Bekijk volle/desktop versie : RAM reageert op pikante foto's cabinepersoneel



13-02-2020, 15:24
Compromitterende foto's van een luchtsteward en een passagier aan boord van een vlucht van Royal Air Maroc (RAM) hebben de airline in verlegenheid gebracht



De pikante foto's circuleren al enige tijd op sociale netwerken. In een verklaring van RAM donderdag heeft het bedrijf zich verontschuldigd voor de "onfatsoenlijke situatie" die de "reputatie en waarden" van het bedrijf schaden.

RAM heeft naar aanleiding van de foto's een diepgaand onderzoek uitgevoerd naar het "geïsoleerde incident" en heeft naar eigen zeggen passende maatregelen genomen. Ook overweegt het bedrijf juridische stappen om de geleden schade te herstellen.

Hoewel ze het onverantwoorde gedrag van de steward betreuren heeft RAM nog wel een shoutout gedaan naar de rest van haar werknemers en prees de "professionaliteit en onbaatzuchtigheid" van de duizenden mannen en vrouwen die volgens het bedrijf volledig toegewijd zijn aan hun werk.

13-02-2020, 16:02


Die gaat op de fles

13-02-2020, 16:28
Als die gene zelf er voor heeft gekozen om d9e foto te maken moet de rest ze bek houden en zorgen maken om hun eigen zaken.

Tfoooooo typisch marokkanen altijd weer na andere kijken ik ben bang dat de hel overvol komt te zitten met marokkanen. Marokkanen zijn zp druk bezig met de zonden van andere dat ze hun eigen zonden totaal vergeten zijn waardoor ze geen berouw konden tonen. Want ze zijn totaal vergeten waarvoor ze berouw moesten t9nen

13-02-2020, 16:31
Ik durf te wedden dat mensen die zeiken zelf pikante foto's op hun telefoon hebben van hun zelf

13-02-2020, 16:50



Citaat door youngstar:
Als die gene zelf er voor heeft gekozen om d9e foto te maken moet de rest ze bek houden en zorgen maken om hun eigen zaken.

Tfoooooo typisch marokkanen altijd weer na andere kijken ik ben bang dat de hel overvol komt te zitten met marokkanen. Marokkanen zijn zp druk bezig met de zonden van andere dat ze hun eigen zonden totaal vergeten zijn waardoor ze geen berouw konden tonen. Want ze zijn totaal vergeten waarvoor ze berouw moesten t9nen
Wat is dit nu voor een opmerking?

Als passagier ga je vliegen met RAM en niet even aanpassen met personeel zodat je vliegtuig een bordeel wordt.

Zulke zaken doe je maar in de vrije tijd en waar de plek voor geschikt is, maar niet in de lucht terwijl je aan het werk bent.

Want informatie geven aan de passagiers is teveel gevraagd, ervoor zorgen dat je passagiers zich op hun gemak voelen hoort niet eens tot de jobinhoud maar even gaan rampen tampen wel

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

13-02-2020, 17:36
Ach, men moet ook plezier hebben in zijn baan. Hoop dat betreffende persoon nu zijn lesje geleerd heeft en weer door kan gaan. Deze man heeft niet gestolen, bedrogen of iets anders ergs gedaan. Zij zit desnoods op zijn schoot, en niet hij bij haar.

13-02-2020, 19:08
Zo fucking hot is dit.

13-02-2020, 20:19
Hij dacht ik doe effe French Montana na hhhh.

13-02-2020, 20:37
Lekkerrr

14-02-2020, 09:19
Dit laat zien dat Marokko nog eeuw moet inhalem....zelfs hoogopgeleiden gedragen zich nog middeleeuws.

19-02-2020, 01:05
Typisch een idiote reactie van een kinderbijslag persoon als youngstar. Zo te lezen is zij een waarzegster, a3oedhoe billah