Bekijk volle/desktop versie : Date tip luister en huiver



09-11-2019, 20:35
Dames die met een man daten/intentie hebben om te trouwen:

Ga NOOIT met een man die te teveel geld uitgeeft. Op het begin is het leuk en dan ga je la plak, lachen en een zachte stemmetje opzetten zodat die voor je leuke spulletjes koopt. Je denkt dit is de beste man everrrrr hij heeft zoveel geld voor me over.

Maar luister goed dames, namate de tijd wil je jezelf een huwelijk gunnen met een stabiel leven en financiële zekerheid, daarmee bedoel ik een huis wat van jullie is, meubels voor je huis, belangrijkere dingen naast je Michael Kors en Estee Lauder zooi

Je wilt toch niet elke zomer bij je schoonouders slapen, gewoon lekker je eigen huis. Toch?

EWA DAT GAAT NIET ALS JIJ EN JE MAN GEEN HERSENS HEBBEN EN GELD BLIND UITGEVEN.

Ik hoor je wel denken “Ja ik verander hem wel zeik niet zo”. Lieve schat, een man kan je niet veranderen. Als hij eenmaal dingen is gewend gaat hij dat echt niet opgeven alleen omdat jij het zegt, tenzij je naar sa7ara gaat maar dat is een ander verhaal.

En man die gat in zijn handen heeft gaat zichzelf niet eens, noch jou, nooit de garantie bieden voor een huis. Blijf maar plakken bij die idioten die je verwennen met ICI Paris en Douglas terwijl je vriendinnen een vakantiehuis hebben in Marokko.

Merde

09-11-2019, 20:40


Waarom per se een huis dan van jou is? Een huis kopen met riba hell no.

Een huurhuis is toch ook goed. En er is toch een verschil tussen een man met veel geld en een man die een gat heeft in zijn hand. Een man kan weinig geld hebben en nog steeds een gat in zijn hand hebben.

09-11-2019, 20:46

Citaat door Baraad:
Waarom per se een huis dan van jou is? Een huis kopen met riba hell no.

Een huurhuis is toch ook goed. En er is toch een verschil tussen een man met veel geld en een man die een gat heeft in zijn hand. Een man kan weinig geld hebben en nog steeds een gat in zijn hand hebben.
Geloof me als hij hard heeft gewerkt en goed heeft gespaard hij betaald kostprijs en notariskosten in 1x. Je hoeft niet altijd te lenen.
Schat als ik een rijke man aantref wollah ma ik wil huren, je hebt geld ewa ga onderpand kopen ipv cadeautjes die van korte duur zijn.

Je hebt zeker gelijk maar dat verschil heb ik niet aangekaart dus niet relevant voor dit onderwerp

09-11-2019, 20:50

Citaat door Ke3bGhzal:
Geloof me als hij hard heeft gewerkt en goed heeft gespaard hij betaald kostprijs en notariskosten in 1x. Je hoeft niet altijd te lenen.
Schat als ik een rijke man aantref wollah ma ik wil huren, je hebt geld ewa ga onderpand kopen ipv cadeautjes die van korte duur zijn.

Je hebt zeker gelijk maar dat verschil heb ik niet aangekaart dus niet relevant voor dit onderwerp
Waaaaaaatt alles in 1x? Da's wel kapot duur hè. Grond kopen plus bouwen. Je weet niet eens aan wat je begint. Bouwkosten kunnen zo oplopen. Welke man is er zelfs zo rijk. Dan moet die gewoon als een gierigaard leven en 20 jaar werken en sparen.

Ik werk liever voor onze huis in al djannah. Dit leven is toch maar voor tijdelijke duur.

09-11-2019, 20:53



Citaat door Baraad:
Waaaaaaatt alles in 1x? Da's wel kapot duur hè. Grond kopen plus bouwen. Je weet niet eens aan wat je begint. Bouwkosten kunnen zo oplopen. Welke man is er zelfs zo rijk. Dan moet die gewoon als een gierigaard leven en 20 jaar werken en sparen.

Ik werk liever voor onze huis in al djannah. Dit leven is toch maar voor tijdelijke duur.
Vriendin niemand heeft gezegd dat je moet bouwen. Elmohim Jannah is zeker van belang maar ik bid liever mijn gebeden in een koophuis dan sociale huurwoning.

Hahahahahahhahahahaha ik ben kapot raar

09-11-2019, 20:54
Luister het gaat erom dat jij en je man progressie maken in dit leven en dat vooral jij als vrouw rust hebt en niet moet stressen of hij de huur deze maand wel haalt

09-11-2019, 20:55

Citaat door Ke3bGhzal:
Vriendin niemand heeft gezegd dat je moet bouwen. Elmohim Jannah is zeker van belang maar ik bid liever mijn gebeden in een koophuis dan sociale huurwoning.

Hahahahahahhahahahaha ik ben kapot raar
Ja dit is wel raar zottin!!

09-11-2019, 20:56

Citaat door Ke3bGhzal:
Luister het gaat erom dat jij en je man progressie maken in dit leven en dat vooral jij als vrouw rust hebt en niet moet stressen of hij de huur deze maand wel haalt
Komt goed, elke huwelijk heeft zijn rizka

09-11-2019, 20:58

Citaat door Baraad:
Komt goed, elke huwelijk heeft zijn rizka
Absoluut.

Als je een materialist bent moet je wel een slimme materialist zijn

09-11-2019, 20:59

Citaat door Ke3bGhzal:
Absoluut.

Als je een materialist bent moet je wel een slimme materialist zijn
Ben geen materialist. Jij wel?

09-11-2019, 21:09

Citaat door Baraad:
Ben geen materialist. Jij wel?
Soms. Man moet wel fluus hebben toch? Gewoon sterke money om onverwachte dingen te kunnen dekken niet eens voor mij

09-11-2019, 21:20

Citaat door Ke3bGhzal:
Soms. Man moet wel fluus hebben toch? Gewoon sterke money om onverwachte dingen te kunnen dekken niet eens voor mij
Ja klopt sowieso, hij moet jou en zijn gezin onderhouden.

09-11-2019, 21:21



Citaat door Baraad:
Ja klopt sowieso, hij moet jou en zijn gezin onderhouden.
Moge Allah swt ons een man met taqwa schenken. Geld komt en geld gaat

09-11-2019, 21:26

Citaat door Ke3bGhzal:
Moge Allah swt ons een man met taqwa schenken. Geld komt en geld gaat
Voila daarom, khayr insha'Allah!