Bekijk volle/desktop versie : Botola Pro: Koploper RS Berkane verliest met zware cijfers bij RC Zemamra (video)



15-01-2020, 18:03
RS Berkane is vandaag pijnlijk onderuit gegaan bij Renaissance club Zemamra en verloor de wedstrijd met 5-0.



RS Berkane dat met een veredeld B-team begon aan de wedstrijd kon geen potten breken en het was ex-RS Berkane speler Abdessamad El Mobarky die in de 66e minuut met een prachtige vrije trap vanaf de zijkant doelman Zouhair Laaroubi wist te verschalken.

Enkele minuten na de openingstreffer was het weer de kleine middenvelder die met een lobje de bal in het doel wist te krijgen. De ploeg wist nog driemaal te scoren en strafte daarmee de zwak acterende defensie van de koploper in de Botola Pro af.

Bij RS Berkane kwamen Mouhcine Iajour en Zakaria Hadraf in de tweede helft nog binnen de lijnen, maar wisten de nieuwe aanwinsten nauwelijks gevaar te stichten op de helft van de tegenstander.


[video=youtube;h4iwiizOzbA]https://www.youtube.com/watch?v=h4iwiizOzbA[/video]

15-01-2020, 18:04



15-01-2020, 18:31
Ik heb de wedstrijd niet gezien.. Ik heb net de uitslag gezien.. Wel harde klappen gekregen

15-01-2020, 19:00

Citaat door LaasteGeruchten:
Ik heb de wedstrijd niet gezien.. Ik heb net de uitslag gezien.. Wel harde klappen gekregen


Ja heb het gezien. Tweede helft. Het stond 0:0 tot de 60e minuut.

En opeens binnen kwartiertje 4:0.

Berkane viel in slaap.

Maar Zemamra speelde uitmuntend.
Verdient gewonnen.