Bekijk volle/desktop versie : Vrouw zoekt man Opzoek Na een serieuze Broeder InshAllah.

09-02-2020, 18:50
Assalaam o3laykom warahmatu Allah wabarakatoe.x

Via deze weg wil ik mijn sabaab doen. Het is niet de juiste manier. Maar je weet maar nooit. Lees het bericht goed door en reageer enkel, als jij je aangesproken voelt of iemand kent die een geschikte kandidaat zou zijn. Mijn intentie is zuiver. En hoop ook van jou in sha Allah.x

Wie ben ik?x

Een jongedame van 27 jaar Mijn geloof is voor mij het allerbelangrijkste. Ik ben bezig met de Quraan te leren lezen en memoriseren in Sha Allah. Ik kleed mij Alhamdoulilah zoals het hoort voor een vrouw. En hecht veel waarde aan de rechten en plichten van ons geloof. Ik ben niet bezig met deze dounya en hecht er geen waarde aan. Ik ben daarnaast ook van de oude stempel!x

Men omschrijft mij als een rustige, lieve, zorgzame dame die humor heeft. Ik kan heel sarcastisch zijn en hou van zelfspot. Ik kan ook eigenwijs zijn en ben een echte doorzetter. Ik geef niet op tot ik bereikt heb wat ik wil Alhamdoulilah.x

Wat zoek ik?x

Een broeder die islam net zo hoog in het vaandel heeft zitten als ik. Het liefst een gescheiden man. Tussen de 27 en 42 jaar in Sha Allah. afkomst/bekeerd maakt niet uit. Iemand die waarde hecht aan deze dounya en samen wil streven naar Akhira en onze woning daar wilt bouwen. Mij accepteert zoals ik ben en mij ondersteund waar nodig. Dit gebeurd uiteraard ook andersom. Iemand die van humor houdt maar ook serieus kan zijn. Iemand die de rechten en plichten binnen de islam kent en na streeft en ook binnen een huwelijk. Ik zoek een lieve,zorgzame,eerlijke,volwassen man Die alles op een rijtje heeft.

Bijzonderheden

Ik ben niet opzoek naar jaren lange onzin contact of iemand die spelletjes speelt of iemand die niet serieus is ! Je kunt een persoon voorliegen. Maar Allah subhan wa ta3la niet!x

Moge Allah subhan wa ta3la ons allen een vrome partner schenken Ameen.