Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Leuke dame met diepgang en spontaniteit

26-01-2020, 12:52
Ik ben een 31-jarige man uit Adam. 1.80 m. Kaal. (geen baard). Hooguit stoppelbaardje soms. Sportief figuur. Zie er jonger uit dan 31. Heb een eigen business
met een WO-opleiding. Spreek meerdere talen en heb lange tijd in het buitenland gewoond. So far de CV opsomming.

Ik zoek een leuke dame om te leren kennen. Geen verwachtingen, geen commitments, geen politiek correcte antwoorden. Gewoon iemand
met wie je uit eten kan en kan praten over van alles en de domste grappen kan maken. Klikt het dan werken we snel door naar het settlen.
Klikt het niet, no hard feelings.

Ik kan goed luisteren, heel begripvol en ben best lief. Soms kan ik ook een klootzak zijn hoor. Maar dan mag je me best een klootzak noemen, dont hold back.

Ik kan koken, heb een eigen woning en kom hmdl niks te kort.

Op religieus vlak ben ik praktiserend. Doe mijn gebed op tijd hmdl, ben bewust van mijn handelen en probeer zo nu en dan een
lezing mee te pakken om wat nieuws te leren. Ik ben open-minded en alles is bespreekbaar, maar ik zet wel de islamitische regels voor.
Oftewel: Ik ga geen islamitische regels bagatelliseren of doen alsof het niet belangrijk is omdat ik het toevallig niet in mijn leven toepas.
Ik erken gewoon dat ik fout bezig ben en probeer mezelf te beteren.

Ik heb een voorliefde voor een dame met mooie krullen en een mooie lach maar ik sta voor alles open. Zolang je maar geen bitch bent, saai bent, probeert voor te
doen als de perfecte 'wife' met allemaal perfecte antwoorden. Niemand is perfect, wees jezelf.

28-01-2020, 15:38

Up

29-01-2020, 00:30
Insha Allah vind je haar snel!

04-03-2020, 19:18
Up

05-03-2020, 08:21

Good Luck.

05-03-2020, 18:40
Succes!

06-03-2020, 14:24
Hahahahahahha je bent kapot eerlijk en recht door zee. Damnn vooral dat laatste stukje hahaha..

06-03-2020, 15:26
Haha iedereen hier good luck..

Stuur ze allemaal een privé bericht.. Zo werd dat back in the day hier wel gedaan!

mij niet! ik woon te ver hahahahah

13-03-2020, 10:43
Up