Bekijk volle/desktop versie : ik ben gescheiden



18-12-2019, 19:09
gelukkig het was me type niet.
maar omdat het moeilijk is om aan een meid te komen in Nederland.
Rest mij de volledige moskee leven en goede daden.
misschien komt het, misschien ga ik vroom dood inchallah.
maar toubah en nog eens toubah.
ik ga binnenkort praktiseren, daar word je pas gelukkig van

18-12-2019, 19:53


Wist je ex-vrouw over je gezondheidstoestand toen je met haar trouwde?

18-12-2019, 20:57
Heeft ze haar papieren? Heeft ze jou niet gebruikt om papieren te maken? Waarom was ze jou type niet en wat is jouw type? Waarom trouw je geen bekeerling?

18-12-2019, 21:08

Citaat door Siyem:
Wist je ex-vrouw over je gezondheidstoestand toen je met haar trouwde?
ja wist ze van maar praktijk is toch anders. maar ze was gewoon klote. en ik was mijn type niet. echt een zombie.

Citaat door Hershel:
Heeft ze haar papieren? Heeft ze jou niet gebruikt om papieren te maken? Waarom was ze jou type niet en wat is jouw type? Waarom trouw je geen bekeerling?
als ze werkt heeft mag ze hier blijven. ik weet niet veel meer over haar. ze zeggen dat ze me heeft gebruikt. zelf vind ik het mee vallen en werkte het gewoon echt niet. zij is gek en nogmaals niet mijn type. ze was niet lekker genoeg. mijn type is gewoon normaal maakt niet uit, als gezichtje maar klopt met lichaam en karakter. waar moet ik die vandaan halen? zou wel nice zijn. ewa misschien later termijn . nu effe niet. en jij?

18-12-2019, 21:13



Citaat door a.raheem040:

als ze werkt heeft mag ze hier blijven. ik weet niet veel meer over haar. ze zeggen dat ze me heeft gebruikt. zelf vind ik het mee vallen en werkte het gewoon echt niet. zij is gek en nogmaals niet mijn type. ze was niet lekker genoeg. mijn type is gewoon normaal maakt niet uit, als gezichtje maar klopt met lichaam en karakter. waar moet ik die vandaan halen? zou wel nice zijn. ewa misschien later termijn . nu effe niet. en jij?
Dat is rot. Goed zoeken en je vindt de juiste vrouw. Maar eerst je eigen leven op orde brengen. Je bent nog jong. Nee, ik moet ook goed zoeken.

18-12-2019, 21:19

Citaat door Hershel:
Dat is rot. Goed zoeken en je vindt de juiste vrouw. Maar eerst je eigen leven op orde brengen. Je bent nog jong. Nee, ik moet ook goed zoeken.
Ja dat is rot. Maar heeft wel zijn waarde gehad aan mijn leven, Positief. Ik ben er beter uit gekomen. Alleen jammer dat ij niet aantrekkelijk was en beetje pshygisch anders hadden we het goed. Ja nu merk ik pas mijn gebreken. Zij had toch geaccepteerd. familie zegt schijn maar goed het was wel moeite waard. nou in de dertig, gaat snel allemaal hoor. ik wil eerst praktiseren en dan goed zoeken. ik sluit het nooit uit. maar ik vind mezelf verbeteren ook belangrijk. wie weet ooit misschien insha Allah. en jij?

18-12-2019, 21:20
❤️fatiha