Bekijk volle/desktop versie : Gezocht lieve vrouw voor mijn lieve neef van 27 jaar wonend in nador



04-01-2020, 18:18
Ik zoek een lieve serieuze vrouw voor mijn neef uit Nador
Salam mo3alaikom zusters, ben je opzoek naar een lieve en betrouwbare man van 27 jaar uit Nador dan ben je welkom. Let op hij is hier momenteel met visum dus niet illegaal en is voorzien van alle documenten die verreist zijn voor het verkrijgen van een geldige visumaanvraag!! Het gaat om mijn neef van Yassine 27 jaar oud. Hij woont en werkt in de omgeving van Nador. Omdat ik hem ken als zeer betrouwbare jongen met goede bedoelingen heb ik ook voor hem garant gestaan zodat hij af en toe naar Nederland mag komen bezoeken. Let op hij is niet opzoek naar schijn of betaald huwelijk en ik sta garant dat het absoluut niet gaat gebeuren. Mocht je gescheiden zijn en geen geluk hebben gehad met jouw eerste partner en wil je het weer proberen met een andere man dan ben je welkom. Mocht je voor het eerst willen trouwen en heb je geen succes in Nederland met het vinden van een geschikte man dan kan je mij benaderen voor meer informatie over mijn neef. Hij is momenteel nog in Nederland en mocht je hem willen ontmoeten dan kan dat tot eind februari 2020 want dan moet hij weer terug naar Nador. Gelieve mailen naar het onderstaande mailadres
klavertjeroos@hotmail.com

05-01-2020, 18:19


Jouw verhaal is tegenstrijdig. In het begin zeg je dat hij voorzien is van alle documenten? Om welke documenten gaat het dan precies want aan het einde geef je aan dat hij eind februari weer terug moet naar Marokko?

Ik kan me goed voorstellen dat er wellicht meiden zijn die geïnteresseerd zijn. Kun je dit misschien uitleggen of nader toe lichten?

Succes voor je neef!

27-01-2020, 20:18
Salam zuster, met documenten bedoel ik ermee dat alle documenten die verreist zijn om met een geldige visum naar nederland te mogen bezoeken. Ik heb de tekst aangepast. Bedankt voor het meedenken. Moge allah jou een mooi toekomst gunnen.