Bekijk volle/desktop versie : Ik heb jouw hulp nodig !!



18-12-2019, 17:36
Salaam o aleikom
Graag zou ik jullie aandacht willen voor het volgende :
Een meisje uit marokko heeft dringend hulp nodig. het gaat om een meisje van 14 jaar met een extreme wervel afwijking scoliose. Zij moet hiervoor geopereerd worden in de grote steden.
Helaas is er niet genoeg geld voor een operatie en vragen wij daarom om uw hulp! Als zij niet geopereerd wordt zal zij hier derest van haar leven een scheve rug en bochel aan overhouden en extreme pijn elke dag!
Help ons omwille van Allah S.W.T.
Elke cent is welkom

Naam rekeninghouder: D.taleb
rekeningnr: NL98 INGB 0703 059688
Omschrijving : scoliose
Contact:
Inzamelingmarokko@outlook.com

24-02-2020, 08:36

Djazaak Allahoe Ghairan voor de oproep en voor je inzet.

Salamoualaikoum

24-02-2020, 08:40
Allah ishaffieha, Allah ishaffieha, Allah ishaffieha, oh Allah, uw bent de genezer en er is geen genezing, behalve die van uw oh Allah, daarom vraag ik uw om alstublieft de zieken te genezen, sta alstublieft iedereen bij en vergemakkelijk het ons alstublieft. Oh Allah, schenk ons alstublieft een genezing en verricht wonderen in het voordeel van de Ummah van de profeet Mohammed (vrede en zegeningen zij met hem), voorwaar voor uw is alles makkelijk, en uw bent tot alles toe in staat oh Allah.

Wa Alhamdoulilah ya rabbi al3alameen, voor alles.

Oh Allah, meest barmhartige, meest genadevolle, meest vergevingsgezinde, uw houd ervan om te vergeven, vergeef ons alstublieft al onze fouten en zondes, die wij bewust en onbewust begaan.

La hawla wa la quata illa billah

Salam