Bekijk volle/desktop versie : Reis naar Marokko met auto kan in gevaar komen door corona virus

26-02-2020, 18:18
In Frankrijk virus
In België virus
In Spanje virus

Hoe gaan jullie dat doen?

Vliegtuig naar Marokko of helemaal niet op vakantie?

26-02-2020, 18:19

Jij komt toch wel langs om mijn hand te vragen hoop ik..

26-02-2020, 18:23

Citaat door Justmyself.:
Jij komt toch wel langs om mijn hand te vragen hoop ik..
Dan ben je al dood

26-02-2020, 18:25

Citaat door LaasteGeruchten:
Dan ben je al dood
Allahu 'alam

26-02-2020, 18:29

in de lente zwakt het wel weg denk ik.

26-02-2020, 18:44

Citaat door LaasteGeruchten:
In Frankrijk virus
In België virus
In Spanje virus

Hoe gaan jullie dat doen?

Vliegtuig naar Marokko of helemaal niet op vakantie?
je bent nergens veilig, behalve met de wil van Allah shwt. Hoge torens vangen wind en stormen, en kunnen geraakt worden door bliksem en je kan geen kant op als er brand is, lage plekken kunnen overstromen en onder water belanden.

En alles kan na een aardbeving in de grond vallen.

Zoek je toevlucht bij Allah shwt. Als Allah shwt aan jouw zij staat, dan kan je ALLES en IEDEREEN aan! Kijk surat al kahf. De mensen van de grot.

Allah shwt kan je beschermen met een manier hoe Hij shwt wilt. Ookal staat de hele wereld tegenover jouw! Kijk de profeet Mohammed (vrede en zegeningen zij met hem) in zijn eentje moest Hij (vrede en zegeningen zij met hem) de islam openbaren. En omdat Allah shwt aan zijn (vrede en zegeningen zij met hem) zij stond, is het hem (vrede en zegeningen zij met hem) gelukt ook!

zie je de resultaten 1441 jaar later nog steeds! Doe dua’s! Zoveel mogelijk, de wonderen zijn aan Allah shwt om te verrichten. Onze taak is simpel Alhamdoulilah.

Alleen we moeten het zelf ook makkelijk houden. En het ons zelf makkelijk maken.

26-02-2020, 18:48
Doe je ding, blijf op het pad van Allah shwt lopen. wat voorbestemd is om jou te overkomen kan je niet voorkomen. Net zoals hoe niemand jouw geluk in de weg kan staan. Als Allah shwt iets voor jouw wilt, dan kunnen mensen haten en praten maar jij zult dan toch bereiken wat Allah shwt wilt!

Allah shwt is de beste planner! Dus vraag Allah shwt om hulp en bescherming en om wat je wilt. En laat de rest aan Allah shwt over, want Allah shwt houdt van degenen die hun vertrouwen in hem stellen.

Subhanallah wa Alhamdoulilah wa allahouakbar wa la hawla wa la quata illa billah.

26-02-2020, 19:18
Gewoon rijden en gaan
Geniet van je vakantie

Virus kan je overal oplopen van stations tot aan luchthaven

Auto is juist veilger..
Min mogelijk contact maken en minder stops
Desnoods mondkapje bij tanken en tolbetalen
En in de boot afstand houden van hoesters....

Daarna heerlijke marokko met fresh maroc air

Sidi ali
Sid harazam here we come
Groen me maar effe

26-02-2020, 19:56
In België is er geen virus.

26-02-2020, 19:59
België is een virus

26-02-2020, 19:59
België kampt al jaren met een gekke andere virus

Zotke voris

26-02-2020, 20:00