Bekijk volle/desktop versie : Essaywedstrijd: "Ben je bang voor mij?"

Pagina's : 1 [2]

27-04-2002, 17:27

Citaat:
Origineel gepost door Chizzel
Hoi Boerinneke,

Ik ben bereid een essay te schrijven van 15oo pagina's, allereerst omdat het een goed, interessant onderwerp is, en verder natuurlijk ook omdat er prijzen aan verbonden zijn!!

Voordat ik begin wil alleen nog ff weten, wat precies de beoordelingscriteria zijn en wat precies de procedure is voor het opsturen van de essay.

Hoop snel wat van je te horen!

Doei doei,

Moi

Hallo mensjes het spijt me dat ik zo laat reageer maar ben erg druk (o.a. met de manifestatie) Dd beoordelingscriteria dat kan ik niet voorleggen aangezien je essay wordt beoordeeld door een vakkundige jury, het stuk moet in elk geval betrekking hebben op het onderwerp: "Ben je bang voor mij?" en ik heb al gezien dat je de meest uiteenlopende essays kunt krijgen, wat het natuurlijk alleen maar mooier en unieker maakt. Het is dus geheel aan jou fantasie hoe je het wil indelen. Hoe je je essay opstelt is ook geheel aan jou (ja we zijn niet zo moeilijk) Het moet de essentie bevatten van het hele gebeuren, wanneer je dat onder woorden kunt brengen ben je al een heel eind. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb, en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag je kan me ook mailen op benjebangvoormij@maroc.nl. Ik wil hierbij even benadrukken voor iedereen die zijn essay wil inzenden dit naar dit adres door te sturen, graag met je gegevens erbij anders kunnen we natuurlijk geen prijs uitkeren en een uitnodiging voor die dag verzenden.

Schrijf ze lieverdsss.

Ma3a salama,
Boerinneke

29-11-2008, 10:39

Citaat door BILLKILL:

Pagina's : 1 [2]