Bekijk volle/desktop versie : Hijaab's gekocht



21-05-2005, 18:12
Heb vandaag voor het eerst in een marokkaans winkeltje hijaab's gekocht
Ik schaamde me nogal als een nl meisje een winkel in loopt met allemaal marokkaanse vrouwen.. Die jongens achter de kassa keken me verward aan van wat komt deze blondie hier zoeken Maar uiteindelijk heb ik 3 hele mooie gekocht (zwart,wit,roze) echt mashAllah! Ben nogal trots..

21-05-2005, 18:14


mashallah meid!! je hoeft je nergens voor te schamen. roze vind ik ook een hele mooi kleur vooral als je het combineert met wit. prachtig gewoon!!!

21-05-2005, 18:15

Citaat door xxamiraxx:
mashallah meid!! je hoeft je nergens voor te schamen. roze vind ik ook een hele mooi kleur vooral als je het combineert met wit. prachtig gewoon!!!
Zeker mashAllah en dan weer met een roze tuniek erover echt mooi! Binnekort draag ik hem inshAllah

21-05-2005, 18:16
Salaam,

Leuk dat je hijaab hebt gekocht, maar ben je dan van plan om een hoofddoek te gaan dragen?


P.s: heb je die hooffdoek op de kanaalstraat gekocht?



(mijn dochtertjte wou een smilie uitkiezen:

21-05-2005, 18:17



Citaat door mmu2:
Salaam,

Leuk dat je hijaab hebt gekocht, maar ben je dan van plan om een hoofddoek te gaan dragen?


P.s: heb je die hooffdoek op de kanaalstraat gekocht?



(mijn dochtertjte wou een smilie uitkiezen:
Ja in een heel leuk winkeltje in de kanaalstraat.

Aahh wat lief van je dochtertje!

Ja binnekort wil ik hem gaan dragen ben sinds 8 april moslima

21-05-2005, 19:11

Citaat door Gzellaa:
Heb vandaag voor het eerst in een marokkaans winkeltje hijaab's gekocht
Ik schaamde me nogal als een nl meisje een winkel in loopt met allemaal marokkaanse vrouwen.. Die jongens achter de kassa keken me verward aan van wat komt deze blondie hier zoeken Maar uiteindelijk heb ik 3 hele mooie gekocht (zwart,wit,roze) echt mashAllah! Ben nogal trots..
Heb je ze bij hajar paleis gehaalt?

21-05-2005, 19:53

Citaat door Moeltazemaa:
Heb je ze bij hajar paleis gehaalt?
Jaa daar ja!

21-05-2005, 21:14

Citaat door Gzellaa:
Heb vandaag voor het eerst in een marokkaans winkeltje hijaab's gekocht
Ik schaamde me nogal als een nl meisje een winkel in loopt met allemaal marokkaanse vrouwen.. Die jongens achter de kassa keken me verward aan van wat komt deze blondie hier zoeken Maar uiteindelijk heb ik 3 hele mooie gekocht (zwart,wit,roze) echt mashAllah! Ben nogal trots..
El hamdulilah dat Allah swt jou geleid heeft naar het prachtigste, enige geloof EL ISLAAM. Je bent één van de gelukkigen ZUSTER !!!

Moge Allah swt jou geloof versterken en dat je mag behoren tot de mu'minaat insha'Allah.

3 dikke kussen en een dikke felicitatie voor de grote stap die je hebt gezet.

TAKBIER

ALLAHOE AKBAR!!

21-05-2005, 21:16

Citaat door Zusterke001:
El hamdulilah dat Allah swt jou geleid heeft naar het prachtigste, enige geloof EL ISLAAM. Je bent één van de gelukkigen ZUSTER !!!

Moge Allah swt jou geloof versterken en dat je mag behoren tot de mu'minaat insha'Allah.

3 dikke kussen en een dikke felicitatie voor de grote stap die je hebt gezet.

TAKBIER

ALLAHOE AKBAR!!
Dankjewel lieve zuster Allah oe Akbar!

Wa3 salaam

21-05-2005, 21:32
salaam oe aleikom wr allah zuster echt leuk dat je hoofdoeken hebt gekocht joh en nu op met die handle hahahahaha insha allah komt het allemaal goed hoor,
ik hoop wel dat je weet wie ik ben dat(dat ene meisje bij jou op school met die ghimaar weet je wel die je heeft feliciteerd, een beet je laat)
maar jah gair insha allah, moge allah je helpen met alles!!!!!
wa salaam oe aleikom

21-05-2005, 21:33

Citaat door Bintoe moslima!:
salaam oe aleikom wr allah zuster echt leuk dat je hoofdoeken hebt gekocht joh en nu op met die handle hahahahaha insha allah komt het allemaal goed hoor,
ik hoop wel dat je weet wie ik ben dat(dat ene meisje bij jou op school met die ghimaar weet je wel die je heeft feliciteerd, een beet je laat)
maar jah gair insha allah, moge allah je helpen met alles!!!!!
wa salaam oe aleikom
Salaam lieverd, ja bedankt! Weet al wie je bent ja Inshallah komt het goed! Spreek je snel.

21-05-2005, 22:03
hahahahaha oke je weet het al hamdoellah, insha allah spreek ik je nog lieve zuster,
wa salaam oe aleikom wr allah

22-05-2005, 00:20


Bse7ha hbiba

tbarkellah 3lik

Inshallah zul je ze snel kunnen dragen.. het zou je zeker Mashallah staan...

boe$a Siham