Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw De dame die oprecht zoekt zal vinden wat haar toekomt

08-02-2020, 21:38
Allereerst dank voor de moeite om mijn oproepje te lezen

Zoals een een mooie sportwagen niks is zonder zijn wielen is een man niks zonder een goede dame in zijn leven. Misschien voor sommige een niet zo’n goede vergelijking maar bedoel er juist mee te zeggen dat een “goede” dame de drijfveer kan zijn om in ieder geval mijn leven te verrijken. Mannelijke vrienden hebben ook zo een rol in mijn leven op een positieve manier maar kent natuurlijk zijn beperkingen tot op zekere hoogte. En natuurlijk kun je een dame in het dagelijks leven tegen komen en daar dus mijn ogen op richten. En toch wil ik weten of er ook een mogelijkheid is een een leuke dame hier te ontmoeten.

Allereerst wat over mijzelf:
Ben een Marokkaanse man van 34 en hoog opgeleid, gescheiden zonder kinderen, eigen huisje, goede baan. Ben helemaal weg van motoren en heb dus ook een motor rijbewijs om met de mooie dagen heerlijk te touren. Kom uit een gezin van 6 broertjes en zusjes en ben de middelste van het gezin. Allemaal hoog opgeleid en eigen druk leven. Kom zelf uit de omgeving van Amsterdam.

De wensen (geen eisen) aan de dame in kwestie is dat ze volwassen karakter heeft in de manier van denken. Leeftijd zegt mij niet zo heel veel maar het liefst in ieder geval niet ouder dan ik. Ik ben zelf extravert en open mijzelf voor mensen die ik vertrouw en dierbaar zijn. Humor maakt het leven mooier dus dat zou ook een mooie eigenschap zijn. Maakt niet uit of je nog studerend bent of werkt. Al ben je vakkenvuller bij de AH. Graag wel iemand die het leuk vind om leuke dingen te ondernemen. Over uiterlijk zeg ik als jij tevreden bent over jezelf dan is dat het goede uitgangspunt.

Ik hou het hierbij en vraag je wel als je reageert om een beeld van jezelf te geven als je wil dat ik ook de moeite neem.

Dank voor het lezen en een fijne dag toegewenst.

Groetjes,

Oprechteman

09-02-2020, 00:17

Upper de Up Uuuuuuuuuup

09-02-2020, 14:57
Upuouuuuooooopp

09-02-2020, 14:59
up for you

09-02-2020, 18:51

Dank u zeer miss arabhennaya

10-02-2020, 16:40
Uppieee