Bekijk volle/desktop versie : Wilders heeft 'winnaar' voor omstreden cartoonwedstrijd



Pagina's : [1] 2

29-12-2019, 10:03
Geert Wilders heeft op Twitter al de 'winnaar' gemeld van de omstreden cartoonwedstrijd die hij zaterdagavond had aangekondigd.



De PVV-leider noemt de wedstrijd "wereldnieuws". Hij sluit af met: "Mission accomplished. Einde contest. ".


Wilders kondigde zaterdagavond laat alsnog een wedstrijd aan voor spotprenten van de profeet Mohammed. De politicus blies de wedstrijd vorig jaar af na protesten in Pakistan en ernstige bedreigingen in Nederland aan zijn adres.

29-12-2019, 16:22


Wilders wilt naar Bollywood, hha

29-12-2019, 16:25
Die man begint oud en irrelevant te worden. Niemand zou hem aandacht moeten schenken

29-12-2019, 16:53

Citaat door Edge:
Die man begint oud en irrelevant te worden. Niemand zou hem aandacht moeten schenken
Uitstekend idee!

29-12-2019, 17:41



Citaat door Maquis:
Uitstekend idee!
Zolang mensen zoals jij je niet uitlaten over deze man zal Wilders niet genegeerd worden.

29-12-2019, 18:27

Citaat door LageBrug:
Zolang mensen zoals jij je niet uitlaten over deze man zal Wilders niet genegeerd worden.


Ik begrijp
wat je niet bedoelt ...

29-12-2019, 19:56

Citaat door LageBrug:
Zolang mensen zoals jij je niet uitlaten over deze man zal Wilders niet genegeerd worden.
Vind je niet dat hij met deze reactie een uitspraak over Wilders doet?
Het lijkt mij wel duidelijk!

29-12-2019, 19:57

Citaat door Stijnsansbarbe:
Ik begrijp
wat je niet bedoelt ...

29-12-2019, 20:05

Citaat door OBB:
Vind je niet dat hij met deze reactie een uitspraak over Wilders doet?
Het lijkt mij wel duidelijk!
Leg me even uit waar hij dat doet.

Wat ik zie is iemand die een moslim/Marokkaan aanspoort om dit over zijn kant te laten gaan,
waarmee hij dus dit gedrag van Wilders in geen enkele vorm afkeurt.
En dat is waarom Wilders blijft bestaan, niet door ons, maar door mensen zoals jullie die deze man blijven steunen en ons veroordelen.

30-12-2019, 03:27
Die racist wil meer aandacht

30-12-2019, 08:54

Citaat door LageBrug:
Leg me even uit waar hij dat doet.

Wat ik zie is iemand die een moslim/Marokkaan aanspoort om dit over zijn kant te laten gaan,
waarmee hij dus dit gedrag van Wilders in geen enkele vorm afkeurt.
En dat is waarom Wilders blijft bestaan, niet door ons, maar door mensen zoals jullie die deze man blijven steunen en ons veroordelen.
Edge: "Die man begint oud en irrelevant te worden. Niemand zou hem aandacht moeten schenken".
Maquis: "Uitstekend idee".

30-12-2019, 11:16

Citaat door OBB:
Edge: "Die man begint oud en irrelevant te worden. Niemand zou hem aandacht moeten schenken".
Maquis: "Uitstekend idee".
Vertel mij even waar Maquis of jij deze cartoons of provocaties tot, afkeuren?

Integendeel, wie zwijgt stemt toe is hier van toepassing op jullie, wel aansporen om moslims dit over hun kant te laten gaan maar geen afkeuringen richting deze “volksheld” en zijn “spotprenten”

30-12-2019, 12:00


De democratie is niet belangrijker als het landsbelang, uw stem gaat verloren al heeft democratie geen ruimte voor zulke fascistische gedachtengoed in landsbelang.

30-12-2019, 13:55
Die man weet niet van ophouden. Vraagt weer om negatieve aandacht. Nu maar hopen dat er geen imbecielen zijn die rare dingen in hun hoofd gaan halen.

31-12-2019, 20:12
Wilders gaat naar nul zetels. Baudet steelt ze allemaal.

Pagina's : [1] 2