Bekijk volle/desktop versie : Voor onze nicht



02-02-2020, 22:18
Hey salaam wa3lekom,


Leuk dat je de moeite neemt om dit te lezen. Dit is heel ongepast maar we gaan het toch proberen.


Ik heb een nicht en die is 28 jaar oud tbrakallah en we willen el khair voor haar.


Mijn nicht is een vrolijk meisje dat we graag willen zien trouwen en kinderen krijgen. Via deze weg hopen we iemand voor haar te kunnen vinden.


Mijn nicht is iemand die altijd voor iedereen klaarstaat, zelfs als ze het druk heeft probeert ze je nooit teleur te stellen. Ze is een luisterend oor en je kan altijd je ei bij haar kwijt.


Van gezelligheid en familie houdt ze zeker. Reizen is best wel haar ding, aangezien ze heel leergierig is en de wereld wil zien. Geef haar een goed boek en een stoel waar ze goed in kan zitten, dan hoor haar het komende uur niet. Ze schrijf ook best vaak en koken is een passie van haar.


Ze is van plan terug te gaan studeren want haar doel is voor de klas staan en les geven. Ze is gek op kinderen vandaar ook onze liefde voor onze nicht. We zien dat ze in het dagelijkse leven nooit echt de juiste persoon is tegengekomen en we wilde graag iets terug doen. Vandaar deze oproep.

02-02-2020, 22:20


Je moet echt van je nicht houden als je hier een man voor d’r gaat zoeken.

02-02-2020, 22:21

Citaat door Plained.:
Je moet echt van je nicht houden als je hier een man voor d’r gaat zoeken.
whahaha

02-02-2020, 22:22
Komt goed
Wie weet zit hier wat tussen

Ghari

02-02-2020, 22:23



Citaat door Plained.:
Je moet echt van je nicht houden als je hier een man voor d’r gaat zoeken.
HAHAH!

02-02-2020, 22:24

Citaat door plained.:
je moet echt van je nicht houden als je hier een man voor d’r gaat zoeken.
hahahahahhahahahaha

02-02-2020, 23:53
Vast wel

Uppp goeie jongens melden aub