Bekijk volle/desktop versie : Dames die afspreken met boys

Pagina's : [1] 2

24-11-2019, 18:36
Hoe de fuck gaat dat

Geef je elkaar een hand bij ontmoeting of knuffel? Wat doe je met elkaar op een date... Spreek je af in je eigen stad of een stad waar je de weg kent enzo?
Waar heb je het over?
Wat doe je aan? Ga je met fullface of geen make-up? Kleed je je extra sexy of blijf je je zelf?

Ik ben nog nooit op date geweest, and I am shittingggggggggggggggggggggggggggggg in my pants
Hoe de fuck moet ik me gedragen? Ik ben zo ghetto als het maar kan en wil een goeie indruk achterlaten.

24-11-2019, 18:38

Wacht, ik heb hier een topic voor

24-11-2019, 18:39

Citaat door kajol4life:
Wacht, ik heb hier een topic voor
O echt shoot

24-11-2019, 18:39
Ik spreek alleen virtueel af..

24-11-2019, 18:42

Citaat door Justmyself.:
Ik spreek alleen virtueel af..
Videobellen oulleh? Ik mag hopen dat hij je MB's betaald

24-11-2019, 18:43

Citaat door Ke3bGhzal:
Videobellen oulleh? Ik mag hopen dat hij je MB's betaald

Ja factuur stuur ik altijd einde van maand op

24-11-2019, 18:47
Geen hand, geen knuffel. Gewoon salam salam.

Public place. Gewoon waar iedereen rondloopt. Ik kies liefst een stad waar ik de weg ken waar ik ook wat mensen ken. Gewoon ergens bekend. Een starbucks ofzo aan een station. Ergens drukke plek.
Ik kleed me gewoon zoals ik naar werk ga. Niets bijzonder, geen make up. Draag ik sowieso niet en hell no dat ik die moeite ga nemen voor 'm.

Onderwerpen komen vanzelf. En zo niet dan voel je meteen dat het niet goed zit.

En eigenlijk zit ik er meer en meer over te denken dat ik gewoon mijn broertje meesleur naar dat soort ontmoetingen. Dan filter ik meteen die weirdo's. Maar mijn broertje is iemand die zo van die awkward vragen gaat stellen om stiltes te vullen.

24-11-2019, 19:08

Citaat door Psychology:
Geen hand, geen knuffel. Gewoon salam salam.

Public place. Gewoon waar iedereen rondloopt. Ik kies liefst een stad waar ik de weg ken waar ik ook wat mensen ken. Gewoon ergens bekend. Een starbucks ofzo aan een station. Ergens drukke plek.
Ik kleed me gewoon zoals ik naar werk ga. Niets bijzonder, geen make up. Draag ik sowieso niet en hell no dat ik die moeite ga nemen voor 'm.

Onderwerpen komen vanzelf. En zo niet dan voel je meteen dat het niet goed zit.

En eigenlijk zit ik er meer en meer over te denken dat ik gewoon mijn broertje meesleur naar dat soort ontmoetingen. Dan filter ik meteen die weirdo's. Maar mijn broertje is iemand die zo van die awkward vragen gaat stellen om stiltes te vullen.
Hahahhaha stuk lachen

Oke drukke plek dus.. hoezo doe je geen make-up op naar zon date? Stel het is iemand waar je echt maanden lang mee appt, zou je dan wel die moeite doen?

24-11-2019, 19:11

Citaat door Ke3bGhzal:
Hahahhaha stuk lachen

Oke drukke plek dus.. hoezo doe je geen make-up op naar zon date? Stel het is iemand waar je echt maanden lang mee appt, zou je dan wel die moeite doen?
Ik draag sowieso geen make up en ik verdraag het niet. Hij moet mijn face maar onder ogen komen zoals het is. Ook al praat ik maanden met 'm. I really don't care. Ik ga van hem ook niet vragen dat ie zijn baard op een bepaalde manier gaat trimmen, of zijn haren gaat modelleren zoals ik het wil.

Te nemen of te laten zoals het is. Ik heb ooit make up advies gekregen van een man. Dat was een afknapper.

Ik ben er gewoon heel simpel in.
Ook in kleding. Gewoon broek; schoenen, blouse en jas. Als tie geluk heeft doe ik mijn jas uit. Anders niet.

24-11-2019, 19:28

Citaat door Psychology:
Ik draag sowieso geen make up en ik verdraag het niet. Hij moet mijn face maar onder ogen komen zoals het is. Ook al praat ik maanden met 'm. I really don't care. Ik ga van hem ook niet vragen dat ie zijn baard op een bepaalde manier gaat trimmen, of zijn haren gaat modelleren zoals ik het wil.

Te nemen of te laten zoals het is. Ik heb ooit make up advies gekregen van een man. Dat was een afknapper.

Ik ben er gewoon heel simpel in.
Ook in kleding. Gewoon broek; schoenen, blouse en jas. Als tie geluk heeft doe ik mijn jas uit. Anders niet.
Hahahah omg je bent baas.
En die gast die je ze3ma advies gaf z'n dikke moeder, wat een homo

Ik ga ook overwegen om zonder make-up te gaan. Gwn mijn authentieke ik. Beste wat er is om aan iemand te laten zien toch

24-11-2019, 19:30
Was je niet die meid die khotba ging geven over hoe meiden niet moeten daten?

24-11-2019, 19:33

Citaat door MoJa:
Was je niet die meid die khotba ging geven over hoe meiden niet moeten daten?
M'n bradda gaat mee

24-11-2019, 19:34

Citaat door Ke3bGhzal:
Hahahah omg je bent baas.
En die gast die je ze3ma advies gaf z'n dikke moeder, wat een homo

Ik ga ook overwegen om zonder make-up te gaan. Gwn mijn authentieke ik. Beste wat er is om aan iemand te laten zien toch
Niets baas aan. Gewoon simpel. Hou niet van hele heisa en gedoe.

Haha die makeup advies was nog niets.

Ooit zei een jongen dat ik neuscorrectie moest laten doen. Ik was 18.
Shit man, dat had me zo onzeker gemaakt. Maar never again.

Als ik bereid ben hem te aanvaarden zoals tie is met al zijn gebreken en schoonheden, dan verwacht ik het omgekeerde ook.

Je moet doen waar je je goed bij voelt.

Ik voel me niet goed met make up op.

Jezelf zijn, ik vind het vreselijk als ik mezelf niet kan zijn. Dan houdt iets heel snel op.

24-11-2019, 19:40

Citaat door Ke3bGhzal:
M'n bradda gaat mee
Mi no beliiiiieve ya

24-11-2019, 19:42
Wat ga je daten met boys.

Pagina's : [1] 2