Bekijk volle/desktop versie : Uit het oog verloren Ben jij op zoek naar een Bonnie?

02-12-2019, 14:02
Ben jij op zoek naar een goeduitziende vrouw met wie je serieus kunt samen werken op zakelijk gebied? Zoek je een dame die jou of je team kan aanvullen met zaken die alleen geschikt zijn voor een vrouw? Die evt. met jou mee vliegt of klusjes overneemt als je moet reizen? Een dame op wie je 24/7 kunt rekenen?

Stuur mij dan een bericht met nodige info. Wat zou je voor me kunnen betekenen en waar zou je mij als vrouw evt. kunnen inzetten?

Gezien mijn inbox vol loopt met berichten wil ik benadrukken dat er alleen op serieuze berichten word ingegaan.

Kun je mij een woning, telefoon, auto en een goed salaris bieden hier of in het buitenland in ruil voor een loyaal en goeduitziende dame aan je zij. Schroom dan zeker niet om mij te benaderen.

Shaab Marbella, Malaga, Granada, Dubai or wherever laat van je horen!

10-12-2019, 13:48

Up

10-12-2019, 15:56
" Shaab Marbella, Malaga, Granada"

Drugswereld geen probleem voor je? Je ouders ellende aandoen voor pradatasjes en een mooie auto.. ook jij kan een kogeltje krijgen. Maar geniet vooral van die fake luxe. Het is toch allemaal binnen een paar jaar op.

Smerige tyfushoeren

13-12-2019, 09:06

Citaat door JamalRandstadd:
" Shaab Marbella, Malaga, Granada"

Drugswereld geen probleem voor je? Je ouders ellende aandoen voor pradatasjes en een mooie auto.. ook jij kan een kogeltje krijgen. Maar geniet vooral van die fake luxe. Het is toch allemaal binnen een paar jaar op.

Smerige tyfushoeren

Meskiena ze wil deel uitmaken van de drugs jetset. Dan maakt het niet uit hoe fucking lelijk zo'n gast wel niet is.

Alles voor het geld. Eet geniet voor even. Daarna voor eeuwig op de grill.

13-12-2019, 14:51

Ja bro dit soort personen is heel ver van de islam verwijderd

Voor als deze types denken dat vrouwen geen gevaar lopen in die wereld, pas nog:

http://https://www.xxxxxx.nl/nederland-godmother-naima-jillal,28060.html

Naima Jillal (52) uit Amsterdam wordt sinds 20 oktober dit jaar vermist. Jillal wordt door Nederlandse media als een "drugsmakelaar" beschreven. Ze was vroeger de rechterhand van Moes F., eigenaar van het café La Crème in Marrakech waar eind 2017 een dodelijke schietpartij plaatsvond.
Naima Jillal verbleef het merendeel van de tijd in Marbella in het zuiden van Spanje. De politie gaat ervan uit dat ze niet meer in leven is.

Onderzoek toonde aan dat Naima Jillal drugsbaronnen samenbracht in het zuiden van Spanje.

Ze deed hetzelfde werk als wat 'ladyinred' graag wilt doen

A3udubillah wat mensen allemaal voor geld willen doen...niet eens voor een huwelijk ofzo, gewoon om geld. Alles aan de kant schuiven, van familie tot geloof om materialistische zaken te kunnen kopen. Zogenaamd je ouders blij kunnen maken met een som geld

LadyInRed, ik hoop dat je afziet van deze domme praktijken die jou niets gaan brengen behalve ellende. Zo niet, dan ben je gewaarschuwd

13-12-2019, 18:01
Op zoek naar een xxxx zou een betere titel zijn geweest.

07-01-2020, 23:17
Up

07-01-2020, 23:43
Marokaanse wijven zijn naar de klote willen alleen maar wat centjes al Bnje een oude lul of n junk als ze maar naastje in mooie auto kunnen zitten of beetje mee kunnen eten dan magje ze sexueel misbruiken en vernederen schande man snap niet waarom marokaanse mannen nog met ze trouwen .voorbeeld hierboven ook zo n slet die zogenaamd alleen maar met mannen omging die gekd maakten nu is ze verdwenen wat Hbje dan aan die geld stom kansloze wijven Nederlandse vrouwen hebben succes maken hun eigen geld en de marokaanse geven altijd hun lichaam en ziel voor beetje centjes of gratis eten of in mooie waggies zitten tzzzz

24-01-2020, 16:12
Up

28-01-2020, 22:28
Up