Bekijk volle/desktop versie : Overige contacten Waar gaat dit heen??!!

03-02-2020, 21:01
Waar gaat dit heen?

Ik zie hier verontrustend topics voorbij komen waar ik letterlijk van schrik.

Mannen en vrouwen die hier zonder schaamte opzoek zijn naar elke personen die ze hebben gezien of tegen zijn gekomen, mooi, leuk en lekker.

Je beseft niet waar je ermee bezig bent, hoe goedkoop je overkomt en wat je daad werkelijk voor effect zou kunnen hebben.

Degene kan getrouwd, verloofd zijn of iemand die dat niet zou kunnen waarderen.

Alstublieft STOP ermee, word wakker en zonder schaamte heb je geen basis.

Moge Allah swt ons allen leiden, ons belonen voor onze goede daden en onze zondes doen vergeven .. Allahuma Ameen

03-02-2020, 21:13

Ameen

03-02-2020, 21:25
Baraka Allah fiki..

04-02-2020, 01:47
Zeker akhi

Maar je kunt wel met gerichte oproep naar iemand op zoek zijn, zonder de persoonlijke details van die persoon weer te geven. En mocht diegene indd getrouwd zijn, er niet van gediend zijn etc dan moet je zeker direct afstand van nemen

04-02-2020, 07:12

100% mee eens sluit me daarbij aan jamal

04-02-2020, 20:47

Citaat door JamalRandstadd:
Zeker akhi

Maar je kunt wel met gerichte oproep naar iemand op zoek zijn, zonder de persoonlijke details van die persoon weer te geven. En mocht diegene indd getrouwd zijn, er niet van gediend zijn etc dan moet je zeker direct afstand van nemen
Maar Akhi, dat is het hem nou juist, hoe weet je dat ze wel of niet beschikbaar is.

En wat vind jij van een "dame" die opzoek gaat naar een man?

09-02-2020, 17:29

Citaat door 108902:
100% mee eens sluit me daarbij aan jamal
Bedankt voor je reactie akhi..

09-02-2020, 17:50

Citaat door Oujdi.Feshkaal:
Waar gaat dit heen?

Ik zie hier verontrustend topics voorbij komen waar ik letterlijk van schrik.

Mannen en vrouwen die hier zonder schaamte opzoek zijn naar elke personen die ze hebben gezien of tegen zijn gekomen, mooi, leuk en lekker.

Je beseft niet waar je ermee bezig bent, hoe goedkoop je overkomt en wat je daad werkelijk voor effect zou kunnen hebben.

Degene kan getrouwd, verloofd zijn of iemand die dat niet zou kunnen waarderen.

Alstublieft STOP ermee, word wakker en zonder schaamte heb je geen basis.

Moge Allah swt ons allen leiden, ons belonen voor onze goede daden en onze zondes doen vergeven .. Allahuma Ameen

Dat is de onderwerp van deze forum slimmerik.

Zelfs jij draagt een steentje bij om deze forum actief te houden

Eigenaren van m.nl die genieten van ons want:

- m.nl actief houden
- Geld verdienen door tig reclames die iederekeer langs vliegen

Het is alsof jij op een dating site allerlei negatieve reacties gaat plaatsen over hoe slecht een dating site is.

Goed bezigg pannenkoek