Bekijk volle/desktop versie : Women-Only café Tetouan slaat aan (video)



Pagina's : [1] 2

19-01-2020, 14:44
Het nieuwe 'Flower-café' opende 18 december haar deuren aan de Allal Al Fassi-straat in het centrum van Tétouan.





Het café is een maand na de opening een waar succes te noemen. In een interview met L360 leggen de initiatiefnemers uit hoe ze op het idee kwamen voor het eerste vrouwencafé in Marokko.


[video=youtube;06y_XOYTwYQ]https://www.youtube.com/watch?v=06y_XOYTwYQ[/video]


In het café moeten vrouwen zich op hun gemak voelen en daarom is het café alleen toegankelijk voor vrouwen. Ook camera's zijn verboden. Gesluierde vrouwen kunnen volgens een medewerkster met een gerust hart de hijab afdoen.

19-01-2020, 15:11


Dan Hicham mon bb

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

19-01-2020, 15:45
Binnenkort spelen ze daar ook partji en domino

19-01-2020, 15:50
Een hele slimme onderneemster Ikram Ben Khalil founder of the Flower Cafe. Vrouwen over heel Marokko komen de cafe bezoeken.

19-01-2020, 15:52



Citaat door Maaffia:
Een hele slimme onderneemster Ikram Ben Khalil founder of the Flower Cafe. Vrouwen over heel Marokko komen de cafe bezoeken.
De vrouwen van mijn familie zullen dat Niet doen

19-01-2020, 17:17

Citaat door Haddou:
De vrouwen van mijn familie zullen dat Niet doen
Of stiekem.

Hou aub op met voor anderen te denken wat ze wel of niet zullen doen.

Begin aub niet over dat jij die vrouwen kent of dat ze daar geen behoefte aan hebben of wat dan ook.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

19-01-2020, 17:50

Citaat door olifantje:
Of stiekem.

Hou aub op met voor anderen te denken wat ze wel of niet zullen doen.

Begin aub niet over dat jij die vrouwen kent of dat ze daar geen behoefte aan hebben of wat dan ook.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Neen, want het wordt verafschuwd. Mannen in de familie worden al uitgelachen door hun café bezoeken, laat staan onze vrouwen. Kweet wel dat jou soortje veel dingen stiekem doen, maar hou aub je mond en stop met aandacht te zoeken

19-01-2020, 18:36

Citaat door Haddou:
Neen, want het wordt verafschuwd. Mannen in de familie worden al uitgelachen door hun café bezoeken, laat staan onze vrouwen. Kweet wel dat jou soortje veel dingen stiekem doen, maar hou aub je mond en stop met aandacht te zoeken
Maar ze gaan wel op café.

Aandacht zoeken bij Haddou...laat dat nou net de reden zijn dat ik inlog. Speciaal voor jou en nog stiekem ook.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

19-01-2020, 19:21

Citaat door olifantje:
Maar ze gaan wel op café.

Aandacht zoeken bij Haddou...laat dat nou net de reden zijn dat ik inlog. Speciaal voor jou en nog stiekem ook.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
We zijn niet zo modern als jullie, als vrouwe iets verkeerds doen worden ze nog altijd uit huis getrapt. Maar hamdoullah nooit meegemaakt

19-01-2020, 20:04

Citaat door Haddou:
De vrouwen van mijn familie zullen dat Niet doen


Ok. Ok.
Mensen die extra religieus zijn of radicale opvattingen hebben, en zulke tenten vermijden is te begrijpen.

Marokko is een cultuurland. Cultuur bijeenkomsten zijn daar de orde van de dag.

Ik heb ook een beetje Islam gestudeert en bestudeert en de Islam leert ons ook dat mensen man en vrouw graag swerelds willen genieten.
Dit mag maar met mate en wederzijds respect.

19-01-2020, 20:06

Citaat door Maaffia:
Ok. Ok.
Mensen die extra religieus zijn of radicale opvattingen hebben, en zulke tenten vermijden is te begrijpen.

Marokko is een cultuurland. Cultuur bijeenkomsten zijn daar de orde van de dag.

Ik heb ook een beetje Islam gestudeert en bestudeert en de Islam leert ons ook dat mensen man en vrouw graag swerelds willen genieten.
Dit mag maar met mate en wederzijds respect.
Kifash radicaal? Yak labas 3lik?

19-01-2020, 20:09

Citaat door Haddou:
Kifash radicaal? Yak labas 3lik?


Labaas 3lia, Khwadri.
Heb je mijn citaat wel begrepen.

19-01-2020, 20:16



Citaat door Maaffia:
Labaas 3lia, Khwadri.
Heb je mijn citaat wel begrepen.
Allah i hdina.iemand die verkeerde plaatsen vermijdt is opeens radicaal.volgens een moslim. Ewa Allah i hdina

19-01-2020, 20:32

Citaat door Haddou:
Allah i hdina.iemand die verkeerde plaatsen vermijdt is opeens radicaal.volgens een moslim. Ewa Allah i hdina


Volgens mij heb jij mijn citaat verkeerd begrepen.

Een plek speciaal voor vrouwen als verkeerde plaats bestempelen is toch sprake van radicale opvattingen.

Een aparte logica maar ik respecteer je mening, maar ik denk dat jij nog meer moet verdiepen in specifieke kennis en leer.

19-01-2020, 20:35

Citaat door Maaffia:
Volgens mij heb jij mijn citaat verkeerd begrepen.

Een plek speciaal voor vrouwen als verkeerde plaats bestempelen is toch sprake van radicale opvattingen.

Ik respecteer je mening, maar ik denk dat jij nog vele specifieke kennis en leer mist.
Denk eerder dat u dat mist. Een café is niet echt een goede plaats,zowel niet voor een man als voor een vrouw

Pagina's : [1] 2