Bekijk volle/desktop versie : >>>>>WIE KOMT HET??BELOOFD WAT!!!!!! MAG JE NIET MISSEN<<<<<



21-05-2005, 20:18
Salaam Alaikoem wr wb

Woensdag 25 MEI 2005 organiseert Avi Cenna een fantastische activiteit
die je niet mag missen: "DAG VAN DE PROFEET"

Op het programma staan o.a. :
- Lezing
- Anasheed
- Gedichtenwedstrijd
- Koranwedstrijd

Tevens zullen er diverse kraampjes zijn met boeken, cd's en nog veel meer...

Neem deel aan de koranwedstrijd of schrijf een gedicht over Profeet Mohammed (vzmh)
en maak zo kans op schitterende prijzen!!!!!!!
Uiteraard kunnen ook mensen in je omgeving meedoen aan deze wedstrijden.

Inschrijvingen per e-mail (tot 23 mei 2005):

Stuur je originele gedicht naar: gedichtenwedstrijd2005@hotmail.com
Meld je aan voor de koranwedstrijd via: koranwedstrijd2005@hotmail.com

[COLOR=Black]Tijd: 18:00- 21:30 (inloop 17:30)
Plaats: Erasmus Universiteit Rotterdam, locatie Woudestein Zaal: B-1 [/COLOR]
Routebeschrijving: Tram: eindhalte lijn 7 richting Woudestein
Metro: Station Kralingse Zoom


Tot woensdag 25 mei 2005 !!!
INSCHALLAH

Wassalaam

WIE GAAN ERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR????????????????????? ??????

21-05-2005, 20:50


ben zoiezo op de uni, dus kom zeker.. (inchallah)

21-05-2005, 21:20
Waarom sjo laat

21-05-2005, 22:52
dit haal ik om hoog .. ik wil ook gaan .

21-05-2005, 23:10


het is inderdaad laat!

21-05-2005, 23:20
Hum ik ben bezig met een middagje te organiseren dat veel hierop lijkt.. maar ietssje anders... Ik verklap nog niets maar het zal zeke rleuk worden incha allah.....
Met deze middagje wil ik zuster (ja sorry jongens is alleen damens) dat het leuk kan zijn zonder muziek en andere haramm dingen en om meiden te overtuigen wat hijaab is en alle info.. Heb grote plannen hihihi..
Dus voor de damens die het laat vinden.... Ik heb het express op het middag gedaan voor de damens die s'avonds niet mogen/ kunnen... Jullie horen nog wel van mij de locatie en de tijd en de activiteiten ... Kom zo snel mogelijk Insha allah

21-05-2005, 23:56
Salaam mou3ALEIKOM

de reden dat het zo laat is is omdat heel veel mensen in de middag les hebben of werken...

En effe voor de duidelijkheid de toegang is gratis.....

widiane
hoi,
goed initiatief vind ik dit, een gedichtenwedstrijd dat weet ik wel wat dat is, maar een koranwedstrijd????? wat is dat........

koranwedstrijd houd in dat er 2 a 3 mensen een soera gaan reciteren en van de 2 wordt er 1 uitgekozen.... dus de mooist gereciteerde koranvers zal een prijs winnen.....

oja je hoeft je voor deze avond niet in te schrijven............

ma3asalama

22-05-2005, 17:20

Citaat door n@doori@20:
Salaam mou3ALEIKOM

de reden dat het zo laat is is omdat heel veel mensen in de middag les hebben of werken...

En effe voor de duidelijkheid de toegang is gratis.....

widiane
hoi,
goed initiatief vind ik dit, een gedichtenwedstrijd dat weet ik wel wat dat is, maar een koranwedstrijd????? wat is dat........

koranwedstrijd houd in dat er 2 a 3 mensen een soera gaan reciteren en van de 2 wordt er 1 uitgekozen.... dus de mooist gereciteerde koranvers zal een prijs winnen.....

oja je hoeft je voor deze avond niet in te schrijven............




ma3asalama
mooi dna hebben jullie in de avond voor die damens die niet eerder kunnen en ik in de middag voor die meiden die niet s'avonds kunnen...

hihi bij ons zal de toegang ook insha allah gratis zijn...

22-05-2005, 18:14
salaam

hahahha dan is het eerlijk verdeéld

22-05-2005, 18:24

Citaat door n@doori@20:
salaam

hahahha dan is het eerlijk verdeéld
juist... hihii
maar uhmm ik had wel een vraagje he....... Hoeveel geld hebben jullie ongeveer uitgegeven aan al die dingetjes die ej nodig hebt bij de activiteiten ennuh.. hoe hebben jullie het gedaan met drinken en hapjes?

23-05-2005, 20:06
Salaam

Er gaan wel weinig mensen zo te zien kom op de toegang is gratis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En je hoeft je niet in te schrijven............


wa3aleikom assalam