Bekijk volle/desktop versie : Beschrijf je in een verhaal



Pagina's : [1] 2

25-01-2020, 18:42
Ik beschrijf je in een verhaaltje van ongeveer 50 woorden.
Het zou kunnen dat het een andere wending krijgt, aan de hand van je reacties/topics

25-01-2020, 18:50


Verras me.

25-01-2020, 19:00
Yay!

25-01-2020, 20:33

Citaat door Inevitable.:
Verras me.
Het onvermijdelijke

'Ik pleit schuldig', zei ze zonder twijfel in haar stem. De rechtszaal viel stil.
De openbare aanklager en de rechters staarden haar met grote ogen aan.
'Houd je mond!' fluisterde haar advocaat.
'Echt niet!' schreeuwde ze. 'Ik heb de smurfen afgeslacht! Ik wil geen leven als eeuwige buitenstaander. Geef me de elektrische stoel!'

25-01-2020, 20:34


benieuwd

25-01-2020, 20:55

Citaat door kajol4life:
Yay!
Kajo zat onder de brug in een afgelegen Turks dorpje in haar receptenboek te schrijven.
Terwijl ze een recept met bulgurlu biber dolmasi aan het bedenken was, zag ze op het wateroppervlak de weerspiegeling van een knappe jongeman die de brug overstak. Ze staarde ernaar totdat het vervaagde. Op dat moment riep haar vader haar. Zuchtend en blozend liep ze terug naar huis.

25-01-2020, 21:40

Citaat door Reflection.:
benieuwd
Reflectie op eenzaamheid

Eenzaamheid is altijd een levensgezel geweest. Mensen kwamen en gingen, maar de eenzaamheid bleef.
Je hebt eenzaamheid nodig om na te denken en dicht bij jezelf te blijven. Je bent je er echter van bewust dat eenzaamheid verslavend is, dat het als klimop over een verlaten toren kan sluipen om het vervolgens volledig te bedekken.
Maar gelukkig komt het bij jou niet zover vanwege je scherpe reflectie, van jezelf, van anderen en van de situaties die je meemaakt. .

25-01-2020, 21:49
Wow, dit is creatief.

25-01-2020, 22:17

Citaat door CreativeMind:
Kajo zat onder de brug in een afgelegen Turks dorpje in haar receptenboek te schrijven.
Terwijl ze een recept met bulgurlu biber dolmasi aan het bedenken was, zag ze op het wateroppervlak de weerspiegeling van een knappe jongeman die de brug overstak. Ze staarde ernaar totdat het vervaagde. Op dat moment riep haar vader haar. Zuchtend en blozend liep ze terug naar huis.

08-03-2020, 21:27
.

08-03-2020, 21:32
Jalah zid
Gebruik je creazy mind

Verstuurd vanuit West.

08-03-2020, 21:35
Ik wil ook een verhaal! Liefst met een grappige twist aub!

08-03-2020, 21:49



Citaat door Sonrisa:
Ik wil ook een verhaal! Liefst met een grappige twist aub!
Een telefoontje van de cardioloog. Of je aan het eind van de dag langs wilde komen.
'Een toestand van het hart ...' was alles wat hij had gezegd.
Je hart zat in je keel toen je onderweg was naar de praktijk.
Bij binnenkomst zag je de brandende kaarsen, het zilveren servies, de heerlijke gerechten.
De dokter, keurig gekleed, hield een boeket rozen vast.

08-03-2020, 21:50

Citaat door Mtiwiewest:
Jalah zid
Gebruik je creazy mind

Verstuurd vanuit West.
West, west op zijn best.....hmmmmm bij jou moet ik nog even nadenken.

08-03-2020, 21:53

Citaat door CreativeMind:
Een telefoontje van de cardioloog. Of je aan het eind van de dag langs wilde komen.
'Een toestand van het hart ...' was alles wat hij had gezegd.
Je hart zat in je keel toen je onderweg was naar de praktijk.
Bij binnenkomst zag je de brandende kaarsen, het zilveren servies, de heerlijke gerechten.
De dokter, keurig gekleed, hield een boeket rozen vast.
Hahaha een toestand van het hart. Die vond ik echt mooi!

Pagina's : [1] 2