers.info/coronavirus/

04-04-2020, 23:46

Citaat door siPure:
Liever gisteren dan morgen.


Het Vaticaan speelt met zijn bestaan, als il Crocifisso Italianen in de steek laat.