Bekijk volle/desktop versie : Let's talk.

24-11-2019, 21:14
[ Nu nog wat onderwerpen vinden die we kunnen aansnijden en serveren bij mijn GG drankje. ]

24-11-2019, 21:15

wat is GG?

Hoi.

24-11-2019, 21:15
Ik ben boos,kwaad en razend!

24-11-2019, 21:16
Word je ook zo super happy als je een nieuwe agenda krijgt?

Ik heb in september een nieuwe agenda gekocht. Maar onze secretaresse heeft een nieuwe a4 formaat besteld voor werk. Waarbij alles per kwartier ingedeeld wordt. Yeeeuuuy; ik kijk erzo naar uit

Ik hou van agenda's

24-11-2019, 21:18

Jups

24-11-2019, 21:19

Citaat door Psychology:
wat is GG?

Hoi.

Groen Gezond drankje. Heb 2 stengels bleekdelderij met een handvol verse muntblaadjes gesmoothie'd. Citroensap erbij en nu ga ik het opdrinken in sha Allah. Smaakt bladerig

Citaat door BenKamal:
Ik ben boos,kwaad en razend!
oh. Waarom? Ben je dan nu Hulk ipv Batman?

24-11-2019, 21:21

Citaat door kajol4life:
Groen Gezond drankje. Heb 2 stengels bleekdelderij met een handvol verse muntblaadjes gesmoothie'd. Citroensap erbij en nu ga ik het opdrinken in sha Allah. Smaakt bladerig

Netjes Bsaha! Ik krijg dat niet binnen. Klinkt wel heel gezond.

24-11-2019, 21:21

Citaat door Psychology:
Word je ook zo super happy als je een nieuwe agenda krijgt?

Ik heb in september een nieuwe agenda gekocht. Maar onze secretaresse heeft een nieuwe a4 formaat besteld voor werk. Waarbij alles per kwartier ingedeeld wordt. Yeeeuuuy; ik kijk erzo naar uit

Ik hou van agenda's

zo leuk, je enthousiasme. Ik vind ze ook super, maar gebruik ze uiteindelijk niet echt.

Ga binnenkort wel een nieuwe halen in sha Allah die vanaf januari 2020 loopt, voor werk.

Citaat door BenKamal:
Jups
Is goed Hulk abi. Boos zijn is soms wel goed, even een andere emotie.

24-11-2019, 21:22

Citaat door Psychology:
Netjes Bsaha! Ik krijg dat niet binnen. Klinkt wel heel gezond.
Ik misschien ook niet, besef ik me nu. Het is echt veel, iets van 350 ml What was I thinking?!

24-11-2019, 21:23

Citaat door kajol4life:

Last jedi,je bent de enigst nog die ik vertrouw!

24-11-2019, 21:24

Citaat door kajol4life:
zo leuk, je enthousiasme. Ik vind ze ook super, maar gebruik ze uiteindelijk niet echt.

Ga binnenkort wel een nieuwe halen in sha Allah die vanaf januari 2020 loopt, voor werk.

Ik hou echt van agenda's. Ik gebruik liever op papier. De agenda die ik nu heb heeft indeling per uur; maar het ding is dat ik alles moet rapporteren in ht systeem en ik graag eerst dingen op papier schrijf, alleen met die a5 indeling per uur kom ik plek tekort. Dus die grote a4 indeling per kwartier, kan ik ook mijn telefoonafspraakjes noteren. En dan achteraf ergens rapporteren in het systeem zonder dat ik vergeet.

Citaat door kajol4life:
Ik misschien ook niet, besef ik me nu. Het is echt veel, iets van 350 ml What was I thinking?!
Haha, ik heb een liter thee op En nadien een glas water met citroen.
Maar dat groene spul krijg ik nooit binnen.
Goodluck ik duim voor je

24-11-2019, 21:25
Bleekselderij heeft een frisse smaak en is ook nog eens ontzettend gezond. Het zit namelijk boordevol vitamines en bevat ook veel kalium en calcium. Hou er wel rekening mee dat bleekselderij een nitraatrijke groente is. ... Dit wordt in het lichaam omgezet in vitamine A.

Het zorgt voor een goede weerstand en is belangrijk voor het gezichtsvermogen. maar ook voor gezonde botten, tanden, huid en voor de groei. Er zijn ook aanwijzingen dat bèta-caroteen een anti-oxidatieve werking heeft en de lichaamscellen beschermt tegen vrije radicalen.

Daarnaast bevat bleekselderij, net als asperges, ook veel kalium. Dit is een belangrijk mineraal dat nodig is voor de zenuwprikkelgeleiding en het handhaven van een normale bloeddruk. Verder is kalium noodzakelijk voor het samentrekken van de spieren en voor de energiehuishouding in de spieren. Kalium werkt ook vochtafdrijvend. Let er wel op dat als je bleekselderij kookt met veel water dat er kalium verloren gaat.

Volgens mij was het ook goed voor het hart. Ik ga zo wat stengels wassen voor mijn vader, he needs it. Help me herinneren.

24-11-2019, 21:28

Citaat door BenKamal:
Last jedi,je bent de enigst nog die ik vertrouw!

Batman abi, niet teveel druk op mij leggen.

Citaat door Psychology:
Ik hou echt van agenda's. Ik gebruik liever op papier. De agenda die ik nu heb heeft indeling per uur; maar het ding is dat ik alles moet rapporteren in ht systeem en ik graag eerst dingen op papier schrijf, alleen met die a5 indeling per uur kom ik plek tekort. Dus die grote a4 indeling per kwartier, kan ik ook mijn telefoonafspraakjes noteren. En dan achteraf ergens rapporteren in het systeem zonder dat ik vergeet.

Haha, ik heb een liter thee op En nadien een glas water met citroen.
Maar dat groene spul krijg ik nooit binnen.
Goodluck ik duim voor je
Lekker ouderwets, dat vind ik ook fijner. Heb de agenda op mijn telefoon geprobeerd, maar dat geeft niet het serieuze en plechtige gevoel van inplannen en het afstrepen van afspraken die je al hebt gehad. Je delete het en het is alsof het niet echt gebeurd is.

Ik heb laatst 2 theesoorten opgemaakt en ben beonnen aan white tea mao feng ofzo, 350 ml van dat en nu van dit haha.

Jawel, het is no onsmakelijk als het klinkt. Ziet er ook lekker energiek uit.
Thanks you!

24-11-2019, 21:29
Heh, what just happend?!

24-11-2019, 21:41
Oke Kayo doen ik niet

was mijn bedoeling niet sorry