Bekijk volle/desktop versie : moheem even eerlijk tegen jou



Pagina's : [1] 2

06-11-2019, 16:44
weeg 97 maar wil echt naar 60 ben 177m
en dan wil ik naar 70 met spieren

06-11-2019, 18:34


Hoe oud bin jai

06-11-2019, 18:36

Citaat door diklippekes:
Hoe oud bin jai
jij wil me he?

06-11-2019, 18:38

Citaat door laamootju:
jij wil me he?
uhh nee.

06-11-2019, 18:39



Citaat door diklippekes:
uhh nee.
ooh. Waar kan ik romantische verhalen vinden?

06-11-2019, 18:41

Citaat door laamootju:
ooh. Waar kan ik romantische verhalen vinden?
Kijk op internet . Wat voor romans wil je lezen?

06-11-2019, 18:45

Citaat door diklippekes:
Kijk op internet . Wat voor romans wil je lezen?
is daar een onderscheid in dan ?

06-11-2019, 18:46

Citaat door laamootju:
is daar een onderscheid in dan ?
k bedoel of je een boek op het oog heb.

06-11-2019, 18:49

Citaat door diklippekes:
k bedoel of je een boek op het oog heb.
als ik een liefdes roman wil lezen hoe moet ik die dan zoeken in de bieb?

06-11-2019, 18:52

Citaat door laamootju:
als ik een liefdes roman wil lezen hoe moet ik die dan zoeken in de bieb?
Er werken mensen bij de bieb. Aan wie je ht kan vragen. Verder staan er ook borden. Met daarop de genres van de boeken.

06-11-2019, 18:55

Citaat door diklippekes:
Er werken mensen bij de bieb. Aan wie je ht kan vragen. Verder staan er ook borden. Met daarop de genres van de boeken.
oh nee echt? Daaaaaaaaaaahhh ja maar er staat geen liefde bij alleen roman, en roman kan alles zijn toch of wa? heb nie gestudeerd daarom.

06-11-2019, 19:01

Citaat door laamootju:
oh nee echt? Daaaaaaaaaaahhh ja maar er staat geen liefde bij alleen roman, en roman kan alles zijn toch of wa? heb nie gestudeerd daarom.
gelukkig dat je mij uitleg snel begrijpt. . Ga gewn trouwen als je liefde wil

06-11-2019, 19:21



Citaat door diklippekes:
gelukkig dat je mij uitleg snel begrijpt. . Ga gewn trouwen als je liefde wil
Als er nu een zuster zou zijn die me echt gelukkig kan maken. Ben namelijk zwaar kapot en zij zou mij echt intereseren en idem. Dan trouw ik. Zo nie dan lang leven het eigen leven opbouwen en later als het moment perfect is trouwen. Namelijk moet nog afvallen en wat meer aan de islaam doen en meer aan mijn persoonlijk werken dan ben ik er klaar voor. Ik heb nog geen echte liefde van een vrouw gekregen. en ps een vrouw moet erg schoon zijn en verzorgd anders wil ik haar niet. en die zijn er maar weinig. Kwam vandaag wel een leuke moslima tegen maar die had twee kinderen helaas verboden terrein starfiroulah. maar komt goed ik ga de ware echt wel vinden inchallah.

06-11-2019, 19:23

Citaat door laamootju:
Als er nu een zuster zou zijn die me echt gelukkig kan maken. Ben namelijk zwaar kapot en zij zou mij echt intereseren en idem. Dan trouw ik. Zo nie dan lang leven het eigen leven opbouwen en later als het moment perfect is trouwen. Namelijk moet nog afvallen en wat meer aan de islaam doen en meer aan mijn persoonlijk werken dan ben ik er klaar voor. Ik heb nog geen echte liefde van een vrouw gekregen. en ps een vrouw moet erg schoon zijn en verzorgd anders wil ik haar niet. en die zijn er maar weinig. Kwam vandaag wel een leuke moslima tegen maar die had twee kinderen helaas verboden terrein starfiroulah. maar komt goed ik ga de ware echt wel vinden inchallah.
Je gaat de ware wel vinden insha allah!

06-11-2019, 19:26

Citaat door diklippekes:
Je gaat de ware wel vinden insha allah!
Heb geen zin nu, wil even leven. Heb even tijd nodig ben net gescheiden en een hele jonge meid wil ik niet rond 25 is goed. Allahu arlam. Komt goed. Jij leid me af met je trouwen hahaha. on topic blijven. ga zo sporten en dan naar me vader inchallah. hij was duizelig en gevallen in de toilet

Pagina's : [1] 2