Bekijk volle/desktop versie : mening over de nieuwsbrief van AEL nl



Pagina's : [1] 2 3

20-05-2005, 13:21
wat vinden jullie van de nieuwsbrief van AEL NL.

er stond een vraag in: wanneer werd marokko onafhankelijk?

20-05-2005, 13:22




20-05-2005, 13:33
Donder een end op met je labiele nieuwsbriefje van de AEL, jij valt in herhaling, jij schertsfiguur.

20-05-2005, 13:35
Ik voel me niet aangesproken, ik ben geen Arabische...
Maar inderdaad die AEL kan wat mij betreft ook de pot op!

Gr. Breseïs,

20-05-2005, 13:38


Ja ik ga er een beetje wat over zeggen. Bij ieder puntje van goed onderbouwde kritiek krijg ik anoniem rode puntje. Ik lees hem, beoordeel hem, maar voor rest smeer je hem maar in je haar.

20-05-2005, 13:39

Citaat door vulpen:
wat vinden jullie van de nieuwsbrief van AEL NL.

er stond een vraag in: wanneer werd marokko onafhankelijk?
Het was in 1956, heb ik nu iets gewonnen

20-05-2005, 13:40

Citaat door Breseï:
Ik voel me niet aangesproken, ik ben geen Arabische...
Maar inderdaad die AEL kan wat mij betreft ook de pot op!

Gr. Breseïs,
Je bent toch een Marokkaanse? als je dat bent dan ben je ook automatisch een Arabische

20-05-2005, 13:43

Citaat door Dxxxxxxxxx:
Je bent toch een Marokkaanse? als je dat bent dan ben je ook automatisch een Arabische
Ga maar eens goed je huiswerk doen jongeman. De oorspronkelijke bewoners van Marokko zijn Berbers niet Arabisch, en Marokko bestaan nog steeds meer dan 80% uit Imazighen, alhoewel er ongeveer 40% gearabiseerd is.

Geld trouwens voor heel Noord Afrika...

Gr. Breseïs,

20-05-2005, 13:48
1956 trouwens.

20-05-2005, 13:49

Citaat door Breseï:
Ga maar eens goed je huiswerk doen jongeman. De oorspronkelijke bewoners van Marokko zijn Berbers niet Arabisch, en Marokko bestaan nog steeds meer dan 80% uit Imazighen, alhoewel er ongeveer 40% gearabiseerd is.

Geld trouwens voor heel Noord Afrika...

Gr. Breseïs,
Ja maar officieel is het een Arabische land en officieel ben jij ook een Arabische burger van Marokko, of heb jij een Berberse paspoort

20-05-2005, 13:54

Citaat door Dxxxxxxxxx:
Ja maar officieel is het een Arabische land en officieel ben jij ook een Arabische burger van Marokko, of heb jij een Berberse paspoort
Ik heb de 'Marokkaanse' en Nederlandse paspoort, als je het zo graag wilt weten.
Marokko is inderdaad officieel gearabiseerd, maar dat maakt voor mij en voor heel veel andere mensen niets uit. Ik ben Berbers en ben daar trots op, ik voel me alles behalve Arabisch-Marokkaans en de Berberse of Arabische paspoort bestaat niet!
Het is of Marokkaanse, Nederlandse, Amerikaanse etc...
De Koerdische paspoort bestaat ook niet.
En ik ben geen Arabische of Marokkaanse burger, ik woon er niet! Ik ben een Nederlands-Berberse burger.

Gr. Breseïs,

20-05-2005, 13:57
de profeet was een arabier,

20-05-2005, 14:01



Citaat door vulpen:
de profeet was een arabier,
Ja en dan, ik heb ook niks tegen Arabieren hoor, maar tegen de Marokkaanse regering. En die bestaat voornamelijk uit Arabieren.
Ik ben de Arabieren erg dankbaar dat ze de Islam naar Noord Afrika hebben gebracht, en het Islamiseringsproces is dan ook razendsnel en bijna zonder problemen verlopen.
Staat en Islam moet je gescheiden houden, de profeet (vzmh) heeft hier helemaal niks mee te maken.

Gr. Breseïs,

20-05-2005, 14:07
Nou vooruit dan. Redelijke brief, alleen de kritiek op Wilders blijft veel te veel steken in het argument ad hominem. At your service!

Keep them rooie puntje comin'

20-05-2005, 14:10

Citaat door Breseï:
Ik heb de 'Marokkaanse' en Nederlandse paspoort, als je het zo graag wilt weten.
Marokko is inderdaad officieel gearabiseerd, maar dat maakt voor mij en voor heel veel andere mensen niets uit. Ik ben Berbers en ben daar trots op, ik voel me alles behalve Arabisch-Marokkaans en de Berberse of Arabische paspoort bestaat niet!
Het is of Marokkaanse, Nederlandse, Amerikaanse etc...
De Koerdische paspoort bestaat ook niet.
En ik ben geen Arabische of Marokkaanse burger, ik woon er niet! Ik ben een Nederlands-Berberse burger.

Gr. Breseïs,
Ok, maar hoe zit het met die Rifvlag die je als Avater gebruikte, daar heb je de islamitische maan en der naast de joodse davidster? gaat het opeens wel samen

Pagina's : [1] 2 3