Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie tips voor me

Pagina's : [1] 2

10-11-2019, 01:38
Hoe ik mannen kan ontwijken? Ik loop ze steeds tegen het lijf en altijd willen ze meer terwijl ik gewoon vriendelijk wil zijn.

Ik heb echt gemerkt dat mensen met schoonheid een moeilijk leven hebben man. Dag in dag uit catcalling, nagekeken worden, boze oog. Je word zo hard bestraald dat je kans op misvormde nageslacht verdubbeld is. Ik ben aan het overwegen om een niqaab te dragen. Ik trek dit niet meer.

Doe een dua voor me aub

10-11-2019, 01:54

Geen make up, wijde kleding en geen opvallende kleuren, geen oogcontact maken, kortaf doen en niet (te) gezellig doen, afstand bewaren, niet luid praten, geen schoenen of sieraden die geluid (kunnen) maken, niet luid lachen enz enz.

Ligt eraan waardoor ze kijken (oorzaak) en waar (dan kan je die plekken mijden).

10-11-2019, 01:55

Citaat door kajol4life:
Geen make up, wijde kleding en geen opvallende kleuren, geen oogcontact maken, kortaf doen en niet (te) gezellig doen, afstand bewaren, niet luid praten, geen schoenen of sieraden die geluid (kunnen) maken, niet luid lachen enz enz.

Ligt eraan waardoor ze kijken (oorzaak) en waar (dan kan je die plekken mijden).
Bedankt voor de tips kiz
Ik ga hier werk van maken

10-11-2019, 07:36
Trouwen..

Verstuurd vanuit West.

10-11-2019, 10:06

Weet niet hoe je er nu bij loop en wat je uitstraalt maar als je make up gebruikt dat laten zoals kajol al aangaf. Oogt ook wat onschuldiger.

10-11-2019, 10:09
Mannen kijken juist naar pure schoonheid en juist wanneer ze oogcontact vermijd en jezelf afzondert, trekt het hun meer aan. Ookal ontwijk je die, ze komen echt achter je aan. Tot zelfs stalkgedrag. Heb ik echt meegemaakt. Allah yehfahdna ou safe..

10-11-2019, 10:11

Citaat door Baraad:
Mannen kijken juist naar pure schoonheid en juist wanneer ze oogcontact vermijd en jezelf afzondert, trekt het hun meer aan. Ookal ontwijk je die, ze komen echt achter je aan. Tot zelfs stalkgedrag. Heb ik echt meegemaakt. Allah yehfahdna ou safe..
Mannen kijken altijd en hun handelingen zijn impulsief gebaseerd op wat ze aflezen, of ja eigenlijk wat ze prikkelt in gevallen als deze

10-11-2019, 10:20

Citaat door Edge:
Mannen kijken altijd en hun handelingen zijn impulsief gebaseerd op wat ze aflezen, of ja eigenlijk wat ze prikkelt in gevallen als deze
Prikkelt? Ik moet hun ogen eruit prikken ja!!

10-11-2019, 10:27

Citaat door geurparel:
Mannen kijken inderdaad en ik kan uit ervaring zeggen hoe stiller je bent en hoe minder je oogcontact maakt hoe leuker ze het vinden soms. Ik ben niet luid, noch zoek ik aandacht doormiddel van oogcontact enz en toch zoeken mannen aandacht.
Ja Subhana'Allah dat bedoel ik dus. Stille stalking noem ik dat.

10-11-2019, 10:28
Tering zeg je word nooit gesafed gewoon.
Dan maar een burqa

10-11-2019, 10:29
Soma je houdt het lang uit deze ochtend!

10-11-2019, 10:29

Citaat door Ke3bGhzal:
Tering zeg je word nooit gesafed gewoon.
Dan maar een burqa
Dat mag toch niet meer bij jullie of wel?

10-11-2019, 10:31

Mannelijk of vrouwelijk, ik geef eerlijk toe zij of hij laat me soms zo hard lachen!! Dopamine release

10-11-2019, 10:34

Citaat door Baraad:
Woon je toevallig in Antwerpen of Brussel? No offense maar die mannen daar zijn 3ayak erg. Gwn mannen met baard die je naroepen terwijl je met je moeder loopt.

Mijn broer heeft daar een tijdje gewoond en de regel was als je naar Antwerpen meeging; lange jassen, hare vast, geen grammetje make-up, geen parfum en geen strakke broek. Owe als je naar iemand keek want dan was je de lul.

Ik heb tot de dag van vandaag nog nooit zulke hyena’s gezien als in Antwerpen

10-11-2019, 10:35

Citaat door Baraad:
Dat mag toch niet meer bij jullie of wel?
Alleen in overheidsgebouwen niet

Pagina's : [1] 2