Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Ik wil het rustig opbouwen, maar geen jarenlange relatie.

Pagina's : [1] 2

06-01-2020, 14:22
Salam oe alaikoem,

Leuk dat je hebt geklikt!

Kort, maar krachtig zo luidt de titel.
Op dit moment woon ik zelfstandig, 30 jaar oud, Marokkaans/berberse origine en woon in de randstad (lekker midden in het centrum, centraal, en van alles binnen handbereik

Mijn ideale beeld van het huwelijk is; elkaar steunen door dik, en dun.
Het leven is niet alleen maar genieten, en achterover leunen. Mijn werk is, tevens ook mijn passie, namelijk social worker (ik werk als trajectbegeleider binnen een maatschappelijke opvang).

Mijn karakter typeert men als; "Een mensen mens". Vanaf kleins af aan ben ik zegt mijn moeder altijd heel behulpzaam, waakzaam, en zorgzaam geweest voor en over andere. Voor mij zijn dit hierboven hele belangrijke aspecten in LIFE.
Om mij heen hoor ik vaak geklaag over het huwelijk etc, maar dit weerhoudt mij er niet van, om de ware te vinden in sha ALLAAH.
Samen sta je sterk, en samen overwin je bijvoorbeeld een "strenge winter" als je begrijpt wat ik bedoel.
Islam is de pad van de gelovigen in sha ALLAAH bevinden wij ons hierop.

Een huwelijk zonder islam, gebed, en kennis opdoen, is voor mij een NO-GO. Bij een huwelijk hoort eenmaal genieten, dit kunnen wij realiseren door samen te reizen, weekendjes weg, thuis een spel spelen enz.

Mijn uiterlijk vertoning is, 175 cm, atletisch gebouwd ( hou van fitness), donker haar, donkere ogen, vriendelijke uitstraling, verzorgd, baardje, en hou van goed eruit zien qua fashion (ik draag graag iets wat niet 1 op 1 word nagemaakt, enof, ik overal zie haha.
Ik val op verzorgde vrouwen, die weten wat zij willen in het leven.
Mocht je gescheiden zijn, dan heb ik hier heen problemen mee.