Bekijk volle/desktop versie : Mohamed Ihattaren spreekt woede uit over racisme Nederlandse politie



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

31-01-2020, 07:34
Mohamed Ihattarenxheeft in een gesprek met Helden Magazine hard uitgehaald naar de Nederlandse politie die hij van racisme beschuldigt.

De jonge speler, die onlangs de keuze maakte om voor Oranje te spelen en niet voorxMarokko, verklaarde dat hij bijna dagelijks het slachtoffer is van discriminatie, ook van de politie.

"Ik krijg bijna dagelijks discriminerende woorden over me heen. Op straat, voor de deur van mijn moeder, overal. En dan de politie. Sinds ik mijn rijbewijs heb, word ik bijna ieder weekend wel aangehouden. Zeker in Eindhoven. In Utrecht is dat wat minder.", aldus Ihattaren.

"Een jonge Marokkaan kan blijkbaar niet in een mooie auto rijden. Maar goed, wat moet ik er aan doen? Al word ik er soms wel gek van. Ik probeer altijd maar vriendelijk te blijven. Ondanks de vooroordelen mogen we trots zijn dat we in Nederland leven.", voegde de 17-jarige middenvelder er nog aan toe.

31-01-2020, 07:34


Hahahahahahahahahahahahaha een echte azuli. Blijven knielen

31-01-2020, 13:17
Haha jankert en wel voor Oranje kiezen,hoe dieper je in hun kont kruipt hoe meer ze je gaan haten za9oef,in hun ogen blijf jij die k.ut Marokkaan al lik je hun kont schoon elke dag

31-01-2020, 18:57
Zaakwaarnemer Mino Raiola voegt PSV-talent Mo Ihattaren toe aan zijn spelersportefeuille

Mohamed Ihattaren zal zich vanaf komende maand zakelijk laten begeleiden door Mino Raiola, een van de bekendste spelersmakelaars ter wereld. De 17-jarige PSV’er heeft zich met de overstap naar Raiola verzekerd van de begeleiding van een machtige, maar zeker niet overal onomstreden voetbalstrateeg. Hij onderhoudt met PSV wel een uitstekende relatie.

Raiola is tevens de zaakwaarnemer van Mark van Bommel, die onlangs bij PSV het veld moest ruimen. Verwacht wordt dat die situatie van geen enkele invloed op het contact met PSV zal zijn. Raiola gaf eerder al aan de gang van zaken zakelijk te bekijken. Hij begeleidt in het buitenland ook onder anderen Zlatan Ibrahimovic en Paul Pogba, naast tal van andere topspelers.

PSV heeft goede ervaringen met hem, omdat Raiola geen spelers transfervrij liet vertrekken en zich in Eindhoven aan gemaakte afspraken hield. Ook Pablo Rosario en Donyell Malen van PSV zitten in zijn ‘stal’.

31-01-2020, 19:02



Citaat door FCE:
Zaakwaarnemer Mino Raiola voegt PSV-talent Mo Ihattaren toe aan zijn spelersportefeuille

Mohamed Ihattaren zal zich vanaf komende maand zakelijk laten begeleiden door Mino Raiola, een van de bekendste spelersmakelaars ter wereld. De 17-jarige PSV’er heeft zich met de overstap naar Raiola verzekerd van de begeleiding van een machtige, maar zeker niet overal onomstreden voetbalstrateeg. Hij onderhoudt met PSV wel een uitstekende relatie.

Raiola is tevens de zaakwaarnemer van Mark van Bommel, die onlangs bij PSV het veld moest ruimen. Verwacht wordt dat die situatie van geen enkele invloed op het contact met PSV zal zijn. Raiola gaf eerder al aan de gang van zaken zakelijk te bekijken. Hij begeleidt in het buitenland ook onder anderen Zlatan Ibrahimovic en Paul Pogba, naast tal van andere topspelers.

PSV heeft goede ervaringen met hem, omdat Raiola geen spelers transfervrij liet vertrekken en zich in Eindhoven aan gemaakte afspraken hield. Ook Pablo Rosario en Donyell Malen van PSV zitten in zijn ‘stal’.


Onder Raiola is hij zo weg.

31-01-2020, 19:10

Citaat door Maaffia:
Onder Raiola is hij zo weg.

Hij heeft itt ajax (waar ie jonge speler al vroeg probeert te slijten)een goede band met PSV.Is regelmatig aanwezig in het stadion en op de Herdgang.
Maak me eerder zorgen of Ihattaren in de huidige situatie nog enig perspectief ziet bij PSV ..deze maand wordt ie 18 en kan PSV zijn contract verlengen,van 3 naar 5 jaar.

Ben benieuwd.

31-01-2020, 19:36
Si Mohamed, welkom in de grotemensenwereld. Waar jij nu achterkomt is iets waar je mede Marokkanen van vooral jou leeftijd al jaren last van hebben.
Je had hen kunnen vertegenwoordigen, maar je hebt besloten degene die jou en vele andere Marokkanen aan de kant zetten zonder reden te vertegenwoordigen.

