Bekijk volle/desktop versie : Werk Profielwerkstuk Havo!!!!



22-05-2005, 11:33
Salaam aleikoum allml,

Ik moet een profielwerkstuk maken, maar ik weet totaal niet waarover maar ik wil het wel bij de vakken geschiedenis doen of iets wat daar op lijkt. Maar als ik een onderwerp wil wat bij geschiedenis hoort moet ik wel snel zijn want van de geschiedenisleraren zijn er maar een paar begeleiders en geschiedenis is heel populair. Ik doe profiel CM en doe het samen met nog een nlse meisje.
Alvast eruug bedankt voor jullie hulp!!


Wa salaam aleikoum, xSalsabilax

22-05-2005, 18:38


ik heb ook de profiel C&M op havo niveau, ik en het meisje waarmee ik samenwerk hebben voor de vakken ckv2-3 en geschiedenis gekozen. het onderwerp is Arabische(islamitische) bouwkunst

groetjes van moi

22-05-2005, 21:15
ik heb er 1 over de tsunami.... Heb hem vorige week toevallig ingeleverd. HEt is niet voor geschiedenis, maar voor AK...Ik hoor het wel.

23-05-2005, 18:33
De mijne ging over de Tweede Feministische Golf/ Dolle Mina's van t vak geschiedenis.
kheb t nog in mn bestanden staan mocht je t interessant vinden..
ciao..!

24-05-2005, 01:32


Ik had gekozen voor de vakken geschiedenis & maatschapijleer 2 met al onderwerp 'Nederland als multiculturele samenleving'. K heb het ook al ingeleverd...

24-05-2005, 17:59
mijn vak is wel geschiedenis en doe het over De presidenten die Amerika heeft gehad!

(een vriendin van mij heeeft stapels met info)

25-05-2005, 03:01
Ik heb het over ISRAELISCH-PALESTIJNS CONFLICT gedaan... Zowel voor geschiedenis als voor AK geschikt. Ik kan hem je wel sturen, if you wish!