Bekijk volle/desktop versie : Boogschieten



Pagina's : [1] 2

18-11-2019, 22:12
Iemand van jullie die dat wel eens zou willen doen als sport?

Ik heb wat Rambo films gekeken, en nu wil ik het ook doen.

Bovendien is het een sunnah sport.

18-11-2019, 22:15


Ik! Lijkt mij onwijs gaaf, maar ik ben dan ook iemand die van alles wil uitproberen. ;o

18-11-2019, 22:19
1 x gedaan op de middelbare school met de klas, ik kan nog herinneren dat zo'n blondje perongeluk een pijl had geschoten op een jongen zijn lip

Schade viel mee

18-11-2019, 22:24

Citaat door Phlox:
Ik! Lijkt mij onwijs gaaf, maar ik ben dan ook iemand die van alles wil uitproberen. ;o
Rambona ben jij dan.

Maar serieus, dat lijkt me echt gaaf. Heb het ooit eens gedaan als oefening en het verbaasde me wat voor kracht achter zo'n pijl zit wanneer hij is afgevuurd. Vergelijkbaar met een kogel.

Citaat door ILoveMakonnen:
1 x gedaan op de middelbare school met de klas, ik kan nog herinneren dat zo'n blondje perongeluk een pijl had geschoten op een jongen zijn lip

Schade viel mee
Echte pijlen of met dat zachte uiteinde?

18-11-2019, 22:25


Ik deed t op de kermis
Ik schoot die vrouw de schouder aan diggelen..(ze liep om wat recht te zetten)

Is fking lastig man boogschieten

Net als schaatsen.....

Maar als je eenmaal weet hoe dan is het te doen

18-11-2019, 22:26
Je moet naar Zuid Korea gaan ..daar zijn de beste boogschutters ...bij hun kan je het leren

18-11-2019, 22:27

Citaat door Aladdinn:
Ik deed t op de kermis
Ik schoot die vrouw de schouder aan diggelen..(ze liep om wat recht te zetten)

Is fking lastig man boogschieten

Net als schaatsen.....

Maar als je eenmaal weet hoe dan is het te doen
Schaatsen heb ik nooit gedaan
Is een beetje chick dingetje
Boogschieten is manly
Stay manly

Citaat door LaasteGeruchten:
Je moet naar Zuid Korea gaan ..daar zijn de beste boogschutters ...bij hun kan je het leren
Ik ga ff mijn ticket boeken naar Zuid-Korea. Ik moet een goede boogschutter zijn. Misschien gaan ze me ooit nodig hebben in een oorlog.

18-11-2019, 22:29

Citaat door RealBIood:
Rambona ben jij dan.

Maar serieus, dat lijkt me echt gaaf. Heb het ooit eens gedaan als oefening en het verbaasde me wat voor kracht achter zo'n pijl zit wanneer hij is afgevuurd. Vergelijkbaar met een kogel.
Ben ik nu al.

Ik heb het nooit gedaan, maar lijkt mij echt tofjes, ja. Bucket-list dingetje. ;o

Schaatsen is echt vreselijk. Niet doen.

18-11-2019, 22:30
Goeie! Paard rijden, zwemmen en boogschieten is idd een sunnah en zeer aanbevolen voor de mannen!

18-11-2019, 22:30

Citaat door RealBIood:
Iemand van jullie die dat wel eens zou willen doen als sport?

Ik heb wat Rambo films gekeken, en nu wil ik het ook doen.

Bovendien is het een sunnah sport.
En straks kijk je rocky en wil je boksen..

18-11-2019, 22:31
Ja.

18-11-2019, 23:02

Citaat door RealBIood:
Schaatsen heb ik nooit gedaan
Is een beetje chick dingetje
Boogschieten is manly
Stay manly
Ik ga ff mijn ticket boeken naar Zuid-Korea. Ik moet een goede boogschutter zijn. Misschien gaan ze me ooit nodig hebben in een oorlog.



