Bekijk volle/desktop versie : Advies gevraagd nummer 345345636

Pagina's : [1] 2

25-11-2019, 21:17
Ik praat dus met een jongen en ik vroeg hem hoe hij het zou vinden als zijn zusje met een jongen praat 1 op 1.
Hij zei dat die het liever niet heeft en zelf als tussenpersoon wordt ingeschakeld.

Terwijl die met mij gewoon praat 1 op 1. Hij zegt dat die mij echt wil en er niet is om te spelen bla bla
Hij zegt zelf dat het heel hypocriet van hem is.

Maar wat je voor jezelf wilt moet je ook voor een ander willen toch?

Hoe denken jullie hier over

25-11-2019, 21:19

Echt een trut.. als hij dat niet accepteert voor zijn eigen zussen. Waarom dan wel voor iemands anders zus..

25-11-2019, 21:19
De shaytaan is de derde in jullie gesprekken.

25-11-2019, 21:20
Jij bent echt een master troller op dit forum.

25-11-2019, 21:22

Citaat door Justmyself.:
Echt een trut.. als hij dat niet accepteert voor zijn eigen zussen. Waarom dan wel voor iemands anders zus..

Begrijp je, in hoeverre moet ik je dan serieus nemen denk ik dan

Citaat door kajol4life:

Klopt oughti wollah is zo.
Moge Allah swt ons behoeden. Vind het erg lastig nogsteeds om het via mijn mahram te doen..

Citaat door RealBIood:
Waarom ben ik een troller

25-11-2019, 21:24

Citaat door Tranquille_04:
Nummer 1 leugen: Ik wil je en ik wil niet met je spelen. Zoals je zegt, als hij serieus met je is, wenst hij voor jou wat hij voor zijn zusje wenst. Als hij voor zijn zusje een tussenpersoon wil zijn, dan zal hij als hij serieus met je is ook dat van jou eisen of direct naar je pa toe stappen. Geen tnawi's en tgarbik zoals ik hou van je en je bent de enige voor mij en ik zou nooit met je spelen. Trap vooral niet in die honingzoete woorden. Daden moet je zien.
Je hebt gelijk oughti. Maar kijk hij is niet iemand die regelmatig met dames praat of afspreekt. Integendeel, hij is niet op die dingen.
Ik zou hem graag serieus willen nemen maar pfff.... Als je zelf al zegt dat je hypocriet bent daarin, moet het belletje toch al rinkelen

25-11-2019, 21:25

Citaat door Ke3bGhzal:
Begrijp je, in hoeverre moet ik je dan serieus nemen denk ik dan

Klopt oughti wollah is zo.
Moge Allah swt ons behoeden. Vind het erg lastig nogsteeds om het via mijn mahram te doen..

Waarom ben ik een troller
Niet serieus nemen.. een echte man heeft ballen en komt aan je deur als HIJ ECHT SERIEUS IS.. zo niet opdonderen en contact verbreken.

25-11-2019, 21:29

Of hij niet met andere dames praat en afspreekt is maar de vraag.. Maar daar gaat het niet om. Heb je ooit aan hem gevraagd, in hoeverre moet ik jou serieus nemen als je zelf aangeeft dat je hypocriet bent? Dan ben ik benieuwd naar zijn antwoord.
Omg omg.

Ik ga hem zo bellen als hij terug is van werk

HAHAHAHA tering shit is about to go down

25-11-2019, 21:31
Ik begrijp sinds nu pas je nickname.

25-11-2019, 21:32

Citaat door kajol4life:

Citaat door RealBIood:
This.

25-11-2019, 21:43

Dit is gewoon hoofdpijn. Wollahila je verspilt je tijd met hem. Ga voor een serieus persoon die 100% voor je wil gaan en transparant met je is en het via de halale route wil doen. Gewoon DUIDELIJKHEID!
Weet je wat het is oughti.
Het is zoooon goeie jongen, zo respectvol en down to earth.

Ik ben bang dat als ik hem afwijs mbt haram relatie, ik niet beter kan krijgen dan hem. Dus maw ik wil hem reserveren voor de toekomst.
Maar jij zegt dus nu dat ik mijn tijd verspil, wat nou als ik zeg dat ik mijn tijd investeer... dat ik hem reserveer en dicht bij me houdt voor mezelf.

25-11-2019, 21:51

Ik zeg je 1 ding, alles wat niet volgens de richtlijnen van Allah soebhanahoe wata3ala verloopt en waar Hij niet tevreden over zal zijn, is tijdverspilling. Als je het vertrouwen hebt in Allah soebhanahoe wata3ala, dan zal je ook de hoop hebben dat je beter dan hem zal krijgen omdat je het juiste pad volgt op zoek naar Allah's tevredenheid.
Je hebt gelijk oughti...................
.
Tijd om contact te verbreken en mijn Heer te gehoorzamen

25-11-2019, 21:59

Waarom luisterde je niet naar mij??

25-11-2019, 22:12

Citaat door Sterrenkunde.:
Waarom luisterde je niet naar mij??
Wat zei je ook alweer

25-11-2019, 22:13

Citaat door Ke3bGhzal:
Wat zei je ook alweer
Dump het