Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Ghimar / Niqabi zuster

28-03-2020, 17:16
Assalamo alaikoem wa rahmatlulahi wa barakatuh,

Via deze weg ben ik opzoek naar een vrome zuster die een ascetisch leven leidt.

Zoekend naar een zuster met de volgende eigenschappen:

- Gelovig
- Praktiserend
- Geduldig
- Eerlijk
- Leeftijdscategorie 27 t/m 36
- Hecht geen waarden aan wereldse luxe.

Gelieve een zuster die haar focus op een persoon kan leggen. En niet met Jan en allemaal contacteert. Een getalenteerde zuster in het huishouden, koken, het gehoorzamen van haar man in het goede, juiste omgangsvormen en haar positie kent vooral in huis.

Bij interesse, gelieve je cv + motivatiebrief opsturen naar mijn inbox.

Baraka Allahoe Fiekom

28-03-2020, 17:43

Ascetisch: 1) Godvruchtig 2) Ingetogen 3) Met strenge levenswandel 4) Streng onthoudend 5) Streng vroom 6) Waardig 7) Wereldverzakend

CV? Zoek je een vrouw of een werkneemster in de meest ruime zin van het woord? Wat zijn de loonsverwachtingen? Extralegale voordelen? Vakantieregeling? Werkuren? Pauzes?

28-03-2020, 18:35
Sonrisa,

Ik ben opzoek naar een vrome zuster die haar normen en waarden kent. Een zuster die hoge eergevoel kent en haar zelf niet als een lustobject laat gebruiken en zich vooral niet laat misleiden door westers gedachtegoed.

Waar je enkel alleen erbij hoort, als je je vulgair kleed, tussen de mannen bevindt, mee gaat met de mode, feministische eigenschappen bezit, onzedelijk gedrag toont etc etc.

CV was meer sarcasme hhh

28-03-2020, 18:42
Ewa in Sha Allah vind je wat je zoekt!

Ah zo sarcastisch kwam dat niet over. Wie weet was er een zuster die jouw oproep zag en dacht ze: oh ik ga straks reageren, moet eerst mijn cv nog updaten.

28-03-2020, 18:46

Ghair in shaa Allah, wie weet hoe meer informatie hoe beter.

cv opsturen is altijd welkom daar niet van.

02-04-2020, 10:51
.

29-04-2020, 12:03
Helaas, tot heden niks vernomen. Ik zal mijn wensen minder aanscherpen. Cv en motivatiebrief kunnen jullue achterwege laten.