Bekijk volle/desktop versie : Als jij de kans hebt om...



07-02-2020, 02:18
Salamoualaikoum wa rahmatoullah wa barakatouh , als jij de kans hebt “gekregen” van Allah shwt, om iets goeds te doen, of om iets te bezitten of of of...

Wees dan als eerste dankbaar: Alhamdoulilah voor dit etc. En wees uitgebreid, niet Alhamdoulilah en klaar. Zeg Alhamdoulilah voor deze kans...

Doe dan ook een Dua voor je naasten, bijvoorbeeld: iedereen ligt te slapen en het is tijd voor Fajr, jij kan het nog net bidden, want Subhanallah jij bent wakker (met de wil van Allah shwt). Hij wilde dat voor jouw! Kijk wat een gunst! Zoveel mensen slapen nog en jij bent wakker gemaakt! Wat een eer!
Alhamdoulilah!

En vraag VERGIFFENIS voor de mensen die liggen te slapen: oh Allah meest barmhartige, meest genadevolle, wees de mensen die niet op tijd bidden barmhartig en genadig, want het is een moeilijke tijd, wij mensen zijn zwak, we leven in een moeilijke tijd en in moeilijke en drukke leven, zie het alstublieft door de vingers, wanneer die mensen wakker zijn, zullen ze het inhalen en geef ze die kans ook alstublieft, ze verrichten tenminste het gebed, en geef alstublieft iedereen de kracht en macht om al Fajr op tijd te bidden. Alhamdoulilah dat ik dit gebed op tijd mocht bidden, want het was met uw wil en met uw toestemming en uw heeft mij de kracht gegeven om op te staan en de verleiding (van het door slapen) te weerstaan. Alhamdoulilah ya rabbi al3alamien!

Kijk, zo kan het ook en ook met andere dingen natuurlijk, dit is beter dan te zeggen:

Tazz! Het is fajr! Ik ben beter dan hun! Nee dit is FOUT!!! Dit komt van de duivel: toen iblies tegen Allah zei: nee, ik ga niet buigen voor Adam (vrede en zegeningen zij met hem). Allah zei: waarom oh iblies? Ik ben “Beter dan hem”, zei iblies.

De duivel was arrogant en hoogmoedig, door de rang en status en kracht en kunnen die hij van ALLAH SHWT HEEFT GEKREGEN!!!!

Dat was de rede dat iblies vervloekt werd, door zijn hoogmoed en arrogantie.


Leer hieruit en deel je lessen en kennis en wijsheid met zoveel mogelijk. Want kennis en weidsheid en (levens)lessen die je deelt, daarvoor wordt je beloont als mensen er gebruik van maken, ook na je dood Inshallah.

Vrede en zegeningen zij met de profeet Mohammed en met zijn geliefden en naasten en metgezellen en nabestaanden (vrede en zegeningen zij met hun)

Wa Alaikoum Salam wa rahmatoullah wa barakatouh

13-02-2020, 00:21



13-02-2020, 01:54

Citaat door Justmyself.:

26-02-2020, 17:10
Salamoualaikoum wa rahmatoullah wa barakatouh

07-08-2020, 16:13


Salamoualaikoum wa rahmatoullah wa barakatouh

Moge Allah shwt jou, samen met jouw geliefden in Jannah laten zijn, naast de profeet Mohammed (vrede en zegeningen zij met hem), en alle moslims en moslima’s ook, amin!

Moge Allah shwt alles en iedereen leiden op het rechte pad, amin!

Moge Allah shwt het leven van alle moslims en moslima’s vergemakkelijken, en de aanbidding tot Allah shwt vergemakkelijken, amin!

Moge Allah shwt alle mannelijke en vrouwelijke duivels ten alle tijden ver bij jouw en jouw geliefden en jouw naasten vandaan houden, amin!

Moge Allah shwt de rest van jouw leven, samen met jouw geliefden, het beste van jullie leven laten zijn, amin!