Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid 10 Kilo Afvallen In 2 Weken!!!!!!!!!! Wie Doet Er Mee



09-06-2005, 14:47

Citaat door Romijsa1:
ik ben er vandaag mee begonnen hmdll heb t vandaag wel vol gehouden
maar t is egt moeilijk weet niet of 2 weken voor mij haal baar is maar insa allah ey koen elgair....
dis me 4e dag vandaag en hmdll heb ik t volgehouden tot nu toe maar het
is wel effe doorbijten hoor als je iedereen thuis ziet eten
maar gair insa allah ik wil pas morgen gaan wegen dan horen jullie het wel...

09-06-2005, 21:23


mijn eerste dag: 'sochtends 1appel en één perzik 'smiddags 1 sneetje bruin brood met tomaat erin (één blokje chocolade) 'savonds sla en kersen



up naar morgen inschallah


veel sterkte dames

09-06-2005, 22:24
me pa heeft 2 pakken smarties ijs in huis gehaald..
egt moeilijk om er af te blijven...
maar ga het insa allah volhouden om er niet aan t zitten want 4 dagen is voor mij niet niks

11-06-2005, 22:54
en zijn jullie al afgevallen? En hoeveel kilo's?

12-06-2005, 12:18


wie is het geluktt

12-06-2005, 12:24

Citaat door maryam00:
ik heb net 5 sneetjes brood op met kaas ik had al dagen geen brood op en kon er niet vanaf blijven, ik moest gewoon met brood ontbijten dit keer

maar ik ga de rest van de dag alleen maar water drinken en sla eten safi pff is er iemand die ons kan motiveren? ik hou het niet lang meer vol denk ik

en me zus gaat aardappel anders maken en daar ben ik altijd zo gek op
Meid, 5sneetjes is aardig veel hoor het is nog maar 12.22 probeer sochtend te beginnen met een groot glas lauw water dat vult de maag des te meer en zal je ook sneller voller zitten probeer vanmiddag gewoon veel te drinken en eet wat aardappel anders maar gewoon niet al te veel want hoelater je eet dan heb je geen tijd meer om te verbranden het is goed als je vanmiddag iets aan sport zou doen mm good luck..en ja erg he ik ben ookv erslaafd aan brood hoor heb vanochtend gewoon een volkorenbrood geroosterd met smeerkaas voelt wat droger aan dan he zit je sneller vol omdat je meer moet kauwen om het weg te krijgen en je drinkt er meer bij hihi..good luck

12-06-2005, 12:27

Citaat door maryam00:
ik denk niemand, want ze komen hier niet meer
Als het echt resultaat oplevert dan doe ik al te graag mee maar ik heb vak dingen gedaan die helelmaal geen resultaat opleveren en dames als je een dikke buikie hebt ik heb gehoord dat SAUNA BELT(BEKEND VAN TV) Echt helpt!!

12-06-2005, 12:50

Citaat door marocgirlnador:
Als het echt resultaat oplevert dan doe ik al te graag mee maar ik heb vak dingen gedaan die helelmaal geen resultaat opleveren en dames als je een dikke buikie hebt ik heb gehoord dat SAUNA BELT(BEKEND VAN TV) Echt helpt!!
haha meid zal ik je uit je droom helpen die sauna belt is oplichterij nr 1..ik heb hem besteld na zoveel mensen gelezen te hebben op forums maar geloof echt dat het 1 en al commerciele stunt is heb hem besteld en binnen gehad ik deed dat ding wel 3uur achter elkaar om en geen cm er vanaf gewoon me moeder kreeg er brandblaren van op der buik ik deed altijd eerst folie om voor meer zweten toch maar het is 1 en al bull shitt ..zo te zeggen wacht maar af over 2maanden kan je hem kopen bij de blokker voor 20euro.

12-06-2005, 12:55

Citaat door Modesty:
haha meid zal ik je uit je droom helpen die sauna belt is oplichterij nr 1..ik heb hem besteld na zoveel mensen gelezen te hebben op forums maar geloof echt dat het 1 en al commerciele stunt is heb hem besteld en binnen gehad ik deed dat ding wel 3uur achter elkaar om en geen cm er vanaf gewoon me moeder kreeg er brandblaren van op der buik ik deed altijd eerst folie om voor meer zweten toch maar het is 1 en al bull shitt ..zo te zeggen wacht maar af over 2maanden kan je hem kopen bij de blokker voor 20euro.
wollaa

Ik heb juist gehoord dat ie heel goed is ...dus levert geen resultaat op

12-06-2005, 13:06

Citaat door marocgirlnador:
wollaa

Ik heb juist gehoord dat ie heel goed is ...dus levert geen resultaat op
Echt helemaal noppes nada gewoon ik deed die meetlint wel 100x om en dan zag ik 2 cm eraf dacht ik aaah joepie nog geen uur later deed ik het weer om was gewoon me normale omtrek het is gewoon vocht en die band kan je zo strak instellen maar het is echt troep heb het ook teruggestuurd ga geen 108euro betalen voor troep mooi geklaagd en geld terug gehad hihi.

12-06-2005, 13:23

Citaat door Modesty:
Echt helemaal noppes nada gewoon ik deed die meetlint wel 100x om en dan zag ik 2 cm eraf dacht ik aaah joepie nog geen uur later deed ik het weer om was gewoon me normale omtrek het is gewoon vocht en die band kan je zo strak instellen maar het is echt troep heb het ook teruggestuurd ga geen 108euro betalen voor troep mooi geklaagd en geld terug gehad hihi.
DUS EGT GEEN RESULTAAT..


leugenaars dat ze zijn!!1

met hun misleidende reclame!!!

12-06-2005, 13:37

Citaat door marocgirlnador:
DUS EGT GEEN RESULTAAT..


leugenaars dat ze zijn!!1

met hun misleidende reclame!!!
Ja echt hoor wil je platte buik koop een buikbankroller en ga jezelf ophijsen dan zal je cm verliezen maar voor de rest is het allemaal commerciele troep hoor

12-06-2005, 16:43


heb in het weekend gewoon gegeten omdat ik op bezoek was maar ik ga morgen inschallah weer opnieuw beginnen (maandag)
met dieten



ewa is er nog niemand afgevallen met deze twee weken dieet
ik wil graag ervaringen horen

12-06-2005, 19:58
Hoi meiden!

Sorry dat ik een tijdje nix van me heb laten horen maar ik had het zo druk en internet deed het een tijdje niet

Maar hoe is het gegaan?

Ik ben wel afgevallen bij mn buiken armen en een beetje mn benen

Ik er een week meegestopt maar ik ga morgen weer beginnen insha`Allah

Boesaaaaaaaaaaaaaaaa

12-06-2005, 20:00
Ik zou ook graag willen meedoen, maar ik vraag me af of je er ook werkelijk van afslankt. Hoeveel kilo zijn jullie afgevallen en in hoeveel tijd eigenlijk?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42