Bekijk volle/desktop versie : Vaccinaties zijn onzin..



23-03-2020, 13:22
De griepprik en de prik tegen baarmoederhalskanker hebben geen zin. Wat is er nou zo erg aan een griepje? Oeh, mensen
overlijden er aan wereldwijd. Ja, weet je wat ook dodelijk is in de derde wereld voor zo'n aids patient? Een verkoudheidje.
Dat bejaarden in het Westen overlijden aan een griep is logisch. Dat HPV vaccin (tegen baarmoederhalskanker) is zo
achterhaald. [video=youtube_share;brAqZx3d_Cw]https://youtu.be/brAqZx3d_Cw[/video]

De griepprik is omgekeerde psychologie. Je gaat naar de dokter voor zo'n prik en vervolgens krijg je er griep door.
Toch denk je: verrek! Wat goed dat ik die vaccinatie nam, zodat deze griep verdraagzaam is. Niet wetende die dat die
vaccinatie jouw griep veroorzaakt. En dan maar denken: wat goed dat ik die prik nam. Ik heb normaal nooit griep, maar
ik ben net op tijd gekomen voor die vaccinatie nu ik griepjes krijg.

23-03-2020, 19:20


Even iets anders dan Corona

23-03-2020, 19:51
Djazaak Allahoe Ghairan zus , Goeie topic wat betreft die vaccins tegen baarmoederhals ziektes, die veroorzaken onvruchtbaarheid!

23-03-2020, 20:49

Citaat door 3esses:
Djazaak Allahoe Ghairan zus , Goeie topic wat betreft die vaccins tegen baarmoederhals ziektes, die veroorzaken onvruchtbaarheid!
Juist !

23-03-2020, 20:53



Citaat door perfume:
Ja, want mensen maken zich nu druk om influenza.
precies