Bekijk volle/desktop versie : Het spookt hier



Pagina's : [1] 2

14-11-2019, 21:17
Ik had net een topic geopend maar nergens te vinden

Gaat over een vriend van mij die gesolliciteerd heeft en werd afgewezrn maar daarna nam hij heft in handen

14-11-2019, 21:19


Waarom ben jij hier nog?

14-11-2019, 21:21
Letterlijk het heft in eigen handen, of figuurlijk? Wat deed hij?

14-11-2019, 21:23

Citaat door Sterrenkunde.:
Waarom ben jij hier nog?
goeie vraag

14-11-2019, 21:23



Citaat door Sterrenkunde.:
Waarom ben jij hier nog?



Omdat ik nu thuis ben

Tussen 8.30 en 17.30 op het werk

Dus tijd zat op wat topic's te openen

14-11-2019, 21:28

Citaat door kajol4life:
Letterlijk het heft in eigen handen, of figuurlijk? Wat deed hij?



Hij heeft de juiste opleiding en ervaring en toch werd hij afgewezen...hij vond het een bullshit argument...hij schreef ze terug dat het een bullshit mailtje was van hun en hij denkt dat zij hem discrimineren en zei dat hij een klacht gaat doen


En wat doen ze volgende dag bellen ze hem op en hij mag nu op het gesprek

14-11-2019, 21:30

Citaat door LaasteGeruchten:
Omdat ik nu thuis ben

Tussen 8.30 en 17.30 op het werk

Dus tijd zat op wat topic's te openen
Ik dacht dat je druk zou zijn. Nieuw leven. Nieuwe vrouw etc

14-11-2019, 21:35

Citaat door Sterrenkunde.:
Ik dacht dat je druk zou zijn. Nieuw leven. Nieuwe vrouw etc


Ewa ja het is nog geen December he dan stromen ze binnen ..nu is het eerst inwerking ..nu alleen dossier lezen en gesprek voeren met die nieuwe talenten

14-11-2019, 21:38

Citaat door LaasteGeruchten:
Hij heeft de juiste opleiding en ervaring en toch werd hij afgewezen...hij vond het een bullshit argument...hij schreef ze terug dat het een bullshit mailtje was van hun en hij denkt dat zij hem discrimineren en zei dat hij een klacht gaat doen


En wat doen ze volgende dag bellen ze hem op en hij mag nu op het gesprek
Hmm. Hoe objectief gaan ze dan zijn tijdens zo'n gesprek? Vraag ik me altijd af. Maar, ghair. Allahu3lem, misschien zien ze zijn waarde alsnog in.

14-11-2019, 21:39

Citaat door LaasteGeruchten:
Ewa ja het is nog geen December he dan stromen ze binnen ..nu is het eerst inwerking ..nu alleen dossier lezen en gesprek voeren met die nieuwe talenten
Wat stroomt precies binnen?

14-11-2019, 21:43

Citaat door kajol4life:
Hmm. Hoe objectief gaan ze dan zijn tijdens zo'n gesprek? Vraag ik me altijd af. Maar, ghair. Allahu3lem, misschien zien ze zijn waarde alsnog in.



Ja dat vroeg hij zich ook af ..hij denkt ze hebben hem gewoon uitgenodigd om hem zogenaamd het gevoel geven dat ze niet aan racisme doen en daarna bellen ze hem af

Hij heeft wel referentie's ..hij kan ze dan dwingen om toch te bellen naar zijn referenties

14-11-2019, 21:45
Ik heb honger

14-11-2019, 21:46



Citaat door Sterrenkunde.:
Wat stroomt precies binnen?


De talenten die er al werken..ze stromen in een opleiding tracject van paar maanden

14-11-2019, 21:48

Citaat door LaasteGeruchten:
Ja dat vroeg hij zich ook af ..hij denkt ze hebben hem gewoon uitgenodigd om hem zogenaamd het gevoel geven dat ze niet aan racisme doen en daarna bellen ze hem af

Hij heeft wel referentie's ..hij kan ze dan dwingen om toch te bellen naar zijn referenties
Hij heeft wel lef. Het zou idd kunnen dat ze het zo gaan doen, of 1-2 rondes doorlaten en uiteindelijk afbellen. Zgn eerlijke kans gegeven.

Zou dat wat uitmaken? Wilt hij er nog wel werken na zo'n behandeling? Ik zou gewoon gaan en voordat zij mij opbellen, hen zelf opbellen en vertellen dat ik hen heb afgekeurd. Heel netjes al hun minpunten opnoemen en bedanken voor hun interesse.

14-11-2019, 21:52

Citaat door kajol4life:
Hij heeft wel lef. Het zou idd kunnen dat ze het zo gaan doen, of 1-2 rondes doorlaten en uiteindelijk afbellen. Zgn eerlijke kans gegeven.

Zou dat wat uitmaken? Wilt hij er nog wel werken na zo'n behandeling? Ik zou gewoon gaan en voordat zij mij opbellen, hen zelf opbellen en vertellen dat ik hen heb afgekeurd. Heel netjes al hun minpunten opnoemen en bedanken voor hun interesse.


Het kan dat ze het ook menen he ....beter heen gaan ..iedergeval ..hij kan het doorgeven aan UWV dat ze hem afgewezen hebben

Pagina's : [1] 2