Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Ik wil het rustig opbouwen, maar geen jarenlange relatie.

Pagina's : [1] 2

06-01-2020, 14:22
Salam oe alaikoem,

Leuk dat je hebt geklikt!

Kort, maar krachtig zo luidt de titel.
Op dit moment woon ik zelfstandig, 30 jaar oud, Marokkaans/berberse origine en woon in de randstad (lekker midden in het centrum, centraal, en van alles binnen handbereik

Mijn ideale beeld van het huwelijk is; elkaar steunen door dik, en dun.
Het leven is niet alleen maar genieten, en achterover leunen. Mijn werk is, tevens ook mijn passie, namelijk social worker (ik werk als trajectbegeleider binnen een maatschappelijke opvang).

Mijn karakter typeert men als; "Een mensen mens". Vanaf kleins af aan ben ik zegt mijn moeder altijd heel behulpzaam, waakzaam, en zorgzaam geweest voor en over andere. Voor mij zijn dit hierboven hele belangrijke aspecten in LIFE.
Om mij heen hoor ik vaak geklaag over het huwelijk etc, maar dit weerhoudt mij er niet van, om de ware te vinden in sha ALLAAH.
Samen sta je sterk, en samen overwin je bijvoorbeeld een "strenge winter" als je begrijpt wat ik bedoel.
Islam is de pad van de gelovigen in sha ALLAAH bevinden wij ons hierop.

Een huwelijk zonder islam, gebed, en kennis opdoen, is voor mij een NO-GO. Bij een huwelijk hoort eenmaal genieten, dit kunnen wij realiseren door samen te reizen, weekendjes weg, thuis een spel spelen enz.

Mijn uiterlijk vertoning is, 175 cm, atletisch gebouwd ( hou van fitness), donker haar, donkere ogen, vriendelijke uitstraling, verzorgd, baardje, en hou van goed eruit zien qua fashion (ik draag graag iets wat niet 1 op 1 word nagemaakt, enof, ik overal zie haha.
Ik val op verzorgde vrouwen, die weten wat zij willen in het leven.
Mocht je gescheiden zijn, dan heb ik hier heen problemen mee.

Voor mij is het belangrijk, dat een vrouw zich kan ontwikkelen, zowel mentaal, als fysiek. Mijn vrouw in sha ALLAAH heeft ook; dromen, wensen, hobbys, behoeftes etc. Wie ben ik?! om de deze van haar af te nemen? Zij kan kan rekenen op ie3zen man, die achter haar staat en zelfs voor haar zou investeren in hetgeen zij wilt doen. Mijn grootste wens/droom, is het worden van een papa met zeeën vol verantwoordingen, slapeloze nachten, een gevoelige vrouw (wellicht tijdens zwangerschap) en ga zo maar verder Alhamdoelilaah allemaal welkom!
In een huwelijk strijd je samen zij aan zij. Je bent elkaars steun en toeverlaat, en zo zie ik het graag terug begrijp je?

Mijn vrouw mag zelf bepalen, of zij wilt werken want, ik hoor haar als man te voorzien in het; voeden, kleden en aanspreken met een vriendelijke toon. Een baan waarbij zij in contact is met mannen, is een lastige..., ik weet bijvoorbeeld in commerciele functies bijv; Sales. Hier lijkt het heel normaal te zijn, dat mannen de vrouwelijke collega's een soort van verleiden etc.

Mocht mijn vrouw een soortgelijke functie bekleden, dan ga ik haar wel eerst spreken hierover. Zij mag van mij praten.met mannelijke collega's, samen aan een tafel eten enz.. Nogmaals het huwelijk leunt op vertrouwen, respect en loyaliteit.
Je mag van mij weten, dat ik een trotse Marokkaan ben met berberse roots, die verloochen ik in geen enkele situatie. Met andere woorden, ik ga niet in een hoekje met bijv; Nederlanders heel slecht praten over mijn eigen people. Nope!

Mijn verwachtingen van de vrouw zijn: Dat zij mij respecteert, mijn behoeftes weet te inventariseren en hierop inspeelt en aanvult, zij te vertrouwen is, loyaal is, bestand is tegen plagen en een grapje, haar positie weet als vrouw in de islam, en binnen de Nederlandse wetgeving, zij niet op haar mondje is gevallen, en dus haar stem durft te laten horen, enof mening, zij accepteert, dat ik ook het huishouden op me neem en bijv; koken, zij mij en ik haar de ruimte geef, om ook onze eigen ding te doen, en vrienden te ontmoeten, zij de rol van een moeder serieus neemt en haar ouders altijd een berichtje stuurt, belt, of langs gaat.

Als dit jou aanspreekt?
Dan mag je mij een berichtje sturen, stel jezelf duidelijk voor aub, ik zal jouw reactie zsm beantwoorden.

06-01-2020, 14:22

.

.

06-01-2020, 16:02
Up

06-01-2020, 19:06
Up

06-01-2020, 20:36

Up

06-01-2020, 21:36
Up

07-01-2020, 13:22
Up

07-01-2020, 17:43
Up

07-01-2020, 17:47
Pek je pek Hoelaag marokaanse mannetjes zijn gezonken

07-01-2020, 19:29
313 bekeken geen een reactie? Wauw..

07-01-2020, 20:09
Up

08-01-2020, 01:13
Klinkt bijna te perfect

12-01-2020, 17:00

Salamoe Alaikom,

Ma sha Allah je hebt alles heel netjes verwoord , dacht even dat alles perfect was.
Moge Allah swt je een vrome vrouw schenken in sha Allah!

03-03-2020, 19:51
ik kan geen bericht sturen naar je

03-03-2020, 20:24
Bolle farid alert. Pas op! Weet waar je aan begint

Pagina's : [1] 2