Bekijk volle/desktop versie : Uit het oog verloren He JIJ! TOEVAL? Lees dit...

01-03-2020, 19:34
Salamoualaikoum wa rahmatoullah wa Barakatouh ,

Toeval dat JIJ dit leest? Of een teken? Toeval bestaat niet, zeggen sommigen. Dus neem aub een kleine moeite om dit te lezen. Wat JIJ daarna doet, is jouw keuze. En volledig aan jouw!

Ben je opzoek naar een date of wil je ff “genieten”? Voordat je getrouwd bent? Dus je gaat niet vreemd? Ja dat doe je zeker! In de Koran staat surat 78:8 an-Naba: En Wij hebben jullie in paren geschapen.
http://https://koran.nl/soera-78-an-naba-de-aankondiging-het-nieuws/

Je hebt al iemand rondlopen bij wie JIJ hoort! Dus dat je niet getrouwd bent, wilt niet zeggen dat je “vrij” bent om alles te doen en laten wat jij wilt!

Je hebt verplichtingen tegenover jezelf! En Allah shwt heeft bepaalde dingen niet voor niets verboden!

En nog iets: er staat in de Koran: de kuisen vrouwen zijn er voor de kuise mannen.

En andersom ook. Dus op het moment dat je jezelf “onkuis” maakt, dan kan dat invloed hebben op jouw huwelijk.

Vele mensen die ongelukkig zijn getrouwd, deden vroeger dingen, waarvan ze dachten dat ze “onschuldig” zijn. En dachten slim te zijn, en ze dachten niet aan morgen...

Dus denk na, is het het waard om voor die paar keer “genieten” de rest van je leven op het spel te zetten? En laat staan het hiernamaals, hoe ga je antwoorden op de vragen van Allah shwt, als JOUW wordt gevraagd: waarom heb je dit gedaan?

Wat ga je dan zeggen? Het is nog niet te laat, zolang je nog leeft heb je de kans om terug te keren naar het pad van Allah.

En denk niet: ik doe het morgen. Of: ik ga stoppen met het slechte, wanneer ik wat ouder ben, want ik ben nog jong.

De dood kent geen leeftijd, hoeveel kinderen zijn dood gegaan op zeer kleine leeftijd, of baby’s die dood geboren zijn?

Dit is geen toeval, dat je dit leest. Allah wilt dat JIJ dit leest! Als een waarschuwing, je bent nu gewaarschuwd!

Dit staat ook in de Koran, dat er mensen, na hun dood zal worden gezegd: is er geen waarschuwer naar jullie gekomen?

Wat ga JIJ dan zeggen?! Ga je zeggen, ja ik heb het weggeklikt en ik ging door met wat ik wilde doen?!

Maak gebruik van je kansen, morgen is niet beloofd!

Wa Alaikoum Salam wa rahmatoullah wa Barakatouh

14-04-2020, 21:40

18-05-2020, 01:25