Bekijk volle/desktop versie : Dest was de man van de wedstrijd bij USA



16-11-2019, 14:26
Hij zei ook tegen ESPN (sportzender) dat Ronald Koeman kwaad was dat hij voor Amerika gekozen heeft...Koeman deed in Nederland alsof hij het hem gunde

Echt een vieze rat die Koeman

Na de wedstrijd van Amerika - Canada 4-1 winst kreeg hij alleen maar lof van van de Amerikaanse fans

Zie reacties hier onder


„Dest gaat heel snel vooruit in zijn carrière. Daar gaan we de komende 10 a 15 jaar plezier van hebben”, roept er een op Twitter.

„Deze man koos USA boven Holland, terwijl wij een afschuwelijk niveau hebben. Dat maakt hem nu al een nationale held!”, schrijft een ander.

Een andere fan roept FC Barcelona op om hem snel op te halen bij Ajax: „Ik wilde al langer schrijven waarom Barcelona Sergino Dest moet halen, maar wilde hem eerst vaker zien voordat ik dat ging melden, maar nu is het wel duidelijk. Haal hem Barça!”

„Bedankt Sergino Dest, je was fantastisch en we zijn trots dat je speelt voor de VS”, weet weer een andere supporter te melden.

„Wat een zege van USA op Canada. Sergino Dest is de man. Ik denk dat hij de meest actieve, getalenteerde speler op het veld was. En hij is pas 19 jaar oud. Die rechterkant kan weleens geweldig worden”, meent weer een andere fan van Team USA.