Bekijk volle/desktop versie : wat moet je doen als je twee dagen de natte was niet hebt uitgehaald



Pagina's : [1] 2

18-01-2020, 17:41
opnieuw wassen alleen met was verzachter of wat?

18-01-2020, 18:19



Citaat door mohaalmootje:
opnieuw wassen alleen met was verzachter of wat?
Vrouw vinden die het kan.

Tip: opnieuw wassen met wasmiddel en wasverzachter.

18-01-2020, 18:26

Citaat door vrouwtje_2016:
Vrouw vinden die het kan.

Tip: opnieuw wassen met wasmiddel en wasverzachter.
inchallah maar waar vind je die? Ik heb opnieuw gewassen met wasverzachter alleen..

18-01-2020, 18:29

Citaat door mohaalmootje:
inchallah maar waar vind je die? Ik heb opnieuw gewassen met wasverzachter alleen..
Haha geen idee..

Rook het acceptabel?

18-01-2020, 18:30



Citaat door vrouwtje_2016:
Haha geen idee..

Rook het acceptabel?
Heb jou hier nooit gezien.
Weet niet, is net klaar. moet het zo er nog uit halen.

18-01-2020, 18:34

Citaat door mohaalmootje:
Heb jou hier nooit gezien.
Weet niet, is net klaar. moet het zo er nog uit halen.
Ik ben ook weinig 'online' zonde van mijn kostbare tijd..

Ik zou je kleren even buiten hangen aan een rek, goed luchten en daarna naar binnen.. als er een luchtje aanhangt --> opnieuw wassen met wasmiddel en wasverzachter..

18-01-2020, 18:44

Citaat door vrouwtje_2016:
Ik ben ook weinig 'online' zonde van mijn kostbare tijd..

Ik zou je kleren even buiten hangen aan een rek, goed luchten en daarna naar binnen.. als er een luchtje aanhangt --> opnieuw wassen met wasmiddel en wasverzachter..
inderdaad vrouwtje jij hebt gesproken. ik ga niet naar de balkon. ben warm. gaat de kou mij raken. word ik weer ziek. ik ga nie voor derder keer wassen. zonde ben nu al bang. haal het er zo uit en ga het ophangen.

18-01-2020, 18:46

Citaat door mohaalmootje:
inderdaad vrouwtje jij hebt gesproken. ik ga niet naar de balkon. ben warm. gaat de kou mij raken. word ik weer ziek. ik ga nie voor derder keer wassen. zonde ben nu al bang. haal het er zo uit en ga het ophangen.
Begrijp je, maar anders blijft er misschien een muffe geur aan zitten en moet jw het nog een keer doen..is ook zonde..

Jas aan en go..hahaha

18-01-2020, 18:53

Citaat door vrouwtje_2016:
Begrijp je, maar anders blijft er misschien een muffe geur aan zitten en moet jw het nog een keer doen..is ook zonde..

Jas aan en go..hahaha
Nee ik word echt ziek gegarandeerd Ik ga ze nu eruit halen en ophangen.. Ben lui. Moet zoveel doen hier binnen. Ik stel maar uit en uit...

18-01-2020, 18:57
Gewoon met wasverzachter is prima hoor. Overkomt mij ook wel eens, dan doe ik gewoon extra wasverzachter, de wasmachine nog een keer laten draaien en mijn was ruikt weer fris.

18-01-2020, 19:00
Ik heb opnieuw gewassen met Hg voor nare luchtjes in textiel en wasverzachter.
Het ruikt nu goed, gewoon normaal.

18-01-2020, 19:01

Citaat door vrouwtje_2016:
Haha waarom vraag je geen hulp?
Ik heb elke dinsdag hulp. Maar ik moet het ook zelf doen. Zoveel is het niet maar toch nog een karwei.

18-01-2020, 19:02



Citaat door mohaalmootje:
Ik heb elke dinsdag hulp. Maar ik moet het ook zelf doen. Zoveel is het niet maar toch nog een karwei.
Ghair Insha'Allah.. stap voor stap.. als je je was draait even een reminder in je telefoon, die heb je de hele dag bij je :-)

18-01-2020, 19:13

Citaat door vrouwtje_2016:
Ghair Insha'Allah.. stap voor stap.. als je je was draait even een reminder in je telefoon, die heb je de hele dag bij je :-)
Amin. Hahaha. Ik vergeet het niet, maar soms heb ik geen zin om op te hangen vooral als ik dan eigenlijk zou gaan slapen haha.
Ik ga zo even de meeste dingen doen..

18-01-2020, 19:15

Citaat door mohaalmootje:
Amin. Hahaha. Ik vergeet het niet, maar soms heb ik geen zin om op te hangen vooral als ik dan eigenlijk zou gaan slapen haha.
Ik ga zo even de meeste dingen doen..
Wat eerlijk van je.. super grappig..

Succes..

Pagina's : [1] 2