Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Hijaabdragende jlo voor huwelijk..

29-03-2020, 13:26
Salaam, titel klinkt gek... maar toch is het zo..
Ben jij

Islamtisch opgevoed, je vergeet je gebeden niet.... je vast en vreest Allah swt.
21+
Leuke koppie
Je bent goed voor je ouders
Klaar voor een huwelijk op korte termijn, ik sta immers niet open voor relaties..

Pm mij dan..

29-03-2020, 16:40

Citaat door BerberseTijger:
Salaam, titel klinkt gek... maar toch is het zo..
Ben jij

Islamtisch opgevoed, je vergeet je gebeden niet.... je vast en vreest Allah swt.
21+
Leuke koppie
Je bent goed voor je ouders
Klaar voor een huwelijk op korte termijn, ik sta immers niet open voor relaties..

Pm mij dan..
uit je oproep kan een slimme dame concluderen dat je niet serieus bent! Jlo’s met hoofddoek meld jullie

29-03-2020, 17:14

Citaat door perfecthairr:
uit je oproep kan een slimme dame concluderen dat je niet serieus bent! Jlo’s met hoofddoek meld jullie
Omdat ik direct ben, ben ik niet serieus? meid, ik ben zo direct als maar kan, als dat het geval zou zijn dan had je dat terug gelezen.
Je poging mijn topic te verzieken is niet gelukt, probeer nog eens!

29-03-2020, 17:30
Rustig maar tijger

29-03-2020, 17:31

Omdat ik direct ben, ben ik niet serieus? meid, ik ben zo direct als maar kan, als dat het geval zou zijn dan had je dat terug gelezen.
Je poging mijn topic te verzieken is niet gelukt, probeer nog eens!
als je jlo benoemt in een oproep is het al kansloos! Ik ben ook direct, je oproep slaat werkelijk nergens op

29-03-2020, 17:32

als je jlo benoemt in een oproep is het al kansloos! Ik ben ook direct, je oproep slaat werkelijk nergens op
Nou mijn inbox weerspiegelt jouw opmerking!

29-03-2020, 17:34

Nou mijn inbox weerspiegelt jouw opmerking!
Hahah maak dat de kat maar wijs vandaar dat je topic er nog staat? Iemand had het over serieus? Hmmm blijkbaar in elke stadje een schatje

30-03-2020, 09:21

Hahah maak dat de kat maar wijs vandaar dat je topic er nog staat? Iemand had het over serieus? Hmmm blijkbaar in elke stadje een schatje
Je zuigt werkelijk teveel onzin uit je dikke duim, ga elders de clown uithangen.

07-04-2020, 00:33

Je zuigt werkelijk teveel onzin uit je dikke duim, ga elders de clown uithangen.
ipv op mij te reageren ga die zogenaamde inbox van je beantwoorden grootste bledder!