Bekijk volle/desktop versie : Hand vragen



Pagina's : [1] 2

21-05-2005, 18:31
Ik vraag me altijd af hoe het gaat. Je hoort dat het bij de een ander gaat dan bij de andere. Hoe is het bij de verloofde c.q getrouwde dames gegaan? Heeft hij eerst je ten huwelijk gevraagd of heb je hem direct doorverwezen naar de Opperhoofd?

vertel

21-05-2005, 18:33



Citaat door N'YaT:
Ik vraag me altijd af hoe het gaat. Je hoort dat het bij de een ander gaat dan bij de andere. Hoe is het bij de verloofde c.q getrouwde dames gegaan? Heeft hij eerst je ten huwelijk gevraagd of heb je hem direct doorverwezen naar de Opperhoofd?

vertel

Als de dame 'm gelijk doorverwijst naar de 'opperhoofd' dan weet hij toch al dat 't een ja is.

.

21-05-2005, 18:35

Citaat door MerCi:
Als de dame 'm gelijk doorverwijst naar de 'opperhoofd' dan weet hij toch al dat 't een ja is.

.
hmm weet ik niet zeker, voor haar is het misschien een ja, maar voor paps? hmm

21-05-2005, 18:39

Citaat door N'YaT:
hmm weet ik niet zeker, voor haar is het misschien een ja, maar voor paps? hmm

Daarom gaat hij dan toch ook naar paps. Ik bedoelde 'n ja van haar kant.

21-05-2005, 18:40



Citaat door MerCi:
Daarom gaat hij dan toch ook naar paps. Ik bedoelde 'n ja van haar kant.
ah op die fiets.... ik vind t leuk om te horen hoe ze elkaar ontmoet hebben e.d...

21-05-2005, 18:51
share it with us ladys

21-05-2005, 18:58

Citaat door Meknesiaaaaaaaa:
share it with us ladys
waar zijn de married or engaged ladies at?

21-05-2005, 19:14

Citaat door N'YaT:
waar zijn de married or engaged ladies at?
they dont have time for us...they are spending time with there mens

21-05-2005, 19:47
haha jah ik wil ook weten..

21-05-2005, 19:53
Ik ben nog nie getrouwd of verloofd ma wel paar keer gevraagd geweest

By my was dat hy had zn moeder naar myn moeder gestuurd. Onze moeders kennen mekaar enzo & daarna vroeg ze of ze mochten komen enzo. Ma ik wou hem nie dus ze is nie meer gekomen met haar zoon & man.

Ik heb em achteraf wel uitgelegd waarom ik nie wou dus die begreep da wel.

Of ook keer zn papa die myn papa aansprak in de moskee & dan een bezoek regelden.
& als ze kwamen ik zat by de vrouwen & hy zat by de mannen zehma hy voelde zich echt man dat hy mee kon praten met de vaders. Dan deed ik mn hoofddoek aan enzo je weet bedekt en leuk uitzien & ik gaf hen thee. Ik groette hem & zn vader ik sprak er even mee enzo salaam goeiedag labes hmdl. & dan als ze weg waren zei ik aan me ouders dak em nie wou. Dus jah. Moest ik ja zei dan zouden ze volgende keer terug komen om de bruidschat te bespreken enzo volgende keer weer met juwelen komen & ringen & dan verlooft.

Zo gaat da

21-05-2005, 21:39

Citaat door `~`7emoedie`~`:
hahah leuk, wallah dat is leuk zijn er nog meer mensen die ons kunnen vertellen hoe dat gaat??

alvast bedankt mensen ..
bereid je maar alvast voor

21-05-2005, 21:57
check je pm! ik heb je het daar uitgelegt wat ik bedoelde


En als je mijn verhaal wilt lezen dan moet je over een jaar of 2 hier maar terug komen lezen:

22-05-2005, 14:17



Citaat door `~`7emoedie`~`:
-.. moest eigenlijk een lachende smiley zijn!!
jah jah je krijgt gewoon een spontane paniekaanval bij de gedachte dat jij ook eens moet aankloppen bij opperhoofd


hihihihi

22-05-2005, 14:44
Ik noem m'n vader ook altijd opperhoofd.

22-05-2005, 15:17

Citaat door A_K_A:
Ik noem m'n vader ook altijd opperhoofd.
Eigenlijk is mama opperhoofd

Pagina's : [1] 2