Bekijk volle/desktop versie : Gevoelige darmen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

15-11-2019, 15:17
Hebben jullie dat ook dat je buik gaat rommelen wanneer je darmen blootgesteld worden aan kou?

Als ik te lang buiten ben tijdens vriezende temperaturen, of wanneer iemand het raam opengooit of iets dergelijks krijg ik enorme last van mijn buik. Hetzelfde geldt in de zomer als ik met de ventilator bij mijn voeten slaap.

Ik heb hier sinds mijn 5e last van. Ben er zelfs voor naar de huisarts geweest, maar die zei dat het tussen mijn oren zit.

Hebben anderen dit ook wel eens?

15-11-2019, 15:20


Come on men
Heb je een vrouwnbuikje

Eet marokkaans vlees .. marmita
Food....

Stay strong broboy

15-11-2019, 15:20
Elke ochtend pure honing (uit Marokko) eten op een lege maag en al je kwaaltjes gaan weg in shaa Allah.

15-11-2019, 15:29

Citaat door Aladdinn:
Come on men
Heb je een vrouwnbuikje

Eet marokkaans vlees .. marmita
Food....

Stay strong broboy
Heeft meer vrouweneigenschappen idd hh

15-11-2019, 15:34


Ik heb twee matties die dit hebben. Als zij de kou voelen bij hun buik krijgen ze buikpijn/diarree etc.

15-11-2019, 15:34

Citaat door Aladdinn:
Come on men
Heb je een vrouwnbuikje

Eet marokkaans vlees .. marmita
Food....

Stay strong broboy
Ik denk dat het daar door komt
te veel aziatic en italiano food
pasta, nasi, bami
stay morrocan, stay strong

Citaat door Zuckie:
Elke ochtend pure honing (uit Marokko) eten op een lege maag en al je kwaaltjes gaan weg in shaa Allah.
In sha allah. Ik zal het eens proberen

15-11-2019, 15:36

Citaat door sowieso888:
Ik heb twee matties die dit hebben. Als zij de kou voelen bij hun buik krijgen ze buikpijn/diarree etc.
Subhana Allah, precies dit.

Een keer onderweg naar Marokko zat ik vooraan in de auto en mijn pa had de airco op full power gezet. Ik voelde die koude lucht langs mijn voeten heen gaan en ik begon helemaal in elkaar te klappen in die auto. Mijn buik deed zo zeer en we zaten midden in een dorp in Frankrijk, geen toilet niks. Ik ging dood daar.

15-11-2019, 15:45
Ik reageer liever niet..

15-11-2019, 15:47

Citaat door Justmyself.:
Ik reageer liever niet..
Hallo

Heb een vraagje.

Vind je het mannelijk of vrouwelijk moest er een man zeggen dat ie er goed uit ziet met een hoofddoek?

15-11-2019, 15:48
Dat heb ik ook. Dus ik zorg nu dat ik het altijd warm heb.

15-11-2019, 15:48
Nee, nee. Pekmez is jouw medicijn for sure. Pekmez houdt je warm, geeft energie en versterkt je lichaam.

Elke ochtend een eetlepel is voldoende. Of anders gewoon 2.

15-11-2019, 15:50

Citaat door kajol4life:
Nee, nee. Pekmez is jouw medicijn for sure. Pekmez houdt je warm, geeft energie en versterkt je lichaam.

Elke ochtend een eetlepel is voldoende. Of anders gewoon 2.
A salam alaykom. Heb een vraagje.

Stel je echtgenoot zou zeggen, ik zie er goed uit in een hoofddoekje. Zou je het mannelijk vinden of vrouwelijk en zou je dan beginnen twijfelen over zijn ware identiteit of niet?

15-11-2019, 15:51



Citaat door Justmyself.:
Ik reageer liever niet..
Reageer maar.

Citaat door Ihazaqen:
Hallo

Heb een vraagje.

Vind je het mannelijk of vrouwelijk moest er een man zeggen dat ie er goed uit ziet met een hoofddoek?
Vraag haar ook wat ze van mannen met een zachte G vindt.

Citaat door Sterrenkunde.:
Dat heb ik ook. Dus ik zorg nu dat ik het altijd warm heb.
Dus je zet de airco uit thuis?

15-11-2019, 15:52

Citaat door kajol4life:
Nee, nee. Pekmez is jouw medicijn for sure. Pekmez houdt je warm, geeft energie en versterkt je lichaam.

Elke ochtend een eetlepel is voldoende. Of anders gewoon 2.
Word jij gesponsord door de mensen die Pekmez hebben uitgevonden?

15-11-2019, 15:52
Ik heb hem nooit op de koudste stand.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6