Bekijk volle/desktop versie : Ik haat Nederlanders



Pagina's : [1] 2

19-11-2019, 12:56
Omdat die teveel fietsen knappe vrouwen hebbensluw zijn en en zingen als ze praten kan je nis mee aanvangen


Snap dit!!!!



en die mogen jointjes roken!!ik, haat hun!

19-11-2019, 13:02


Waarom zijn belgen zo dom. Kan me er mateloos aan ergeren.

19-11-2019, 13:09
ze hebben lekker patat, maar hun infrastructuur is van een derde wereld land, ook hun woningen zijn erg erg slecht

19-11-2019, 13:11

Citaat door XaXi:
ze hebben lekker patat, maar hun infrastructuur is van een derde wereld land, ook hun woningen zijn erg erg slecht
Dat antwerpen toeristen moet lokken, zeg

19-11-2019, 13:11



Citaat door MrHistory:
Waarom zijn belgen zo dom. Kan me er mateloos aan ergeren.
Sluw en slimis niet hetzelfde leer schrijvenwe kloppen jullie elke jaar in dictee


prratjes makers die hollanderss

19-11-2019, 13:17

Citaat door BenKamal:
Sluw en slimis niet hetzelfde leer schrijvenwe kloppen jullie elke jaar in dictee


prratjes makers die hollanderss
haha zegt iemand die geen normale zinnen kan citeren. Nee maar Belgen zijn wel echt stom wollah. Hollanders behoren toch wel tot een intelligente volk.

19-11-2019, 13:27
Nederlandse wijven zijn over het algemeen wel heerlijk ja..zowel het innerlijk als het uiterlijk.

19-11-2019, 13:27

Citaat door MrHistory:
haha zegt iemand die geen normale zinnen kan citeren. Nee maar Belgen zijn wel echt stom wollah. Hollanders behoren toch wel tot een intelligente volk.
Ik tip te snel en als exuus kan altijd zeggen ik begrijp niet Vloams ben mocro


Belgen schrijven Nederlanders los onder tafe lma die zijn sluwerMa je hebt nog niet mijn topic door:hahaat maakt van je een ezel


srrry kon het niet latenwas praktisch een binnenkopper!!

19-11-2019, 13:28

Citaat door FCE:
Nederlandse wijven zijn over het algemeen wel heerlijk ja..zowel het innerlijk als het uiterlijk.
Nu hoor ik iemand reagerenben harstikke jaloers

19-11-2019, 13:33

Citaat door BenKamal:
Ik tip te snel en als exuus kan altijd zeggen ik begrijp niet Vloams ben mocro


Belgen schrijven Nederlanders los onder tafe lma die zijn sluwerMa je hebt nog niet mijn topic door:hahaat maakt van je een ezel


srrry kon het niet latenwas praktisch een binnenkopper!!
ewa voel je niet aangesproken. Heb het over de belgen. Niet de Marokkaanse belgen. Alhoewel dat wel een stel illegalen bij elkaar zijn daar niet van.

19-11-2019, 13:37
Ben je dronken/zat?

19-11-2019, 13:41

Citaat door MrHistory:
ewa voel je niet aangesproken. Heb het over de belgen. Niet de Marokkaanse belgen. Alhoewel dat wel een stel illegalen bij elkaar zijn daar niet van.
Tuurlijk voel ik me aangesproken


ik ben een belg en een marokkaan ik heb geen nationaliteit ben anders


ben een Belgische Marokkaan of andersom

19-11-2019, 13:42



Citaat door Arabs:
Ben je dronken/zat?
Dat is hetzelfde.

19-11-2019, 13:44

Citaat door Arabs:
Ben je dronken/zat?
Ik heb altijd beloofd dat zoveel mogelijk deelJ Ma dat deel is die Belgen hun fout en toch blij ika heb gedronken



[video=youtube;BM-khAJP2cU]https://www.youtube.com/watch?v=BM-khAJP2cU&list=RDatc8RAtl-Ms&index=7[/video]

19-11-2019, 13:51

Citaat door FCE:
Dat is hetzelfde.
Ale jij echt?

Pagina's : [1] 2