Bekijk volle/desktop versie : Iran vs USA



Pagina's : [1] 2

08-01-2020, 11:39
Gaan we ff stand bijhouden. Wedstrijdverslag doen.

Dus Amerika opende de score met de moord op die generaal. Spectaculaire openingstreffer: 1-0

Tijdens het rouwen voor de gedode generaal zijn meer dan 50 mensen omgekomen in het gedrang. 2-0

Iran sloeg terug en kwam terug in de wedstrijd. 15 raketten afgevuurd op Amerikaanse basissen in Irak. Volgens Iran 80 Amerikanen dood, volgens Amerika niemand dood. 2-1

Westerse vliegtuigmaatschappijen besluiten niet meer te vliegen boven Irak en Iran, met grote financiële schade als gevolg. 2-2

08-01-2020, 14:52


Doe maar 100-0. Iran is waardeloos. Ze schreeuwen alleen en dreigen om zo hun domme volk zoet te houden. Denk je nou werkelijk dat ze ook maar 1 Amerikaan gaan doden? Ze worden plat gebombardeerd. Gaat niet gebeuren. Die raketten zijn een lachertje. Er zijn geen dode gevallen. Iran vertelt tegen de media om zo hun volk voor de gek te houden dat er 50 doden zijn gevallen. Dat betekent dus eigenlijk heel de Amerikaanse ambassade. En Amerika geeft aan dat er niet eens 1 een schrammetje heeft laat staan een dode. Wollahi deze sjiieten zijn een lachertje.

08-01-2020, 15:15
Neppe shit
Oorlog in eigen land

Ga in amerika doelen aanvallen

Die united states of zionisten moeten aangepakt worden.
Zitten overal achter ... jullie weten nog niks

Amerika vind je alleen in oliestaten
Smeerlappen

08-01-2020, 23:58
Amerika besloot niet fysiek terug te slaan. Lijkt erop dat de tactiek van Iran dus werkt: ze hebben een signaal afgegeven, vooral naar het eigen volk toe, maar tegelijkertijd slaan ze niet hard genoeg om Amerika echt te provoceren tot een harde respons. Ze hebben zorgvuldig die middenweg afgetast. Dus ik zeg 2-3 voor Iran

09-01-2020, 00:23


Ik vind dit maar eng

09-01-2020, 00:27

Citaat door MrHistory:
Doe maar 100-0. Iran is waardeloos. Ze schreeuwen alleen en dreigen om zo hun domme volk zoet te houden. Denk je nou werkelijk dat ze ook maar 1 Amerikaan gaan doden? Ze worden plat gebombardeerd. Gaat niet gebeuren. Die raketten zijn een lachertje. Er zijn geen dode gevallen. Iran vertelt tegen de media om zo hun volk voor de gek te houden dat er 50 doden zijn gevallen. Dat betekent dus eigenlijk heel de Amerikaanse ambassade. En Amerika geeft aan dat er niet eens 1 een schrammetje heeft laat staan een dode. Wollahi deze sjiieten zijn een lachertje.
Waarom geloof je de westerse media wel?

Je moet je politiek gezien meer gaan inlezen voordat je zomaar onzin gaat roepen.

09-01-2020, 00:28

Citaat door leipe_shlada:
Amerika besloot niet fysiek terug te slaan. Lijkt erop dat de tactiek van Iran dus werkt: ze hebben een signaal afgegeven, vooral naar het eigen volk toe, maar tegelijkertijd slaan ze niet hard genoeg om Amerika echt te provoceren tot een harde respons. Ze hebben zorgvuldig die middenweg afgetast. Dus ik zeg 2-3 voor Iran
Er zijn vanuit Irak (lokale milities) 2 raketten gevuurd in de green zone 2 uur geleden. Er ziet er na uit dat Iran de 2-4 gaat maken

09-01-2020, 00:31

Citaat door SheikhAlBalad:
Waarom geloof je de westerse media wel?

Je moet je politiek gezien meer gaan inlezen voordat je zomaar onzin gaat roepen.
geloof me. Over kennis gesproken kom je niet eens bij me in de buurt. Wat ik zojuist zei is een feit. Iran is een lachertje.

09-01-2020, 00:31

Citaat door SheikhAlBalad:
Er zijn vanuit Irak (lokale milities) 2 raketten gevuurd in de green zone 2 uur geleden. Er ziet er na uit dat Iran de 2-4 gaat maken
hahahaahahahah. Of je bent een shia of je bent een ezel

09-01-2020, 00:33

Citaat door MrHistory:
geloof me. Over kennis gesproken kom je niet eens bij me in de buurt. Wat ik zojuist zei is een feit. Iran is een lachertje.
Oké.. Ga maar verder kijken naar CNN

09-01-2020, 00:34

Citaat door MrHistory:
hahahaahahahah. Of je bent een shia of je bent een ezel
Ik zie inderdaad dat je veel kennis hebt.

09-01-2020, 00:36

Citaat door drop:
Alles is gepland. Ze houden iedereen voor de gek.
Het vermoorden van die mannen was een agenda punt. Waarschijnlijk was hij niet meer nodig of moest hij uit de weg geruimd worden. Iran en Amerika bedriegen beiden iedereen. Alle leiders trouwens.
Denk je dat echt?

09-01-2020, 00:47



Citaat door drop:
Weet het zelfs zeker. Leger en hele poppenkast draait om macht en geld. Laat je niet misleiden
Ik betwijfel het.

Het gaat om macht en geld, eigen belangen etc etc. Maar om te zeggen dat het een poppenkast is en in scène gezet.....

09-01-2020, 00:48

Citaat door SheikhAlBalad:
Oké.. Ga maar verder kijken naar CNN
hahahahaha CNN? Terwijl je net nog zei; “je gelooft westerse media wel?”

Ik ga t hierbij laten

09-01-2020, 00:51

Citaat door MrHistory:
hahahahaha CNN? Terwijl je net nog zei; “je gelooft westerse media wel?”

Ik ga t hierbij laten
Dat jij 2 comments met elkaar gaat associëren is jou probleem. Dat is de zwakte van de mens, iemand anders omlaag proberen te halen zodat je wat voorstelt.

Hou het idd maar daarbij..

Pagina's : [1] 2