Bekijk volle/desktop versie : Van afstand durven ze wel zo slecht te praten over Marokko



Pagina's : [1] 2

28-02-2020, 15:29
Vieze honden dat ze zijn


28-02-2020, 16:45


van afstand ruik je een sgeet gelukkg niet

28-02-2020, 18:09
Veel van die atheisten en in dit geval Ali Lahrouchi hebben valide punten over de Marokkaanse overheid, ze verliezen echter iedere aanhang door hun standpunt over Islam.

28-02-2020, 18:09
Sgeet?!

28-02-2020, 18:19


omgekeerde boertje

28-02-2020, 18:32
Nee dat is te makkelijk wat je nu doet. Ik heb verschillende video's van hem bekeken en de man kent de Marokkaanse politiek in en uit.

Ik sta ver van zijn standpunten over religie maar politiek/sociaal/economisch heeft hij en meerdere atheistische Marokkanen die kritisch zijn m.b.t. het koningshuis/overheid zeker belangrijke zaken aangesneden in detail.

28-02-2020, 19:06

Citaat door 50_50:
Nee dat is te makkelijk wat je nu doet. Ik heb verschillende video's van hem bekeken en de man kent de Marokkaanse politiek in en uit.

Ik sta ver van zijn standpunten over religie maar politiek/sociaal/economisch heeft hij en meerdere atheistische Marokkanen die kritisch zijn m.b.t. het koningshuis/overheid zeker belangrijke zaken aangesneden in detail.
Vreemd, wees dan eerst kritisch op het land waar je woont zou logischer zijn namelijk.

Maar ze mogen roepen wat ze willen marokko ligt er niet wakker van.

28-02-2020, 19:09

Citaat door 50_50:
Nee dat is te makkelijk wat je nu doet. Ik heb verschillende video's van hem bekeken en de man kent de Marokkaanse politiek in en uit.

Ik sta ver van zijn standpunten over religie maar politiek/sociaal/economisch heeft hij en meerdere atheistische Marokkanen die kritisch zijn m.b.t. het koningshuis/overheid zeker belangrijke zaken aangesneden in detail.
als jij zelf marokkaanse politiek niet kent hoe kan je weten dat hij het wel weet ?

28-02-2020, 19:15
Hamdoulillah dat ze marokko niet binnengaan

28-02-2020, 19:18
propaganda van separatisten alles liegen en bedriegen , sommige geloven in die leugens

28-02-2020, 19:52
Xoxi Ik volg Marokkaanse politiek al jaren op de voet. Sterker nog, ik heb mijn eindwerk over Marokko geschreven.

Beetje raar dat jij denkt te weten wat ik wel of niet weet terwijl wij elkaar totaal niet kennen? Of ben je gewoon heel erg bevooroordeeld?

28-02-2020, 19:55
@BelleBeldia,

Het land waar je leeft kan je zeker ook kritisch over zijn, daar is niks mis mee. Het is alleen niet te vergelijken. Misstanden en problemen heb je overal alleen de mate waarin wil meestal het discussiepunt zijn.

28-02-2020, 20:14



Citaat door 50_50:
@BelleBeldia,

Het land waar je leeft kan je zeker ook kritisch over zijn, daar is niks mis mee. Het is alleen niet te vergelijken. Misstanden en problemen heb je overal alleen de mate waarin wil meestal het discussiepunt zijn.
Dat is mijn punt ook niet. Logischerwijs ben je eerst kritisch op het land waar je woont,werkt en voor sommigen ook het land waar ze hun kinderen grootbrengen.

Zou de focus dan niet moeten liggen daar vooraleer je kritiek gaat leveren op een land waar je niets mee hebt. Blijf het maar raar vinden.

28-02-2020, 20:21

Citaat door M16:
ik kn me herinneren hoe azulisten als abou terma en marcouch altijd schreeuwden GEEN problemen te importeren van het buitenland.

Je bent nederlander, dus richt je op Nederland.

Wat blijkt dat die Marcouch nu opeens is gedraaid en zijn azul heeft laten zien.

Zielig ventje
Precies dit dus.

28-02-2020, 20:21
Niets mee hebt klopt natuurlijk niet, je roots liggen daar en 9 van de 10 heeft er familie wonen. Dat staat los van hoe je naar het beleid en overheid kijkt.

En wie zegt dat ze niet kritisch kijken naar zaken in het land waar ze leven/werken? Maar ik begrijp je reactie wel, ik denk dat je ook niet echt bezig bent met Marokko op die manier...kan mij vergissen.

Pagina's : [1] 2