Is geen grap..Booschutter in Zuid Korea verdient hoop geld ..het is Sport nummer 3 in Zuid Korea


Kijk wat ze allemaal verdienen


....................

De Zuid-Koreaanse boogschutters hebben aan de Olympische Spelen van Londen niet alleen geweldige herinneringen overgehouden. Ze krijgen ook nog eens een miljoen van hun sponsor Hyundai. Dat vertelt een woordvoerder van het autobedrijf.

De olympische atleten worden dubbel en dik beloond in Zuid-Korea. Dat demonstreren de boogschutters even. Ki Bo-bae kwam met twee gouden medailles naar huis, zowel individueel als met het team, en kreeg een vette cheque van 176.000 euro. Oh Jin-hyek moest daarvoor met een bedrag van 140.000 euro wat onderdoen. Hij veroverde dan ook individueel de gouden medaille maar met het team pakte hij brons.
De rest wordt verdeeld onder de andere boogschutters en hun omkadering. Zuid-Korea was met goud op drie van de vier onderdelen de grote slokop in het boogschieten op de Olympische Spelen.

18-11-2019, 23:10



Citaat door Phlox:
Ben ik nu al.

Ik heb het nooit gedaan, maar lijkt mij echt tofjes, ja. Bucket-list dingetje. ;o

Schaatsen is echt vreselijk. Niet doen.
Nee, schaatsen lijkt me ook niks. Leek me vroeger tof net als skeeleren. Maar uiteindelijk van af gezien.

Citaat door MrHistory:
Goeie! Paard rijden, zwemmen en boogschieten is idd een sunnah en zeer aanbevolen voor de mannen!
Zwemmen vind ik leuk. Paardrijden nooit gedaan, maar zou ik zeker wel eens willen doen. Dan ben ik al helemaal Rambo.

Citaat door 33875:
En straks kijk je rocky en wil je boksen..
Nee, boksen vind ik dan weer niks. Heb daar de kracht en het uithoudingsvermogen niet voor.

18-11-2019, 23:12

Citaat door Sterrenkunde.:
Ja.
Nice nice. Mijn sterrenbeeld is toevallig boogschutter. Komt goed uit.

Citaat door LaasteGeruchten:
Is geen grap..Booschutter in Zuid Korea verdient hoop geld ..het is Sport nummer 3 in Zuid Korea


Kijk wat ze allemaal verdienen


....................

De Zuid-Koreaanse boogschutters hebben aan de Olympische Spelen van Londen niet alleen geweldige herinneringen overgehouden. Ze krijgen ook nog eens een miljoen van hun sponsor Hyundai. Dat vertelt een woordvoerder van het autobedrijf.

De olympische atleten worden dubbel en dik beloond in Zuid-Korea. Dat demonstreren de boogschutters even. Ki Bo-bae kwam met twee gouden medailles naar huis, zowel individueel als met het team, en kreeg een vette cheque van 176.000 euro. Oh Jin-hyek moest daarvoor met een bedrag van 140.000 euro wat onderdoen. Hij veroverde dan ook individueel de gouden medaille maar met het team pakte hij brons.
De rest wordt verdeeld onder de andere boogschutters en hun omkadering. Zuid-Korea was met goud op drie van de vier onderdelen de grote slokop in het boogschieten op de Olympische Spelen.
Ik geloof je wel hoor. Ik wist niet dat het zo'n grote sport daar is, damn.

Citaat door Tranquille_04:
Ik heb het 3x gedaan met een studentenvereniging op de uni. Was echt vet gaaf! Ik wil ook ooit leren schieten
Je bedoelt schieten met een pistool?

Ik weet niet, dat automatisch vuren lijkt me niet zo spannend als echt met pijl en boog zoals in die goede oude tijden.

18-11-2019, 23:13
Probeer je mij nou te versieren?!

Pagina's : [1] 2