Je hebt gekozen voor Henk & Ingrid ipv Mohamed & Fatima.


Domme keuze, maar wel jouw keuze .

31-01-2020, 19:37

Citaat door MountakhabMaroc:
Si Mohamed, welkom in de grotemensenwereld. Waar jij nu achterkomt is iets waar je mede Marokkanen van vooral jou leeftijd al jaren last van hebben.
Je had hen kunnen vertegenwoordigen, maar je hebt besloten degene die jou en vele andere Marokkanen aan de kant zetten zonder reden te vertegenwoordigen.

Je hebt gekozen voor Henk & Ingrid ipv Mohamed & Fatima.


Domme keuze, maar wel jouw keuze .
+

31-01-2020, 21:03
http://https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=367097

Veel pijn voor Derksen en de azulis

01-02-2020, 01:42

Citaat door MountakhabMaroc:
Si Mohamed, welkom in de grotemensenwereld. Waar jij nu achterkomt is iets waar je mede Marokkanen van vooral jou leeftijd al jaren last van hebben.
Je had hen kunnen vertegenwoordigen, maar je hebt besloten degene die jou en vele andere Marokkanen aan de kant zetten zonder reden te vertegenwoordigen.

Je hebt gekozen voor Henk & Ingrid ipv Mohamed & Fatima.


Domme keuze, maar wel jouw keuze .
Elke keer als ik zo'n verhaal lees schaam ik me voor mijn eigen land,

Maar is de keuze maken voor een land dan een wedstrijd van met welk land is het meest mis?
Moet je dan lijstjes gaan maken en vergelijken daarin of zo?

Overigens vertegenwoordig je in een nationaal elftal alle mensen met die nationaliteit en die wonen vooral in Marokko.
Misschien heeft hij ook niet altijd even positieve ervaringen met mensen daar.

01-02-2020, 11:21

Citaat door MikeH:
Elke keer als ik zo'n verhaal lees schaam ik me voor mijn eigen land,

Maar is de keuze maken voor een land dan een wedstrijd van met welk land is het meest mis?
Moet je dan lijstjes gaan maken en vergelijken daarin of zo?

Overigens vertegenwoordig je in een nationaal elftal alle mensen met die nationaliteit en die wonen vooral in Marokko.
Misschien heeft hij ook niet altijd even positieve ervaringen met mensen daar.
Ik vergelijk niet perse de misstanden in Marokko en Nederland. Maar ik kijk onder andere naar de positie van de Marokkaanse Nederlander in Nederland.
Hetgeen wat Ihatarren meemaakt is voor hem misschien nieuw. Moet je voorstellen wat iemand meemaakt die niet bekend is, en geen speler is van PSV. Hij heeft al een privilege positie ten opzichte van vele. En dan nog overkomt hem dit.
Ik zou dat als speler zeker meenemen in mijn keuze ja.

Maar ik heb dit vaker aangegeven, het is voornamelijk een kwestie van gevoel. Ik voel mij in elk opzicht veel meer met de Marokkanen verbonden. Hoeft niet eens perse het land te zijn he. Maar het Marokkaanse volk, of dat nou Marokkaanse nlers zijn of de Marokkanen in Marokko.
Wellicht is dit bij hem anders.

Ik snap niet wat je bedoelt met: Overigens vertegenwoordig je in een nationaal elftal alle mensen met die nationaliteit en die wonen vooral in Marokko.

Als speler van het Marokkaans elftal vertegenwoordig je alle Marokkanen, zowel in Marokko als daarbuiten. Dat hebben we kunnen toen Marokko zich kwalificeerde voor het WK in Rusland. Feest over heel de wereld.

Maar nogmaals, voor mij zou het puur een gevoelskeuze zijn. En een ieder ander kan er anders in staan. Toch heb ik wel moeite met begrijpen van zo een keuze. Vooral van iemand die voornamelijk Marokkaanse vrienden om zich heen heeft.

01-02-2020, 11:28
Lekker voor hem.. Ga maar voor Nederlandse elftal kiezen

Ik hoop dat hij dat voor eeuwig zal meemaken

01-02-2020, 12:22


Hij koos voor Nederland alleen omdat hij uit hoceima komt veel landverraders uit die gebied

01-02-2020, 13:57

Citaat door DubbD:
Hij koos voor Nederland alleen omdat hij uit hoceima komt veel landverraders uit die gebied
Ibaqouyen waar hij vandaan komt staan bekend om verraders zit in hun bloed,tijdens de oorlog van Abdelkrim stond zijn stam achter Spanje verzet,Ait Touzine hebben zelfs die verraders destijd gedood bij Dhar Oubaran

01-02-2020, 13:59

Citaat door Trumpdump21:
Ibaqouyen waar hij vandaan komt staan bekend om verraders zit in hun bloed,tijdens de oorlog van Abdelkrim stond zijn stam achter Spanje verzet,Ait Touzine hebben zelfs die verraders destijd gedood bij Dhar Oubaran
Ik ben zelf ait waygher en kom uit omgeving hoceima maar je hebt hier mensen die niks van Marokko moeten hebben puur om die protesten in Marokko.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7