Bekijk volle/desktop versie : Er is 1 land ter wereld die geen corona virus heeft en dat is ....



Pagina's : [1] 2

07-03-2020, 17:14
Turkije.. Alle landen er om heen allemaal virus te pakken behalve Turkije

Ze eten daar kabab en kapsalon

07-03-2020, 22:32


Turken zijn hygiënisch.

08-03-2020, 09:54

Citaat door LaasteGeruchten:
Turkije.. Alle landen er om heen allemaal virus te pakken behalve Turkije

Ze eten daar kabab en kapsalon
Ze hebben daar ook geen homo's.

08-03-2020, 09:57
Tuurlijk, toeristische en economische belangen primeren er.

08-03-2020, 10:17


Een groot deel van Afrika schijnt ook coronavrij te zijn. Als ik de kaart van NOS mag geloven dan.

08-03-2020, 10:35
Daar is t ook maar wordt stilgehouden en snel genezen...


Maar shaorma kebab en al die doner food komt official uit irak

Turken verkopen t alleen..
Veel mensen denken is turkish ding
Maar komt uit irak

08-03-2020, 10:49

Citaat door Phlox:
Een groot deel van Afrika schijnt ook coronavrij te zijn. Als ik de kaart van NOS mag geloven dan.
Sars brak 5 maanden na China uit in Afrika. Pandemieën buiten Afrika kennen wel vertraging, het reis gedrag is ook anders. Mogelijk ook dat men door Ebola besmetting een zekere immuniteit heeft opgebouwd. MERS en SARS zit in onderzoek om antistoffen aan te maken, geeft al aan dat er een zekere immuniteit bestaat.

08-03-2020, 10:58
Het weer in Turkije speelt ook een rol. Als het weer boven 20 graden is heeft de virus veel minder kans om te overleven. Ook Europeanen hopen snel dat het april word.

08-03-2020, 11:00
Nou de vrouw zijn altijd kokend en 40 graden emotie

Waarom helpt t bij hun niet

08-03-2020, 11:06

Citaat door steelpan:
Waar zijn al die ‘zieke’ en ‘besmette’ mensen. Je hoort/lees alleen landen en geslacht enz.
http://https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries


Hier zie je het van elke land die 1 of meer besmettingen heeft. Aantal besmettingen aantal doden en aantal genezingen

08-03-2020, 11:16

Citaat door steelpan:
Ik kan ook roepen dat er brand nu is in een dorpje in Afrika met 70 doden. Waar is mijn bewijs?
er is inderdaad verschil tussen jou Marokko.nl lid en wetenschappers die de cijfers bijhouden van landen die besmettingen official door geven zo als RIVM het hier doet in Nederland doet.

08-03-2020, 11:31

Citaat door steelpan:
Als ik de wetenschappers moet geloven stammen we af van apen.
Dan zijn negers mislukte apen
Of andersom

08-03-2020, 11:36



Citaat door steelpan:
Als ik de wetenschappers moet geloven stammen we af van apen.
welke wetenschappers zeggen dat jij van aap afstamt. Dit gaat om heel iets anders namelijk om onderzoekscijfers uit de landen zelf.

08-03-2020, 11:56

Citaat door steelpan:
Wat vind je hiervan?
Wat ik daar vind is nu niet te zeggen Ik praat over bepaalde dingen die ik onderzocht heb ik gestudeerd heb.

Ik vroeg je wat welke wetenschap zegt dat wij van apen afstammen.

Veel en veel wetenschappers hebben evulutie verhaal naast zich gelegd ze zeggen juist dat evulutie er niet is maar wel adaptatie. Leer dat verschil maar kennen voordat je hier dingen loopt te roepen. Wetenschap heeft namelijk evolutie niet gebruikt maar wel adaptatie.

Wetenschap praat over adaptatie wat wel mogelijk is en niet over evulitie

08-03-2020, 12:26
Dat vind ik wel heel interessant

Pagina's : [1] 2