Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Man zoekt Abaya dragende zuster :)

Pagina's : [1] 2 3

28-03-2020, 17:51
Wa Salam aleikoum

In deze tijden van beproeving ben ik opzoek naar een vrouw die de rest van haar leven aan mijn zijde zal staan.

Wie ben ik:

Een 31 jarige lieve en rustige man die al een tijdje klaar is om het huwelijksbootje in te stappen.

Helaas heb ik de juiste vrouw nog niet gevonden.

Ik zeg bewust de juiste en niet “de ware” omdat ik geloof dat niemand perfect is en zal nooit harde eisen stellen qua uiterlijk. Het moet gewoon iemand zijn die mij compleet maakt, mijn tekortkomingen voor lief neemt zoals ik de jouwe voor lief zal nemen.

Geduld is in dat opzicht een karaktereigenschap die essentieel is voor een geslaagde huwelijk.

Ik weet van mijzelf dat ik val op vrouwen die een hoge dosis zelfrespect hebben, verlegen/bescheiden zijn en zich sober kleden, vandaar mijn voorkeur naar Abaya dragen vrouwen.

Het liefst iemand die niet ouder is dan 32 jaar. Ben daarnaast bereid om op korte termijn te trouwen.

Voor vragen graag een pm sturen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

28-03-2020, 20:49

Citaat door Adam31M:
Wa Salam aleikoum

In deze tijden van beproeving ben ik opzoek naar een vrouw die de rest van haar leven aan mijn zijde zal staan.

Wie ben ik:

Een 31 jarige lieve en rustige man die al een tijdje klaar is om het huwelijksbootje in te stappen.

Helaas heb ik de juiste vrouw nog niet gevonden.

Ik zeg bewust de juiste en niet “de ware” omdat ik geloof dat niemand perfect is en zal nooit harde eisen stellen qua uiterlijk. Het moet gewoon iemand zijn die mij compleet maakt, mijn tekortkomingen voor lief neemt zoals ik de jouwe voor lief zal nemen.

Geduld is in dat opzicht een karaktereigenschap die essentieel is voor een geslaagde huwelijk.

Ik weet van mijzelf dat ik val op vrouwen die een hoge dosis zelfrespect hebben, verlegen/bescheiden zijn en zich sober kleden, vandaar mijn voorkeur naar Abaya dragen vrouwen.

Het liefst iemand die niet ouder is dan 32 jaar. Ben daarnaast bereid om op korte termijn te trouwen.

Voor vragen graag een pm sturen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ik zie abaya maar geen hijaab? Ik begrijp dat je snel wilt trouwen met Corona hoef je weinig moeite te doen

29-03-2020, 01:29
vraag ibarsanen

29-03-2020, 03:17

Citaat door mioo:
vraag ibarsanen
waarom ibdarsen??

29-03-2020, 07:51

Citaat door Leuke_tabdarst:
waarom ibdarsen??
Jij kan ook slecht lezen zeg

29-03-2020, 15:20

Citaat door akefoe7:
Jij kan ook slecht lezen zeg
ze legt je woorden in de mond die je niet eens gebruikt hebt

29-03-2020, 15:28

Citaat door perfecthairr:
ze legt je woorden in de mond die je niet eens gebruikt hebt
Zij komt met Ibdarsen en hij met ibarsanen, 2 totaal verschillende type mensen zjjn dat

29-03-2020, 15:32

Citaat door akefoe7:
Zij komt met Ibdarsen en hij met ibarsanen, 2 totaal verschillende type mensen zjjn dat
ik ging stuk toen je zei jij kan ook slecht lezen zeg ik zag meteen er staat geen ibdarsen maar ibarsanen

29-03-2020, 15:36

ik ging stuk toen je zei jij kan ook slecht lezen zeg ik zag meteen er staat geen ibdarsen maar ibarsanen
ze beginnen allebei met de letters ib, vooruit ik vergeef haar die error

29-03-2020, 15:42

Citaat door akefoe7:
ze beginnen allebei met de letters ib, vooruit ik vergeef haar die error
ja klopt ib maar de rest is toch iets anders vooral huidskleur hoewel ibdarsen ook getint kunnen zijn maar niet zwart. Haha heel goed vergeven en vergeten wat Quarantaine met je kan doen

29-03-2020, 15:44

ja klopt ib maar de rest is toch iets anders vooral huidskleur hoewel ibdarsen ook getint kunnen zijn maar niet zwart. Haha heel goed vergeven en vergeten wat Quarantaine met je kan doen
Hahah wollahila, ze zal vast ooit een keer reageren en denken shit verkeerd gelezen

29-03-2020, 15:46

Citaat door akefoe7:
Hahah wollahila, ze zal vast ooit een keer reageren en denken shit verkeerd gelezen
haha of nooit meer reageren haha

29-03-2020, 15:57

haha of nooit meer reageren haha
Die denkt vast shit man hoe kan ik mijn eigen stam.vergelijken met ibarsanen

29-03-2020, 16:05

Citaat door akefoe7:
Die denkt vast shit man hoe kan ik mijn eigen stam.vergelijken met ibarsanen
ik weet wel waar het vandaan komt, ibdarsen worden over het algemeen wel neergehaald. Dit vooral door berberen met veel zaken en bij hun word veel ingezoomd lijkt het wel, mensen uit Houcima die ik ken halen ze altijd naar beneden. Vind dat wel jammer we zijn 1 ummah.

29-03-2020, 16:11
Is dat zo, als ik in alhoceima ben, gaat t nooit over ibarsanen, bedoel ibdarsen. Maar je hebt gelijk, we zijn 1 ummah, en dat is fout wat men doet

Pagina's : [1] 2 3