Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Ben jij het?

28-01-2020, 19:33
Mijn naam is naoufel en ik ben werkzaam als juriste. In verband met mijn werk is het er niet van gekomen om op zoek te gaan naar een levenspartner (leeftijd 34-40 jaar Nu is het eindelijk zo ver. ik ben Liefdevol, vriendelijk, heel gevoelig, medelevend, vol passie, verlegen, ben een echte vriend wanneer dat nodig is en serieus wanneer het moet, betrouwbaar, sta altijd klaar voor anderen. hou van gezelligheid, leuke dingen doen bijv biosavond of ergens wat drinken, hou van dingen ontdekken en leuke belevenissen.. Kan gek zijn en vreemd maar op een leuke manier, prettig gestoord zoals ik t noem hahah.. Vertrouw niet makkelijk, en ben gewoon voorzichtig. Niet een ieder is hetzelfde dus bekijk ik mensen niet zo. Ik oordeel over niemand en hou er ook niet van dat mensen over mij gaan oordelen terwijl ze me niet eens kennen. ik kijk niet alleen naar het uiterlijk maar kijk meer naar een persoons innerlijk en karakter. Ben een eerlijk persoon en hou niet van leugens. Ben een doorzetter en heb veel dromen en doelen die ik waar wil maken. K ben niet perfect maak ook fouten. Wil graag dingen bereiken en veranderen als k er klaar voor ben. Ben nog niet waar k wil zijn. Ben goed bewust van wat k doe. Wie goed doet goed ontmoet zeg ik altijd.